A szállodai műszaki részleg munkaszervezésének bemutatása és elemzése a Sofitel Budapest Chain Bridge Hotelben
Elmentve itt :
Szerző: | Demeter Szabolcs |
---|---|
További közreműködők: | Karakasné Dr. Morvay Klára |
Dokumentumtípus: | Projektmunka |
Kulcsszavak: | műszaki szolgáltatás, szállodai |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/22049 |
Hasonló tételek
A Sofitel Budapest Chain Bridge Sales Stratégiája
: Lechner Vanessa Mária
: Lechner Vanessa Mária
A szállodai housekeeping részleg munkaszervezésének bemutatása és elemzése
: Fejes Felícia
: Fejes Felícia
A Sofitel Budapest Chain Bridge Revenue Management tevékenységének elemzése
: Szegezdi Márton Dávid
: Szegezdi Márton Dávid
A szállodai Housekeeping részleg munkaszervezésének és feladatainak bemutatása
: Vendel Ádám István
: Vendel Ádám István
Zöldülő turisztikai kínálat - Szállodai környezettudatosság és energiatakarékosság a Sofitel Budapest Chain Bridge-ben
: Burai Tímea Zsuzsa
: Burai Tímea Zsuzsa
Vendégelégedettség a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül bemutatva
: Loch Robin
: Loch Robin
A Sofitel Budapest Chain Bridge szálloda áruforgalmi részlegének munkaszervezése
: Szabó Attila Gergely
: Szabó Attila Gergely
Az élelmiszer-hulladék gazdálkodás bemutatása a Sofitel Budapest Chain Bridge szállodában
: Kabai Fruzsina
: Kabai Fruzsina
Az egészségtudatos táplálkozás szerepe a Sofitel Budapest Chain Bridge vendégkörében
: Kárpáti Eszter
: Kárpáti Eszter
Motivációs tényezők elemző vizsgálata a Sofitel Budapest Chain Bridge szállodában
: Barta Zsófia
: Barta Zsófia
A szállodai Front Office innovatív megoldásainak bemutatása és hatáselemzése a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül
: Veinlich Nándor
: Veinlich Nándor
The importance of trainings in hotel industry Experience gained at Sofitel Budapest Chain Bridge
: Murányi Kitti
: Murányi Kitti
A sales hatása a szállodai bevételre a Sofitel Budapest Chain Bridge hotel példáján keresztül bemutatva
: Ádám Fanni Kornélia
: Ádám Fanni Kornélia
A MICE turizmus bemutatása a Sofitel Budapest Chain Bridge szálloda példáján keresztül
: Hegedüs Dorottya
: Hegedüs Dorottya
A Sofitel Budapest Chain Bridge Hotel értékelése a vendég kommentek alapján
: Vass Norbert
: Vass Norbert
A Sofitel Budapest Chain Bridge beszerzési folyamatainak megtervezése és kivitelezésének feladatai
: Medve Dániel
: Medve Dániel
A szállodai értékesítési részleg munkaszervezésének bemutatása, elemzése az Accor-Pannonia Hotels Zrt. Központi Irodájában
: Karasz Borbála
: Karasz Borbála
A Housekeeping részleg elemzése az Accor szállodaláncon belül a Sofitel Budapest Chain Bridge és az Ibis Styles Budapest Liszt Ferenc International Airport példáján keresztül
: Antoni Andrea Alexa
: Antoni Andrea Alexa
A Front Office felépítése, múltja és jelene a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül
: Neumark Eszter
: Neumark Eszter
A Radisson Blu Béke Hotel Housekeeping részleg munkaszervezésének bemutatása, elemzése
: Beöthy Barbara
: Beöthy Barbara
