Az e-business bemutatása az egyik legnépszerűbb online kereskedő cégen keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Tóth Georgina |
---|---|
További közreműködők: | Avornicului Mihály Szilárd |
Dokumentumtípus: | Projektmunka |
Kulcsszavak: | E-Business online marketing E-kereskedelem |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/22039 |
Hasonló tételek
Online és offline marketing bemutatása a csipkevirág cégen keresztül
: Papp Janka Gréta
: Papp Janka Gréta
Zara, mint a legnépszerűbb fast fashion márka
: Toldi Petra
: Toldi Petra
A modern labdarúgás, avagy az egyik legnagyobb business
: Benedek Péter
: Benedek Péter
Beszerzési folyamatok bemutatása egy multinacionális cégen keresztül
: György Andrea
: György Andrea
Repülőtéri üzemanyagkiszolgálás logisztikájának bemutatása az Air bp cégen keresztül
: Feigl Áron
: Feigl Áron
A jövő legnépszerűbb fizetési módjai a magyar e-kereskedelemben a rexdigital.hu webáruház példáján
: Glóner Márk
: Glóner Márk
A Scrum projektmenedzsment bemutatása egy választott cégen keresztül
: Kajtsa Gergő
: Kajtsa Gergő
A kockázatkezelés fontosságának bemutatása egy multinacionális cégen keresztül
: Zsömbörgi Márta Judit
: Zsömbörgi Márta Judit
Az önvezető targoncák fejlődése és bemutatása egy adott cégen keresztül
: Király László
: Király László
A Nissan Pulsar megjelenése Magyarországon a legnépszerűbb autópiaci szegmensben
: Farkas Dániel
: Farkas Dániel
A fogászati turizmus tendenciái, Magyarország a legnépszerűbb úti cél
: Klein-Malik Nikolett
: Klein-Malik Nikolett
Pénzügyi és számviteli folyamatok bemutatása egy követeléskezelő cégen keresztül
: Fritz Melinda
: Fritz Melinda
A könyvvizsgálat folyamatának bemutatása egy kereskedő vállalat esetén keresztül
: Révész András
: Révész András
Az E-Business Magyarországon
: Balog Géza
: Balog Géza
A fizetési rendszer digitalizációjának legnépszerűbb eszközei és azok hatása a kereskedelemre
: Kocsis Barnabás
: Kocsis Barnabás
Az OnBoard Furniture e-business modellje és az e-business napjainkban
: Marcell Német
Megjelent: (2019)
: Marcell Német
Megjelent: (2019)
Munkaerőmegtartás módszerei és lehetőségei egy takarmánygyártó cégen keresztül
: Bazsó Dóra
: Bazsó Dóra
E-Business and Collaboration
: Ahmed Fahad
: Ahmed Fahad
A konténerhiány és a koronavírus hatásának vizsgálata egy szállítmányozó cégen keresztül
: Tóth Bettina
: Tóth Bettina
Az e-mail marketing, mint a direkt marketing egyik legfontosabb eszköze
: Szlifka János
: Szlifka János
A pénzügyi vállalkozások könyvvezetési és beszámolási kötelezettségének bemutatása egy vizsgált cégen keresztül
: Kazimér Nikolett
: Kazimér Nikolett
A toborzás és kiválasztás folyamatának bemutatása egy munkaerő kölcsönző, közvetítő cégen keresztül
: Szeles Noémi
: Szeles Noémi
A pénzügyi vállalkozások könyvvezetési és beszámolási kötelezettségének bemutatása egy vizsgált cégen keresztül
: Mecser Dániel
: Mecser Dániel
A pénzügyi vállalkozások könyvvezetési és beszámolási kötelezettségének bemutatása egy vizsgált cégen keresztül
: Mecser Dániel
: Mecser Dániel
Az online direkt marketing működésének és eredményeinek értékelése az MnT kft. egyik projektjén keresztül
: Révész Christian
: Révész Christian
Magyar munkavállalók a német munkaerőpiacon munkaerő-kölcsönző cégen keresztül
: Kovács Anna
: Kovács Anna
A Kereskedő vállalatcsoport adókötelezettségeinek vizsgálata
: Kovács Balázs
: Kovács Balázs
Az e-business jelene és jövője
: Stábel Zsófia
: Stábel Zsófia
E-Business és az SAP rendszer
: Makra Richárd
: Makra Richárd
Az e-business üzleti modellek Magyarországon
: Sipos Barnabás
: Sipos Barnabás
E-business a vállalatoknál
: Szabó Krisztián
: Szabó Krisztián
E-business a vállalatoknál
: Fridrich Marcell
: Fridrich Marcell
E-business, elektronikus piacterek
: Megyeri Gergő Sándor
: Megyeri Gergő Sándor
Vállalatirányítási rendszerváltás egy adott cégen belül
: Fülöp Klaudia
: Fülöp Klaudia
Toborzás és kiválasztás folyamatának bemutatása a Prohuman 2004 munkaerő-kölcsönző, közvetítő cégen keresztül
: Honfi Anett
: Honfi Anett
Egy webáruház sikerességét meghatározó tényezők bemutatása a legnagyobb, 100%-ban magyar tulajdonú online kereskedő, a Euronics példáján keresztül
: Kutasi Katalin
: Kutasi Katalin
Az e-sport business hazánkban és világviszonylatban
: Vadász-Nagy János Martin
: Vadász-Nagy János Martin
Online marketingkommunikáció bemutatása az e-kereskedelemben egy konkrét példán keresztül.
: Troll Kitti
: Troll Kitti
A munkaerőpiac változásai egy multinacionális cégen belül
: Kiss Szilvia
: Kiss Szilvia
Az e-kereskedelem gyakorlati megvalósulása a Misco Business Services példáján keresztül
: Bátori Barbara
: Bátori Barbara
Hasonló tételek
-
Online és offline marketing bemutatása a csipkevirág cégen keresztül
: Papp Janka Gréta -
Zara, mint a legnépszerűbb fast fashion márka
: Toldi Petra -
A modern labdarúgás, avagy az egyik legnagyobb business
: Benedek Péter -
Beszerzési folyamatok bemutatása egy multinacionális cégen keresztül
: György Andrea -
Repülőtéri üzemanyagkiszolgálás logisztikájának bemutatása az Air bp cégen keresztül
: Feigl Áron