Sportutak szervezési folyamata a Sport Travel Kft. példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Dulai Zsófia |
---|---|
Other Authors: | Schablik Vilmos |
Format: | Project work |
Kulcsszavak: | sportutak Football tenisz |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/22111 |
Similar Items
A COVID-19 hatása a sportturizmusra Talpon tud-e maradni a Sport Travel Kft.?
: Liska Bálint
: Liska Bálint
Az utazásközvetítő irodák sikertényezői az Amazon Travel példáján keresztül
: Vasas Noémi
: Vasas Noémi
Foglalási szokások változása a Vaya Travel Utazási Iroda példáján keresztül
: Marlok Anikó
: Marlok Anikó
A kulturális körutazások szervezése a Fehérvár Travel Utazási Iroda példáján keresztül
: Bősze Lili
: Bősze Lili
Extrém sport és a turizmus kapcsolata az XCO példáján keresztül
: Komoróczy Laura Petronella
: Komoróczy Laura Petronella
The role of past travel experiences and perceived risks associated with international travel as determinants of the Millennials' travel behavior
: Almási Dóra Vanda
: Almási Dóra Vanda
Consumers’ rights in Hungary in the field of the relationship of travellers and travel agencies
: Ősze Orsolya
: Ősze Orsolya
Tourists' Sustainable Travel Methods And The Promotion Of More Sustainable Travel
: Torti Daniel
: Torti Daniel
Egy új desztináció bevezetésének lehetősége az UniTravel portfólió bővétésének példáján keresztül
: Csertán Sára
: Csertán Sára
Sport és üzlet találkozása, Sport az Üzlet - Üzlet a Sport
: Benke Kata Tekla
: Benke Kata Tekla
Online Travel Search Engines VS Traditional Travel Agents regarding Hungarian Gen Y and Z Individual Travelers
: Marton Ferenc László
: Marton Ferenc László
Business Cooperation between Vista Travel Center and BCD Travel Hungary
: Salamon Sára
: Salamon Sára
Travel & Utazás Az utazási magazinok sajátosságai
: Rókás Anita
: Rókás Anita
The effects of changes in travel habits on the operation of travel agencies during the covid period
: Ignácz Dániel
: Ignácz Dániel
Múzeumi logisztika – Kiállítás-szervezési folyamatok bemutatása a Ludwig Múzeum példáján
: Mészáros Zsófia
: Mészáros Zsófia
A hazai egyetemi fesztiválok szervezési sajátosságainak bemutatása a Campus példáján keresztül
: Székely György
: Székely György
Az utazási irodák tevékenységének bemutatása a V.Ber Travel Utazási Irodán keresztül.
: Mátéfi Zsófia
: Mátéfi Zsófia
Backpacking travel as way of a lifestyle The case of Australia
: Fodor Zsófia
: Fodor Zsófia
Effects of Covid-19 on tourism as an industry and as a leisure activity in Hungary. “To travel or not to travel?”
: Katona Léna
: Katona Léna
Márkaépítés az e-sport területén
: Meggyes Zsófia
: Meggyes Zsófia
Traveling habits of generation Z
: Fóti Kristóf Gábor
: Fóti Kristóf Gábor
Airbnb and the Hungarian Traveler A Comparative Study.
: Cseh László Ákos
: Cseh László Ákos
A Forbes Travel Guide minősítés jelentősége egy szálloda életében, a Four Seasons Budapest példáján keresztül
: Darvas Nóra
: Darvas Nóra
Sport a jövő generációjába való befektetés
: Ribényi Bence
: Ribényi Bence
The future of travel agencies on the verge of vanishing - myth or reality?
: Kalanova Saida
: Kalanova Saida
e-Sport Marketingkommunikációja
: Fitos Bence
: Fitos Bence
Nutrition importance in the sport
: Somodi Balázs
: Somodi Balázs
The E-Sports Market
: Ablonczy Kristóf
: Ablonczy Kristóf
Travelers’ Booking Behavior A Quantitative Study on Online Guest Reviews
: Said Yara
: Said Yara
Travel behaviour of students at BBS - the most experienced and informed group of travellers from Generation Y and Z
: Zsupanek Bence
: Zsupanek Bence
Youth travel in the world of brick and mortar
: Sólyom Zita
: Sólyom Zita
Travelling habits of young people in Slovakia
: Kellerová Júlia
: Kellerová Júlia
A fesztiválok infrastrukturális szervezési feladatainak bemutatása VIProdukció Fesztiváliroda kiemelt projektjein keresztül
: Hegedűs Zsófia
: Hegedűs Zsófia
Generációs turisztikai trendek és befolyásoló tényezőik a Medi Travel utazási iroda példáján
: Barócsi Nikolett
: Barócsi Nikolett
The Impact of Online Travel Sites on Tourist Choices and Travel Services - On the example of the new trends in Hungarian outbound tourism
: Vu Linh Van
: Vu Linh Van
The Role of Online Media, Marketing and Advertising Efforts of Travel Agencies through the Example of Kartago Tours and OTP Travel
: Szőke Áron
: Szőke Áron
Similar Items
-
A COVID-19 hatása a sportturizmusra Talpon tud-e maradni a Sport Travel Kft.?
: Liska Bálint -
Az utazásközvetítő irodák sikertényezői az Amazon Travel példáján keresztül
: Vasas Noémi -
Foglalási szokások változása a Vaya Travel Utazási Iroda példáján keresztül
: Marlok Anikó -
A kulturális körutazások szervezése a Fehérvár Travel Utazási Iroda példáján keresztül
: Bősze Lili -
Extrém sport és a turizmus kapcsolata az XCO példáján keresztül
: Komoróczy Laura Petronella