A Sofitel Budapest Chain Bridge és a Hotel Mercure Budapest Buda összehasonlító elemzése az emberi erőforrás helyzetének szempontjai alapján
: Simon Regina
: Simon Regina
A marketingkommunikáció szerepe az ötcsillagos szállodákban, a Boscolo Budapest Hotel és a Sofitel Budapest Chain Bridge összehasonlítása alapján
: Majtényi Gréta
: Majtényi Gréta
Általános tevékenységek összehasonlító elemzése a Sofitel Budapest Chain Bridge és a Four Seasons Hotel Gresham Palace szállodák között
: Zwickl Dániel Zsolt
: Zwickl Dániel Zsolt
Magas kategóriájú szállodák tréningprogramjai / A Sofitel Budapest Chain Bridge Hotel és a Kempinski Hotel Corvinus példáján keresztül bemutatva
: Pamuk Elza
: Pamuk Elza
A Housekeeping szállodai részleg bemutatása
: Németh Klaudia
: Németh Klaudia
A Food and Beverage részleg bemutatása a Floresta Hotelben
: Pethő Rita
: Pethő Rita
A rendezvény részleg működése és felépítése a Budapest Marriott Hotelben
: Szigeti Regina
: Szigeti Regina
A szállodai Housekeeping részleg komplex elemzése
: Sátor Szonja
: Sátor Szonja
Marriott Bonvoy™ hűségprogram a Four Points by Sheraton Kecskemét Hotel és Konferenciaközpont szállodában és a Le Club hűségprogram a Sofitel Budapest Chain Bridge szállodában összehasonlítása
: Buzás Réka
: Buzás Réka
AZ AQUAWORLD RESORT BUDAPEST ÁLTAL ELLÁTOTT FOOD AND BEVERAGE MUNKASZERVEZÉSÉNEK BEMUTATÁSA, ELEMZÉSE
: Rábai Vivien
: Rábai Vivien
A Housekeeping részleg működése a Radisson Blu Béke Hotelben
: Gáspár Krisztina
: Gáspár Krisztina
Szállodai rendezvényszservezés az Alfa Art Hotelben
: Molnár Teodóra
: Molnár Teodóra
How the reservation methods and habits changed with the Internet, social media and online marketing through the example of Sofitel and the ACCOR chain
: Lipcsey Miklós Szabolcs
: Lipcsey Miklós Szabolcs
Panaszszituáció kezelése a Sofitel Budapest szállodában
: Imre Eszter
: Imre Eszter
Egy kiválasztott kereskedelmi raktár technológiájának és munkaszervezésének elemzése
: Peringer Gergely
: Peringer Gergely
A SPAR ÁRUFORGALMI, LOGISZTIKAI MUNKAFOLYAMATAINAK, TECHNOLÓGIÁJÁNAK, MUNKASZERVEZÉSÉNEK KRITIKAI ELEMZÉSE
: Rigó Alexandra
: Rigó Alexandra
SZÁLLODAI PROTOKOLLOK, ELVÁRÁSOK ÉS KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK A COLOSSEUM HOTELBEN
: Kedves Adél
: Kedves Adél
Szállodai kommunikációs, etikett és protokoll elvárások a Bristol Hotelben
: Csótár Rebeka
: Csótár Rebeka
A Richter Gedeon NyRt. magasraktár technológiájának és munkaszervezésének elemzése
: Mészáros Zsolt
: Mészáros Zsolt
Rezervációs részleg elemzése
: Varga Lili
: Varga Lili
Hasonló tételek
-
A Sofitel Budapest Chain Bridge Sales Stratégiája
: Lechner Vanessa Mária -
A szállodai housekeeping részleg munkaszervezésének bemutatása és elemzése
: Fejes Felícia -
A Sofitel Budapest Chain Bridge Revenue Management tevékenységének elemzése
: Szegezdi Márton Dávid -
A szállodai Housekeeping részleg munkaszervezésének és feladatainak bemutatása
: Vendel Ádám István -
Zöldülő turisztikai kínálat - Szállodai környezettudatosság és energiatakarékosság a Sofitel Budapest Chain Bridge-ben
: Burai Tímea Zsuzsa