Értékesítési csatornák a szállodaiparban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Adorján Borbála
További közreműködők: Kozák Tamás
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:Értekesités
Értékesítési csatorna
Marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/22044

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg22044
005 20190902123755.0
008 190517suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Adorján Borbála 
245 1 0 |a Értékesítési csatornák a szállodaiparban  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Adorján Borbála 
246 1 0 |a Sales channels in the hotel industry  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a A dolgozat az értékesítési csatornák vizsgálatát tűzte ki célul. Ezen belül is a szállodaiparban használatos csatornákét. Részleteztem a közvetlen és közvetett értékesítési csatornákat. Arra voltam kíváncsi a kutatásomban, hogy melyek a leggyakrabban használt csatornák a szállást keresők körében. Ehhez elvégeztem egy online kutatást is. A kutatás eredményeképpen elmondható, hogy napjainkban a legnépszerűbb csatornák a szállás közvetítő oldalak. 
695 |a Értekesités 
695 |a Értékesítési csatorna 
695 |a Marketing 
700 0 1 |a Kozák Tamás  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/22044/1/Adorj%C3%A1n%20Borb%C3%A1la_QMQWPU_FOSZKker.pdf  |z Dokumentum-elérés