Internetes reklámok adatbegyűjtési módszerei, és hatásai a gazdaságra és társadalomra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gádor Ambrus
További közreműködők: Avornicului Dr. Mihály
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:online marketing
Big Data
e-kereskedelem
adatbányászat
GDPR
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/22448

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg22448
005 20190516161627.0
008 190516suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Gádor Ambrus 
245 1 0 |a Internetes reklámok adatbegyűjtési módszerei, és hatásai a gazdaságra és társadalomra  |c Gádor Ambrus  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Internetes reklámok adatbegyűjtési módszerei, és hatásai a gazdaságra és társadalomra 
246 1 1 |a Methods for collecting data on Internet advertising and its effects on the economy and society 
520 3 |a A dolgozat bemutatja az internetes reklámokat informatikai, gazdasági és társadalmi szempontok alapján. 
695 |a online marketing 
695 |a Big Data 
695 |a e-kereskedelem 
695 |a adatbányászat 
695 |a GDPR 
700 1 |a Avornicului Dr. Mihály  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/22448/7/Internetes-rekl%C3%A1mok-adatbegy%C5%B1jt%C3%A9si-m%C3%B3dszerei-%C3%A9s-hat%C3%A1sai-a-gazdas%C3%A1gra-%C3%A9s-t%C3%A1rsadalomra_javitott.pdf  |z Dokumentum-elérés