Előkészítő tanulmány egy újonnan piacra lépő vegán street food bisztró marketingstratégiájához

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Borgyos Marcell
További közreműködők: Zsigmond Dr. Száva
Pigniczki Sándor
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Marketingstratégia
Vegán
Étterem
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/22409

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg22409
005 20190516134809.0
008 190516suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Borgyos Marcell 
245 1 0 |a Előkészítő tanulmány egy újonnan piacra lépő vegán street food bisztró marketingstratégiájához  |c Borgyos Marcell  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Előkészítő tanulmány egy újonnan piacra lépő vegán street food bisztró marketingstratégiájához 
695 |a Marketingstratégia 
695 |a Vegán 
695 |a Étterem 
700 1 |a Zsigmond Dr. Száva  |e ths 
700 1 |a Pigniczki Sándor  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/22409/1/Szakdolgozat_Borgyos_Marcell.pdf  |z Dokumentum-elérés