A telefonos ügyfélkapcsolat helye, szerepe az értékesítés előkészítésében
Saved in:
Main Author: | Morner Fanni |
---|---|
Other Authors: | Talabos István |
Format: | Project work |
Kulcsszavak: | telefonos kommunikáció értékesítés előkészítés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/22591 |
Similar Items
Telefonos ügyfél megkeresések helye és szerepe a marketingkommunikációban
: Janicsek Dóra
: Janicsek Dóra
A telefonos értékesítés létjogosultsága a modern fogyasztói társadalomban
: Egerszegi Márta
: Egerszegi Márta
Személyes értékesítés és telefonos üzletkötés vizsgálata az Ecorisk Kft-nél
: Seres Dorina
: Seres Dorina
Telefonos értékesítés bemutatása a XXI. században a Würth Szereléstechnika Kft. segítségével
: Radács-Czombos Luca
: Radács-Czombos Luca
A telefonos megkeresések és problémáik
: Kovács Kristóf István
: Kovács Kristóf István
Telefonos Hátralékkezelési Osztály bankon belüli tevékenysége
: Kósa-Kiss Enikő
: Kósa-Kiss Enikő
Számlázó program online és telefonos felületének megtervezése
: Halász Franciska
: Halász Franciska
Teljesítménymutatók értékelése egy telekommunikációs vállalat telefonos ügyfélszolgálatán
: Vojter Noémi
Published: (2023)
: Vojter Noémi
Published: (2023)
Az ügyfélkapcsolat szerepe az OTP Bank életében
: Kövesdi Krisztián
: Kövesdi Krisztián
Számviteli Információs Rendszerek Szerepe, Feladata a Vállalkozás vezetésében, a vezetői döntés előkészítésében
: Gaga Norbert
: Gaga Norbert
A Számviteli információs rendszer szerepe, feladata a vállalkozás vezetésében, a vezetői döntés előkészítésében.
: Lakatosné Tóth Viola
: Lakatosné Tóth Viola
A számviteli információs rendszer szerepe, feladata a vállalkozás vezetésében, a vezetői döntés előkészítésében
: Kiss Ágnes
: Kiss Ágnes
A számviteli információs rendszer szerepe, feladata a vállalkozás vezetésében, a vezetői döntések előkészítésében
: Sörös Melinda
: Sörös Melinda
A számviteli információs rendszer szerepe, feladata a vállalkozás vezetésében, a vezetői döntések előkészítésében
: Császár Edina
: Császár Edina
Az ügyfélkapcsolat sikerességének kulcsa
: Papp Júlia
: Papp Júlia
Az ügyfélkapcsolat szerepe a szolgáltatásmenedzsment területén a gépjárműiparban
: Kövesdán Balázs
: Kövesdán Balázs
A munkavállalói elkötelezettség növelése a Budapest Bank telefonos ügyfélszolgálatán
: Szoboszlai Renáta
: Szoboszlai Renáta
A telefonos ügyfélszolgálat vizsgálata a toborzás és kiválasztás vonatkozásában
: Sári Petra
: Sári Petra
A coaching alkalmazása az OTP Bank telefonos ügyfélszolgálati tevékenységének életében
: Kovács Rita
: Kovács Rita
A számviteli információs rendszer szerepe, feladata az Ibiden Hungary Gyártó Kft. vezetésében, a vezetői döntés előkészítésében
: Nagy Zsolt
: Nagy Zsolt
Az ügyfélkapcsolat menedzsment szerepe a banki szektorban, kapcsolata az értékesítéssel
: Tischner Zsófia
: Tischner Zsófia
Kultúraközvetítés a multimédiás eszközök tükrében - avagy virtuális séták, telefonos applikációk -
: Maitz Alexandra
: Maitz Alexandra
A CORPORATE ÉRTÉKESÍTÉS SZEREPE AZ ACCOR-PANNONIA HOTELS ÉRTÉKESÍTÉS TEVÉKENYSÉGÉBEN
: Paróczai László
: Paróczai László
A számviteli információs rendszer szerepe, feladata a Brite Könyvelő, Tanácsadó Kft. vezetésében, a vezetői döntés előkészítésében
: Csákvári Brigitta
: Csákvári Brigitta
Ügyfélkapcsolat-menedzsment a gazdálkodó szervezetben
: Czibilka Ivett
: Czibilka Ivett
Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán
: Severa Vivien
: Severa Vivien
Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában
: Sárkány Dóra
: Sárkány Dóra
Az ügyfélélmény és ügyfélkapcsolat szerepe és bemutatása az OTP Bankon keresztül
: Molnár Henriett
: Molnár Henriett
Személyes értékesítés szerepe a Calzedoniánál
: Hegyesi Renáta
: Hegyesi Renáta
Szolgáltatás menedzsment megvalósulása és annak vizsgálata a CIB24 telefonos ügyfélszolgálaton keresztül
: Takács Diána
: Takács Diána
A számviteli információs rendszer szerepe, feladata a vállalat vezetésében, a vezetői döntés előkészítésében a Halker Kft. példáján keresztül
: Álmos Borbála
Published: (2018)
: Álmos Borbála
Published: (2018)
CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban
: Erdélyi Viktória Anna
: Erdélyi Viktória Anna
Ügyfélkapcsolat menedzsment hatékonyságát befolyásoló tényezők vizsgálata
: Barnóth Petra
: Barnóth Petra
Ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) egy vállalkozás tevékenységében
: Erős Norbert
: Erős Norbert
Kisvállalkozások helye és szerepe a nemzetgazdaságban
: Nánai István
: Nánai István
Ügyfélkapcsolat menedzsment gyakorlata és szerepe nagyvállalati ügyfélkörben az MKB Bank Nyrt.-nél
: Rézsó Petra
: Rézsó Petra
Ügyfélkapcsolat-menedzsment és ügyfélelégedettség szerepe a Europ Assistance Magyarország Kft.-nél
: Vass Rita
: Vass Rita
Az ügyfélélmény és az ügyfélkapcsolat szerepe a banki gyakorlatban - előtérben a Budapest Bank
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
A számviteli információs rendszer szerepe, feladata a vállalkozás vezetésében, a vezetői döntés előkészítésében a Novartis Hungária Kft. példáján keresztül
: Matócsi Gréta
: Matócsi Gréta
A számviteli rendszer szerepe, feladata a vállalkozás vezetésében, a vezetői döntés előkészítésében a High Tech Solutions Kft. példáján keresztül
: Baranyai Dániel Ernő
: Baranyai Dániel Ernő
Similar Items
-
Telefonos ügyfél megkeresések helye és szerepe a marketingkommunikációban
: Janicsek Dóra -
A telefonos értékesítés létjogosultsága a modern fogyasztói társadalomban
: Egerszegi Márta -
Személyes értékesítés és telefonos üzletkötés vizsgálata az Ecorisk Kft-nél
: Seres Dorina -
Telefonos értékesítés bemutatása a XXI. században a Würth Szereléstechnika Kft. segítségével
: Radács-Czombos Luca -
A telefonos megkeresések és problémáik
: Kovács Kristóf István