A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Farkas Alexandra Bianka
További közreműködők: Németh Patrícia
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:Értékesítés
Stratégia
CRM
H&M
Személyes eladás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/22605

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg22605
005 20191126084051.0
008 190520suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Farkas Alexandra Bianka 
245 1 2 |a A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Farkas Alexandra Bianka 
246 1 0 |a A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
695 |a Értékesítés 
695 |a Stratégia 
695 |a CRM 
695 |a H&M 
695 |a Személyes eladás 
700 0 1 |a Németh Patrícia  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/22605/1/Farkas_Alexandra_Bianka_IWY37K_KM.pdf  |z Dokumentum-elérés