A product placement és a tartalomba integrált szponzoráció összehasonlítása és a Z generációra gyakorolt hatásuk vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Simontsits Ágnes
További közreműködők: Harsányi Dávid
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Termékelhelyezés
Influencer marketing
Z generáció
Hatásvizsgálat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/22586

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg22586
005 20200514105739.0
008 190518suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Simontsits Ágnes 
245 1 2 |a A product placement és a tartalomba integrált szponzoráció összehasonlítása és a Z generációra gyakorolt hatásuk vizsgálata  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Simontsits Ágnes 
695 |a Termékelhelyezés 
695 |a Influencer marketing 
695 |a Z generáció 
695 |a Hatásvizsgálat 
700 0 1 |a Harsányi Dávid  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/22586/1/Simontsits%20%C3%81gnes%20Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés