Az influencer marketing hatása arcápolási- és sminktermékek vásárlása esetén, magyar fogyasztók körében
Saved in:
Main Author: | Nagy Mónika |
---|---|
Other Authors: |
Zsigmond Száva
Felméri-Tankó Ágnes |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Influencer marketing közösségi média Dekorkozmetika Kozmetikai termék |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/22119 |
Similar Items
A KOCKÁZATKEZELÉS GYAKORLATA A LEJÁRT FOGYASZTÓI KÖVETELÉSEK VÁSÁRLÁSA ESETÉN
: Szoukup Attila
: Szoukup Attila
Fogyasztói döntést befolyásoló tényezők vizsgálata IOS és Androidos készülékek vásárlása esetén
: Németh Zsolt János
: Németh Zsolt János
Influencer marketing, sportoló influencerek hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira
: Sukola Patrik
: Sukola Patrik
Fogyasztói magatartás vizsgálata az arcápolási termékek piacán a 20 és 35 év közötti magyar nők körében
: Ládi Judit
: Ládi Judit
Tudatos arcápolási fogyasztói szokások A Keve Cosmetics pozicionálása, márkaismertsége és termékattribútumai
: Nerhof Alida
: Nerhof Alida
Influencer marketing vásárlást befolyásoló hatása az egri középiskolások körében
: Kozik Emese
: Kozik Emese
A Z generáció fogyasztói magatartása az arcápolási termékek piacán
: Kácsor Dorina Fanni
: Kácsor Dorina Fanni
Valóban véleményvezér az influencer? - Avagy az influencerek hatása a magyar fogyasztók vásárlási döntéseire
: Bene Róbert
: Bene Róbert
Fenntarthatóság a fogyasztók körében
: Balogh Bence
: Balogh Bence
A közösségi média marketing, szerepe a fogyasztók döntéshozatalában, az influencer marketing térnyerése
: Balázs Réka
: Balázs Réka
Az influencer marketing hatása a magyar fogyasztókra
: Hidi Laura
: Hidi Laura
A reklámpszichológia szerepének vizsgálata és két korcsoport közötti fogyasztói magatartás különbségének vizsgálata az arcápolási termékek körében a hazai piacon.
: Török Dorina Virág
: Török Dorina Virág
A Magyar Termék védjegy megítélése a hazai fogyasztók körében
: Paksi Márk
: Paksi Márk
Influencer marketing - Az influencer marketing hatása a fogyasztókra - Az influencer marketing a közösségi médiában
: Jurászik Dávid
: Jurászik Dávid
Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra
: Kis Mónika Viktória
: Kis Mónika Viktória
Társadalmi célú reklámok attitűdre gyakorolt hatása a fogyasztók körében
: Dervarits Diána
: Dervarits Diána
Az egészségtudatosság hatása a vásárlói döntésekre az "új generációs" fogyasztók körében
: Horváth Lívia
Published: (2014)
: Horváth Lívia
Published: (2014)
Az elektronikus kereskedelem fejlődésének hazai trendjei és magyar perspektívái a fogyasztók körében
: Csukás Milán
: Csukás Milán
Az energiaitalokkal kapcsolatos élmények vizsgálata a fogyasztók körében
: Vízkeleti Orsolya
: Vízkeleti Orsolya
Az internetes kereskedelem megítélése a hazai fogyasztók körében
: Molnár Boglárka
: Molnár Boglárka
Az influencer marketing hatása a fiatalkorúakra
: Kratochwill Dorottya Zsuzsanna
: Kratochwill Dorottya Zsuzsanna
A gasztroblogok és bloggerek megítélése a fogyasztók körében
: Ujvári Lili Dorina
: Ujvári Lili Dorina
A magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek megítélése a magyar fogyasztók körében
: Monori Veronika Éva
: Monori Veronika Éva
A Fair Trade mozgalmának és termékeinek ismertsége, megítélése a magyar fogyasztók körében
: Fájer Melinda
: Fájer Melinda
A divat marketingkommunikációs eszközeinek hatékonyságmérése az új fogyasztók körében
: Gagyi Diána
: Gagyi Diána
Influencer marketing - Empirikus kutatás az influencer marketing területén
: Szőke Boglárka
: Szőke Boglárka
A rovar alapú élelmiszerek elfogadottsága hazai fogyasztók körében
: Dobos Boglárka
: Dobos Boglárka
Digitális marketing trendek hatása a fogyasztók vásárlási döntéseiben
: Tóth Katalin Andrea
: Tóth Katalin Andrea
Influencer marketing egy influencer szermszögéből
: Pálinkás Szilvia Klaudia
: Pálinkás Szilvia Klaudia
Influencer Marketing
: Tömösközi Adél Zsuzsanna
: Tömösközi Adél Zsuzsanna
Influencer Marketing
: Majkuth Bálint Rudolf
: Majkuth Bálint Rudolf
Az influencer marketing hatása a vásárlói döntésekre
: Bákonyi Patrik
: Bákonyi Patrik
Similar Items
-
A KOCKÁZATKEZELÉS GYAKORLATA A LEJÁRT FOGYASZTÓI KÖVETELÉSEK VÁSÁRLÁSA ESETÉN
: Szoukup Attila -
Fogyasztói döntést befolyásoló tényezők vizsgálata IOS és Androidos készülékek vásárlása esetén
: Németh Zsolt János -
Influencer marketing, sportoló influencerek hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira
: Sukola Patrik -
Fogyasztói magatartás vizsgálata az arcápolási termékek piacán a 20 és 35 év közötti magyar nők körében
: Ládi Judit -
Tudatos arcápolási fogyasztói szokások A Keve Cosmetics pozicionálása, márkaismertsége és termékattribútumai
: Nerhof Alida