A Generali Biztosító Zrt. tevékenységének elemzése a Jászberényi értékesítési pontok tükrében
Saved in:
Main Author: | Zatkó Milán |
---|---|
Other Authors: | Fabula László |
Kulcsszavak: | Generali Biztosító Zrt. Jászberény biztosító |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/22631 |
Similar Items
Fogyasztói kommunikációs preferenciák a hazai biztosítási piacon a Generali Biztosító Zrt. példáján keresztül
: Zatkó Milán
: Zatkó Milán
Mobiltelefon szolgáltató váltás tendere a Generali Biztosító Zrt. példájának tükrében
: Pető Adrienn
: Pető Adrienn
A Generali Biztosító Zrt. költségfelosztásának bemutatása, fejlesztési lehetősége
: Bernát Andrea
: Bernát Andrea
A Generali Biztosító Zrt. számviteli és könyvvizsgálati sajátosságai
: Schubert Edina
: Schubert Edina
Az Ipar 4.0 megvalósulása a Generali Biztosító Zrt.-nél
: Trembulyák Klaudia Viktória
: Trembulyák Klaudia Viktória
Integrált vállalatirányítási rendszerek Generali Biztosító Zrt. Pénzügyi zárási terület viszonylatában
: Forró Imre Gyárfás
: Forró Imre Gyárfás
A Generali Biztosító Zrt. tevékenységi körei, szolgáltatásainak jellemzői és a biztosításokról általában
: Vörös Rebeka
: Vörös Rebeka
Toborzás, kiválasztás, és az Assessment Center alkalmazása a Generali Biztosító Zrt.-nél
: Horváth Mihály
: Horváth Mihály
A CRM rendszerek jelentősége és a Salesforce bevezetése a Generali Biztosító Zrt.-nél
: Báthori Anna Fédra
: Báthori Anna Fédra
A Generali Biztosító Zrt. képviseleti rendszerének marketing elemei és a velük történő kommunikáció
: Kiss Bettina
: Kiss Bettina
Jászinvest Zrt. értékesítési tevékenységének elemzése
: Harsányi Henrietta
: Harsányi Henrietta
A Jászberényi Vagyonkezelő és Városüzemeltető Nonprofit Zrt. hulladékgazdálkodási ágazatának költség és eredményalakulásának elemzése
: Takács Attila Sándor
: Takács Attila Sándor
Jász-Plasztik Kft. jászberényi műanyagüzemei anyagfelhasználásának elemzése 2016-tól napjainkig
: Kis Bernadett
: Kis Bernadett
Lehetséges kitörési pontok a válságból Magyarország, Románia valamint Bulgária együttműködése
: Szabó Zsolt
Published: (2013)
: Szabó Zsolt
Published: (2013)
Kritikus szabályozási pontok meghatározása az adott vendéglátóhelyen
: Otohal Beáta Dorottya
: Otohal Beáta Dorottya
Értékesítési stratégia, az értékesítési csatornák működése, gazdálkodás és hatékonyság kérdéseinek vizsgálata a Wáberer Hungária Biztosító Zrt.-nél
: Gál Zsófia
: Gál Zsófia
A Cardif Biztosító Zrt. marketing elemzése
: Szendi Gábor
: Szendi Gábor
Csatlakozási pontok a valószínűségszámítás és a statisztika oktatásában
: Kovácsné Székely Ilona
Published: (2003)
: Kovácsné Székely Ilona
Published: (2003)
Globus Konzervipari Zrt értékesítési tevékenységének elemző bemutatása
: Bokori Zsolt
: Bokori Zsolt
Az UNIQA Biztosító Zrt. elemzése marketing szempontból
: Tősér Dorián
: Tősér Dorián
Az AEGON Prémium értékesítési tevékenységének elemzése
: Szakács Attila
: Szakács Attila
A Jászság gazdasági fejlődése - fókuszban a Lehel Hűtőgépgyár és az Electrolux vállalat jászberényi gyáregysége
: Halmai Bettina Fanni
: Halmai Bettina Fanni
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Generali Csoportban
: Köves Alexandra
: Köves Alexandra
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Generali Csoportban
: Köves Alexandra
: Köves Alexandra
Az MGallery Budapest online vendégértékeléseinek elemzése A kritikus pontok és a vendégelégedettség kapcsolata
: Gulyás Gábor
: Gulyás Gábor
Az UNIQA Biztosító Zrt. a magyar biztosítási piacon tevékenységének elemzése 2011-2013 között
: Szűcs Adrienn
: Szűcs Adrienn
A vásárlói út és érintkezési pontok vizsgálata a H&M vonatkozásában
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
Márkamenedzsment az UNIQA Biztosító Zrt.-nél
: Fehér Dominika
: Fehér Dominika
Kötirési pontok Magyarország számára a globális Shared Service Centre (SSC) szektorban
: Szeder Attila Zsolt
: Szeder Attila Zsolt
Az Ebringa Zrt online marketing tevékenységének és értékesitési csatornáinak viszonya.
: Bátor Antal Balázs
: Bátor Antal Balázs
A Forex bemutatása és a megfelelő belépési pontok meghatározása technikai elemzés alapján
: Szilágyi Bettina
: Szilágyi Bettina
Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. Marketingkommunikációja
: Szabolcsi Klaudia
: Szabolcsi Klaudia
Biztosító társaságok ügyfélszolgálatának a minőség-ellenőrzése a szolgáltatásmenedzsment tükrében
: Janovicz Krisztina
: Janovicz Krisztina
Hatékonyabb emberi erőforrás felhasználást biztosító értékesítési stratégia megalkotása a NOREX ERP CONSULTING Kft-nél
: Czifrák Gábor
: Czifrák Gábor
A T-Systems Magyarország Zrt. értékesítési folyamatának elemzése
: Szarka Daniella
: Szarka Daniella
A Békás Kft. értékesítési tevékenységének elemző bemutatása
: Simon Alex
: Simon Alex
A Tatár Pékség Kft értékesítési tevékenységének fejlődése
: Dósa Alexandra
: Dósa Alexandra
A Tesco online értékesítési tevékenységének elemző bemutatása
: Kun Viktória
: Kun Viktória
Az UNIQA Biztosító Zrt. a magyar unit linked piacon
: Izsák Gabriella
: Izsák Gabriella
REGIO Játékkereskedelemi Kft. értékesítési tevékenységének elemző bemutatása
: Barbarics Kata Klára
: Barbarics Kata Klára
Similar Items
-
Fogyasztói kommunikációs preferenciák a hazai biztosítási piacon a Generali Biztosító Zrt. példáján keresztül
: Zatkó Milán -
Mobiltelefon szolgáltató váltás tendere a Generali Biztosító Zrt. példájának tükrében
: Pető Adrienn -
A Generali Biztosító Zrt. költségfelosztásának bemutatása, fejlesztési lehetősége
: Bernát Andrea -
A Generali Biztosító Zrt. számviteli és könyvvizsgálati sajátosságai
: Schubert Edina -
Az Ipar 4.0 megvalósulása a Generali Biztosító Zrt.-nél
: Trembulyák Klaudia Viktória