A vizuális megjelenés fejlesztése az Üvegneked Kft.-nél
Elmentve itt :
Szerző: | Csizmadia László |
---|---|
További közreműködők: | Molnár Zsolt |
Kulcsszavak: | Arculat, vállalati arculat Arculatfrissítés Arculattervezés Social Media Online Marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/21974 |
Hasonló tételek
A vizuális megjelenés szerepe a digitális marketingben
: Fucskó Bence
: Fucskó Bence
A kommunikációs hálózatok és az online megjelenés
: Saly Bettina
: Saly Bettina
Az online megjelenés eszközei és lehetőségei vállalkozások számára
: Balogh Nikolett
: Balogh Nikolett
A hivatalos megjelenés fontossága és annak gyakorlati megnyilvánulási formái
: Donnert Olimpia Emma
: Donnert Olimpia Emma
Szállodai online marketing megjelenés és tevékenységek Danubius Hotels Zrt.
: Fekete Kevin Attila
: Fekete Kevin Attila
Megjelenés a social mediában a Tungsram-Schréder Zrt. példáján keresztül
: Kovács Dóra
: Kovács Dóra
Képes hirdetések vizuális és pszichológiai eszközei
: Fór Petra
: Fór Petra
Márkaépítés és vizuális kommunikáció, mint marketingeszköz
: Kazsoki Fanni Éva
: Kazsoki Fanni Éva
Beszállítók kiválasztása, értékelése és fejlesztése a Schaeffler Savaria Kft.-nél
: Csizmadia Anikó
: Csizmadia Anikó
Vizuális eszközök hasznossága a felsőoktatási intézmények kommunikációjában
: Budai János Kristóf
: Budai János Kristóf
A standardizálás és a vizuális eszközök alkalmazásának és hatásának vizsgálata a Robert Bosch Kft.-nél
: Csuti Bernadett
: Csuti Bernadett
A vizuális e-kereskedelem. A mesterséges intelligencia alapú vizuális keresés és a kiterjesztett valóság használata az online vásárlások során.
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
A megjelenés mint én-marketing elem hatása a karrierre továbbá szerepe az employer brandingben
: Ország Anikó
: Ország Anikó
A vizuális közösségi média térnyerése, avagy az instagram jelensége
: Pusztai Katalin
: Pusztai Katalin
Vállalatok vizuális arculati elemeinek hatása a vásárlási szokásokra
: Solymoss Júlia
: Solymoss Júlia
A Magyar Állami Operaház koncepcióváltásáról - vizuális arculatelemek kommunikációja
: Orbán Nóra
: Orbán Nóra
Az AI által készült vizuális tartalmak és fogyasztóik viszonya
: Szekeres Tamás
: Szekeres Tamás
Termékattribútumok vizuális keresése szemkamerás kutatással ízesített sörök dobozain
: Pencz Helga
: Pencz Helga
A vizuális közösségi média hatása a fiatal nők testképére
: Józsa Flóra
: Józsa Flóra
Vizuális kommunikáció, különös tekintettel a mozi- és filmplakát-művészetre
: Taylor Dániel
: Taylor Dániel
A reklámok vizuális és auditív elemeinek szinkronitás-preferencia vizsgálata
: Fazekas Norbert
: Fazekas Norbert
Vállalati folyamatok fejlesztése az Erka Solution Kft.-nél
: Szecsődi Gotfrid
: Szecsődi Gotfrid
Szolgáltatásmarketing fejlesztése a Duna Főnix Kft.-nél
: Yilmaz Attila Zoltán
: Yilmaz Attila Zoltán
Gyártásvezetés és produceri munka a számítógépes animáció és a vizuális effektek világában
: Aszmann Szilvia Renáta
: Aszmann Szilvia Renáta
E-learninges audio-vizuális nyelvi hanganyagok felhasználása a pénzügyi-számviteli szaknyelvi programban
: Katona Zsuzsanna
Megjelent: (2016)
: Katona Zsuzsanna
Megjelent: (2016)
A vizuális és szöveges tartalom hatása az online vásárlási döntéshozatalra az étrend-kiegészítők piacán
: Valkony Márk
: Valkony Márk
A vizuális arculati tényezők jelentőségének növekedése az online marketing fejlődésével egy konkrét márka kapcsán
: Nagy Berndett Blanka
: Nagy Berndett Blanka
Szerviztevékenység minőségének fejlesztése az EW 1867 Hungária Kft-nél
: Hegyi Balázs
: Hegyi Balázs
Motiváció és ösztönzési rendszer fejlesztése az Innosmart Kft-nél
: Tóth Aliz
: Tóth Aliz
Webes online felületek fejlesztése adatbázisokkal, SQL lekérdezésekkel az Atlas Copco Hungary Kft.-nél
: Tóth Áron László
: Tóth Áron László
Adatbiztonság fejlesztése a Robert Bosch Elektronika Kft-nél
: Langó Kinga
: Langó Kinga
Logisztikai folyamatok fejlesztése a BauLog Kft-nél
: Őze Lili
: Őze Lili
Alapanyagbeszállítói értékelőrendszer és fejlesztése a Flextronics International Kft.-nél
: Bedő Barnabás
: Bedő Barnabás
A dolgozói minőségtudat fejlesztése a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél
: Szőke Tünde
: Szőke Tünde
Áru- és információáramlási folyamatok fejlesztése a Gebrüder Weiss Kft.-nél
: Bugyi Tímea
: Bugyi Tímea
Fogyasztóvédelmi oktató anyag fejlesztése a CCC Hungary Shoes Kft.-nél
: Gábri Andrea
: Gábri Andrea
Likviditástervezés fejlesztése az MVM Paksi Atomerőmű Zrt.-nél
: Tóth Barbara
: Tóth Barbara
Belső anyagáramlási folyamatok fejlesztése és alternatív lehetőségei a Gyermelyi Zrt.-nél
: Ress Máté László
: Ress Máté László
Intranetes belső igénylési rendszer fejlesztése és bevezetése az AQ Anton Kft.-nél
: Bálizs Bence
: Bálizs Bence
A Közúti Fuvarozás és Fuvarszervezés Fejlesztése, Folyamatok a Ferroport Kft-nél
: Nagy Amanda
: Nagy Amanda
Hasonló tételek
-
A vizuális megjelenés szerepe a digitális marketingben
: Fucskó Bence -
A kommunikációs hálózatok és az online megjelenés
: Saly Bettina -
Az online megjelenés eszközei és lehetőségei vállalkozások számára
: Balogh Nikolett -
A hivatalos megjelenés fontossága és annak gyakorlati megnyilvánulási formái
: Donnert Olimpia Emma -
Szállodai online marketing megjelenés és tevékenységek Danubius Hotels Zrt.
: Fekete Kevin Attila