Előkészítő tanulmány egy újonnan piacra lépő vegán street food bisztró marketingstratégiájához
Elmentve itt :
Szerző: | Borgyos Marcell |
---|---|
További közreműködők: |
Zsigmond Dr. Száva
Pigniczki Sándor |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketingstratégia Vegán Étterem |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/22409 |
Hasonló tételek
Piacra lépést támogató tanulmány egy vegán street food bisztró marketingstratégiájához
: Borgyos Marcell
: Borgyos Marcell
Döntés előkészítő tanulmány dísznövény kereskedelmi egység létesítésére
: Kocsis Barnabás
: Kocsis Barnabás
A FINO-FOOD Kft. piacra lépése a vegán termékportfólióval
: Szommer Gábor
: Szommer Gábor
Vasúti piacra lépő szolgáltató vállalat stratégiai és üzleti tervezése, elemző bemutatása
: Varga-Seprenyi Enikő
: Varga-Seprenyi Enikő
Street food a vendéglátásban
: Sali Bence
: Sali Bence
A street food evoluciója
: Vitányi Szabolcs
: Vitányi Szabolcs
A street food elterjedése Budapesten
: Szomolányi Brigitta Bianka
: Szomolányi Brigitta Bianka
A street food, mint jelenség
: Érsek Soma
: Érsek Soma
Egy mai street food vállalkozás marketing stratégiája
: Porkoláb Péter Norton
: Porkoláb Péter Norton
A Street food jelenség Budapest utcáin
: Réti Fanni
: Réti Fanni
A street food-jelenség Budapest utcáin
: Cser Anna
: Cser Anna
A Street Food csomagolóanyagok árképzésének elemzése
: Lőrincz Tamás
: Lőrincz Tamás
Újonnan alakult kisüzemi sörfőzde magyarországi piacra történő bevezetése
: Budai Mihály Tamás
: Budai Mihály Tamás
Egy újonnan induló pékség bevezetése a piacra, avagy egy marketingstratégia kialakítása
: Lepres Dávid
: Lepres Dávid
A budapesti street food vállalkozások marketingstratégiájának összehasonlítása
: Fabók Zsófia
: Fabók Zsófia
A street food ételek fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Németh Kinga
: Németh Kinga
Street food megjelenése a gasztronómiai fesztiválokon Budapesten
: Kócsó Beatrix
: Kócsó Beatrix
OPPORTUNITIES OF GROWTH FOR STREET FOOD FESTIVALS IN BUDAPEST, HUNGARY
: Forgács Balázs
: Forgács Balázs
A street food fellendülésének bemutatása budapesti vállalkozások alapján
: Thimár Zsófia Zita
: Thimár Zsófia Zita
Street food és a fine dining összehasonlító elemzése
: Pacsai Martin Benjamin
: Pacsai Martin Benjamin
A street food, mint minőségi jelenség a gasztronómiában
: Szlávecz Viktória
: Szlávecz Viktória
A marketing mix vizsgálata a street food világában.
: Németh Csaba Bendegúz
: Németh Csaba Bendegúz
Németország és Lengyelország üzleti környezetének vizsgálata, avagy a kedvezőbb lehetőségeket kínáló ország kiválasztása a nemzetközi piacra lépő magyar IKT startupok számára.
: Szkevisz Viktor
: Szkevisz Viktor
A Social Media megjelenése a Budapesti Street Food keretein belül
: Ördög Sára
: Ördög Sára
Mennyiben jelent vonzerőt a magyarországi beutazó turizmusban a street food?
: Fóner Kristóf
: Fóner Kristóf
Az Ucca bár kínálatának elemzése, vagyis a Street Food világa
: Plander Ágnes
: Plander Ágnes
A street food jelenlegi helyzete és népszerűsége a magyar vendéglátásban
: Bitó Boglárka
: Bitó Boglárka
Street Food, mint gasztronómiai irányzat és helye a minőségi vendéglátásban
: Kovács Kitti
: Kovács Kitti
A street food láncok márkaépítési folyamatainak, marketingkommunikációjának, fogyasztói magatartásának vizsgálata
: Tóth Dávid
: Tóth Dávid
Introducing the “Street food” phenomenon in the Hungarian market based on the example of Reinpold’s Kolbice
: Hunkó Fruzsina
: Hunkó Fruzsina
Megvalósíthatósági tanulmány Vendéglő és bár Balatonfüreden
: Gazda Boglárka
: Gazda Boglárka
Turisztikai vállalkozások stratégiai döntéseit előkészítő pénzügyi számítások
: Györgypál Anikó
: Györgypál Anikó
A Street Food, mint gasztronómiai irányzat bemutatása, és marketingkommunikációs eszközeinek ismertetése.
: Baráz Patrícia
: Baráz Patrícia
A TikTok platform hatása a Z generáció street food étteremválasztására
: Kőszegváry Ádám Ferenc
: Kőszegváry Ádám Ferenc
Chunky Chain megvalósíthatósági tanulmány
: Garajszki Gabriella
: Garajszki Gabriella
TGI Fridays megvalósíthatósági tanulmány
: Hegedüs Máté
: Hegedüs Máté
Hasonló tételek
-
Piacra lépést támogató tanulmány egy vegán street food bisztró marketingstratégiájához
: Borgyos Marcell -
Döntés előkészítő tanulmány dísznövény kereskedelmi egység létesítésére
: Kocsis Barnabás -
A FINO-FOOD Kft. piacra lépése a vegán termékportfólióval
: Szommer Gábor -
Vasúti piacra lépő szolgáltató vállalat stratégiai és üzleti tervezése, elemző bemutatása
: Varga-Seprenyi Enikő -
Street food a vendéglátásban
: Sali Bence