Arculatváltás jelentősége egy hazai BTL vállalat működési folyamatában
Saved in:
Main Author: | Kerekes Kitti |
---|---|
Other Authors: | Karsai Dr Árpád |
Kulcsszavak: | Arculatváltás rendezvényszervezés kreatív ügynökség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/22325 |
Similar Items
Arculatváltás nehézségei Magyarországon egy élelmiszeripari vállalatnál
: Varga Anett
: Varga Anett
Arculatváltás – egy luxushotel piaci pozíciójának újragondolása
: Benczúr Dzsesszika
: Benczúr Dzsesszika
Arculatváltás a Selector digitális ügynökségnél
: Frang Zsófia
: Frang Zsófia
Arculatváltás a Hilti Hungária Kft.-nél
: Rizmayer Anita
: Rizmayer Anita
Egy sikeres arculatváltás elemzése a Hotel President Budapest példáján
: Darai Renáta
: Darai Renáta
BTL és online marketing
: Parázs Benedek Zoltán
: Parázs Benedek Zoltán
A mentorálás jelentősége a vállalkozóvá válás folyamatában
: Gyetvai Eszter
: Gyetvai Eszter
A kockázatkezelés jelentősége a banki hitelezés folyamatában
: Huszár Fanni
: Huszár Fanni
BTL eszközök szerepe a marketingkommunikációban
: Gombor Gréta
: Gombor Gréta
Egy hazai vállalkozás működési hatékonyságának elemzése
: Kádas Vivien
: Kádas Vivien
A XXI. század leghatékonyabb BTL eszközei
: Joó Márton
: Joó Márton
Co-creation módszerek szerepe és jelentősége a projektek megvalósulási folyamatában
: Papp Adrienn
: Papp Adrienn
A logó szerepe és evolúciója egy ipari vállalat életében - Arculatváltás a felhasználók szemével a Bosch Rexroth új logója kapcsán
: Pásztor Boglárka
: Pásztor Boglárka
Tudatosság a családi vállalkozások utódlásának folyamatában
: Bereczki Alexandra Kitti
: Bereczki Alexandra Kitti
A család támogató szerepe a nemváltás folyamatában
: Béres Kitti
: Béres Kitti
A Lauritzen Instore Holding Zrt. BTL marketingjének elemzése
: Kedves Adrienn
: Kedves Adrienn
Nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások (kiállítások és vásárok)
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
A közösségi média szerepe az utazási döntés folyamatában
: Radnai Kitti
: Radnai Kitti
Az ATL-BTL marketingeszközök összehasonlítása és az influencerek térnyerése
: Bódis Orsolya
: Bódis Orsolya
BI szemlélet a termelésszervezés folyamatában
: Kertész Viktor
: Kertész Viktor
Az eseménymarketing és a népszerű BTL marketingkommunikációs megoldások szerepe napjainkban
: Goncalves Georgelina Conceicao
: Goncalves Georgelina Conceicao
Sörömfoci, avagy a magyarországi Mainstream sörpiac legnagyobb meccse BTL szemszögből
: Marosi Balázs
: Marosi Balázs
Hosztesz-promóciók és rendezvények helye a BTL kommunikációban, térhódítása napjainkban
: Pápai Eszter
: Pápai Eszter
A nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások hatása a célközönség magatartására
: Jenei Panna
: Jenei Panna
Kihívások a Toborzás és Kiválasztás Folyamatában
: Nagy Ildikó
: Nagy Ildikó
Generációs sztereotípiák a családi kommunikáció folyamatában
: Alimán Anna
: Alimán Anna
Működési költség finanszírozás
: Höss Valentin
: Höss Valentin
Vásárló kommunikáció a Tesco online vásárlás folyamatában
: Varga Eszter
: Varga Eszter
Az intuíció szerepe az üzleti döntéshozatal folyamatában
: Miklós Judit
: Miklós Judit
Magyarország működőtőke vonzása a nemzetközi tőkeáramlás folyamatában
: Durai Ádám
: Durai Ádám
A költségkalkuláció szerepe az autóipari versenytárselemzések folyamatában
: Hajdinák Zoltán
: Hajdinák Zoltán
A vállalati kontrollkörnyezet szerepe a könyvvizsgálat folyamatában
: Tóth János
: Tóth János
Működési Kockázatok Szcenárió-elemzés
: Barzsó Béla
: Barzsó Béla
A felhasználói átvételi tesztelés szerepe a változásmenedzsment folyamatában
: Kása Richárd
: Kása Richárd
A logisztika helye a Plastopack Kft. értékteremtő folyamatában
: Csikós Katalin
: Csikós Katalin
A demokrácia-kritérium vizsgálata Törökország uniós csatlakozásának folyamatában
: Béky Linda
: Béky Linda
A közösségi média hatása az utazás döntési folyamatában
: Lipták Anna Mária
: Lipták Anna Mária
A grafológia alkalmazása az emberi erőforrás kiválasztás folyamatában
: Kövér Katalin
: Kövér Katalin
A pszichológia, mint tudományág a toborzás, kiválasztás folyamatában
: Babanics Brigitta
: Babanics Brigitta
Motiváció és egyéni felelősségvállalás a személyes tanulás folyamatában
: Kádár Viktória
: Kádár Viktória
Similar Items
-
Arculatváltás nehézségei Magyarországon egy élelmiszeripari vállalatnál
: Varga Anett -
Arculatváltás – egy luxushotel piaci pozíciójának újragondolása
: Benczúr Dzsesszika -
Arculatváltás a Selector digitális ügynökségnél
: Frang Zsófia -
Arculatváltás a Hilti Hungária Kft.-nél
: Rizmayer Anita -
Egy sikeres arculatváltás elemzése a Hotel President Budapest példáján
: Darai Renáta