A Tricky Communications Kft. által képviselt márkák online megjelenéseinek vizsgálata.
Saved in:
Main Author: | Buchala Edit Tamara |
---|---|
Other Authors: | Harsányi Dr. Dávid |
Kulcsszavak: | Reklámügynökség Tricky Communications Kft. hirdetés esettanulmány |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/22288 |
Similar Items
A Mucius Scaevola Kft. online megjelenéseinek és online kommunikációjának vizsgálata
: Óbíró Kitti
: Óbíró Kitti
Az Organiqa webáruház online kommunikációjának és megjelenéseinek vizsgálata
: Oláh Tímea Kinga
: Oláh Tímea Kinga
Az Espresso Shop online megjelenéseinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
: Oláh Tímea Kinga
: Oláh Tímea Kinga
A „VIRÁGGAL EGY MOSOLYÉRT” MOZGALOM ONLINE MEGJELENÉSEINEK VIZSGÁLATA (FACEBOOK, INSTAGRAM)
: Csoma Dániel
: Csoma Dániel
A "Virággal Egy Mosolyért" mozgalom online megjelenéseinek vizsgálata (Facebook, Instagram)
: Csoma Dániel
: Csoma Dániel
A NOVETEX Matrac Biomanufaktúra online megjelenéseinek vizsgálata és javaslattétel a fejlesztésre
: Hajdu Dávid Mihály
: Hajdu Dávid Mihály
A Profield Munkaerő-kölcsönző Kft. online és offline megjelenéseinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
: Nagy Krisztina
: Nagy Krisztina
Bajorország kastélyörökségének turizmusban képviselt szerepe (II. Lajos bajor király álomvilágának nyomában)
: Szendi Adrienn
: Szendi Adrienn
A Menedzser Praxis Kiadó marketingkommunikációs megjelenéseinek elemzése
: Horváth Karina
: Horváth Karina
Globális és lokális márkák vizsgálata a Balanced Scorecard által a Nestlé Hungária Kft.-nél
: Végh Kitti
: Végh Kitti
Híres magyar pékségek napjainkban- Márkák vizsgálata-
: Kendi Bernadett
: Kendi Bernadett
A Lactalis Hungária Kft. termékbevezetési folyamatának elemzése a Parmalat Dolce Túródesszerten keresztül
: Buchala Edit Tamara
: Buchala Edit Tamara
Fashion Industry’s Online Communication
: Korda Bernadett Nelli
: Korda Bernadett Nelli
The online communication of distilled beverages
: Raffaj András
: Raffaj András
Ruházati márkák a metaverzumban
: Kunvári Miklós
: Kunvári Miklós
Cider márkák kommunikációja Magyarországon
: Barta Diána
: Barta Diána
Gyógyszertári kozmetikai márkák marketingkommunikációja
: Biró Boglárka
: Biró Boglárka
Autóipari márkák marketingstratégiáinak összehasonlítása
: Fábián Gergely
: Fábián Gergely
The online crisis communication of beauty brands
: Králik Jázmin Ilona
: Králik Jázmin Ilona
The Bosch Group’s online communication in Hungary
: Kmetty Nóra Lili
: Kmetty Nóra Lili
Híres márkák és a sport
: Szabó Rita
: Szabó Rita
A márkák szerepe a fiatalok önkifejezésében
: Báti Zsombor
: Báti Zsombor
Online communication about Sustainability in FMCG companies
: Nguyen Thi Quynh Nhu
: Nguyen Thi Quynh Nhu
Digital and Online Marketing Communication in the Music Industry
: Kricsfalussy Bálint
: Kricsfalussy Bálint
Kereskedelmi márkák szerepe a Spar Magyarországnál
: Kalmár Bálint
: Kalmár Bálint
Márkák harca - Apple a mobilpiac ellen
: Demeter Ákos Kristóf
: Demeter Ákos Kristóf
Mérhető a szeretet? Márkák a lovemarks tükrében
: Rásky Dorina
: Rásky Dorina
Márkák, amiket imádunk utálni - avagy a márkakerülésről
: Zana Veronika
: Zana Veronika
Közösségi média marketing a ruházati márkák piacán
: Kovács Ádám Ferenc
: Kovács Ádám Ferenc
Új márkák bevezetése a professzionális fodrászcikkek piacán
: Kiss Nikolett
: Kiss Nikolett
A légkondicionáló piacot uraló márkák marketingstratégiájának összehasonlítása
: Kovács Tamás
: Kovács Tamás
Üdítőital márkák márkaismertsége, fogyasztása a fiatalok körében
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
A hazai sportegyesületi márkák és szurkolóik kapcsolata
: Horváth Kristóf
: Horváth Kristóf
Lokális márkák marketingmanagementjének kihívásai multinacionális vállalati környezetben
: Takács Tibor Nimród
: Takács Tibor Nimród
Online Communication Strategy to Promote the Tourism Industry in the Province of Tungurahua
: CUSTODE ADRIANA
: CUSTODE ADRIANA
The effect of online communication on the consumer behaviour of generation Y and Z
: László Balázs
: László Balázs
Professzionális kozmetikai márkák és szolgáltatók marketingtevékenysége a szépségiparban
: Bíró Alexandra
: Bíró Alexandra
A magyar márkák térnyerése és marketingkommunikációja FMCG területen
: Luongo Zsófia
: Luongo Zsófia
A Reckitt Benckiser (Magyarország) Kft. Hyho ágazatában szereplő főbb márkák vizsgálata az ellátási láncon keresztül
: Vámos Patrícia
: Vámos Patrícia
An exploratory research on the community impact of online crisis communication the case of Activision Blizzard King
: Török Diána
: Török Diána
Similar Items
-
A Mucius Scaevola Kft. online megjelenéseinek és online kommunikációjának vizsgálata
: Óbíró Kitti -
Az Organiqa webáruház online kommunikációjának és megjelenéseinek vizsgálata
: Oláh Tímea Kinga -
Az Espresso Shop online megjelenéseinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
: Oláh Tímea Kinga -
A „VIRÁGGAL EGY MOSOLYÉRT” MOZGALOM ONLINE MEGJELENÉSEINEK VIZSGÁLATA (FACEBOOK, INSTAGRAM)
: Csoma Dániel -
A "Virággal Egy Mosolyért" mozgalom online megjelenéseinek vizsgálata (Facebook, Instagram)
: Csoma Dániel