Tesztautomatizáló eszköz bevezetése egy légitársaság weboldalának tesztelésébe
Saved in:
Main Author: | Jenei Réka Enikő |
---|---|
Other Authors: |
Mészáros György
Fekete Zsolt |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Tesztelés automatizált tesztelés Informatika |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/22418 |
Similar Items
Tesztautomatizáló program fejlesztése RPA keretrendszer segítségével
: Wikhardt Zsolt
: Wikhardt Zsolt
Az Izraeli Légitársaság vállalati elemzése
: Máté Attila
: Máté Attila
Munkavállalók ösztönzése a környezettudatos életmódra egy légitársaság FSSC-jében
: Horváth Adrienn
: Horváth Adrienn
Az Emirates légitársaság gyorsütemű fejlődése a kezdetektől
: Mikó Bettina
: Mikó Bettina
A légitársaság választás fő szempontjai a diszkont és hagyományos modellek összehasonlítása
: Németh Anna
: Németh Anna
Egy innovatív labordiagnosztikai eszköz piaci bevezetése Magyarországon
: Csillagh Borbála Anna
: Csillagh Borbála Anna
A légügyi piac elemzése és alakulása egy nemzeti légitársaság csődje után
: Barcza-Rotter Áron
: Barcza-Rotter Áron
A Wizz Air légitársaság beszerzési folyamatainak bemutatása és optimalizálása
: Kosik Krisztina
: Kosik Krisztina
Az utazási irodát befolyásoló tényezők a légitársaság kiválasztása során
: Németh Viktória
: Németh Viktória
Adatvizualizációs eszköz bevezetése és adatbázis tervezése egy magyarországi kisvállalkozásnál
: Varga Lilla
: Varga Lilla
A KLM Holland Királyi Légitársaság controlling rendszerének bemutatása, hatékonyságának elemzése
: Veres Anna
: Veres Anna
Low Cost légiipar napjainkban - Wizz Air légitársaság expanziójának elemzése és folyamatai
: Dömötöri Tamás
: Dömötöri Tamás
Egy vállalat tőzsdére vezetésének szerepe, folyamata és annak hatásai a Wizz Air légitársaság példáján keresztül
: Kőszegi Benedek Mihály
: Kőszegi Benedek Mihály
A WizzAir fapados légitársaság szolgáltatásainak elemzése és ezek minőségfejlesztési lehetőségeinek feltárása
: Mácsai Dorottya
: Mácsai Dorottya
Európai légitársaságok kríziskommunikációja 2022 óta - Betekintés a Wizz Air légitársaság vizsgálata alapján
: Döme Helga
: Döme Helga
Üzleti intelligencia eszköz (IBM Cognos 8 Planning) bevezetése, egy üzleti folyamat fejlesztéséhez
: Gombos Gábor Emánuel
: Gombos Gábor Emánuel
Az Air France-KLM légitársaság vezetői információs rendszerének átalakulása az Airpas szoftver bevezetésének hatására
: Zelenyánszki Nikolett
: Zelenyánszki Nikolett
Légitársaságok tevékenységének elemzése és összehasonlítása, Az EasyJet és a LOT lengyel légitársaság szolgáltatásai
: Rigó Rita
: Rigó Rita
A bér, mint motiváló eszköz
: Batári Enikő
: Batári Enikő
Kiszállítási hatékonyságot növelő mobil eszköz bevezetése a futároperáció mindennapjaiba egy vezető logisztikai szolgáltató nagyvállalatnál
: Faragó-Dombai Eszter
: Faragó-Dombai Eszter
Blog, mint PR eszköz
: Czerman Réka
: Czerman Réka
Az influencer marketing hatása a fiatal felnőttek légiközlekedési szokásaira és döntéseire, a Wizz Air légitársaság tükrében
: Farkas-Máté Mirella
: Farkas-Máté Mirella
A légiközlekedésben tevékenykedő társaságok gazdasági elemzése a Wizz Air Hungary Kft. és a Ryanair légitársaság példáján keresztül
: Marti Flóra
: Marti Flóra
A COVID-19 ügyfélmagatartásra, elégedettségre, lojalitásra és a fogyasztói trendekre gyakorolt hatásának vizsgálata a Wizz Air Hungary légitársaság szolgáltatásainál
: Simon Richárd
: Simon Richárd
TM1 tervezési eszköz és vezetői információs rendszer bevezetése az OTP Bank Nyrt.-nél
: Szász Nikolett
: Szász Nikolett
Eszköz menedzsment alkalmazás cseréje egy multinacionális cégnél
: Demeter Balázs
: Demeter Balázs
Egy új portfolió-elemző eszköz (BI) bevezetése, és annak hatásai divíziók és termékek szintjén az egyik kereskedelmi bank életében
: Mészáros Viktória
: Mészáros Viktória
Tehetségkutató, mint közvetett marketingkommunikációs eszköz egy énekes karrierjében
: Vass Viktória
: Vass Viktória
Gamification, mint HR eszköz
: Bajári Luca Sára
: Bajári Luca Sára
Kivágás mint médiamanipulációs eszköz
: Jancsó Veronika
: Jancsó Veronika
Kivágás mint médiamanipulációs eszköz
: Jancsó Veronika
: Jancsó Veronika
Videójátékok mint marketing eszköz
: Zombori Antal Martin
: Zombori Antal Martin
Similar Items
-
Tesztautomatizáló program fejlesztése RPA keretrendszer segítségével
: Wikhardt Zsolt -
Az Izraeli Légitársaság vállalati elemzése
: Máté Attila -
Munkavállalók ösztönzése a környezettudatos életmódra egy légitársaság FSSC-jében
: Horváth Adrienn -
Az Emirates légitársaság gyorsütemű fejlődése a kezdetektől
: Mikó Bettina -
A légitársaság választás fő szempontjai a diszkont és hagyományos modellek összehasonlítása
: Németh Anna