Customer satisfaction with the B2B Philips Lighting electronic catalogue
Elmentve itt :
Szerző: | Németh Andrea |
---|---|
További közreműködők: | Szabó Dr. habil Zoltán |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Customer satisfaction B2B Philips |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/22698 |
Hasonló tételek
B-Light a határok áthidalása
: Perecz Nikolett
: Perecz Nikolett
Ticketing rendszer fejlesztése B2B/B2C webáruházak üzemeltetéshez
: Láng Benedek
: Láng Benedek
Napenergia B2B piac Magyarországon
: Kálovics Alexandra
: Kálovics Alexandra
A B2B és B2C marketing különbségei a közösségi médiában
: Rajki-Kulifai Laura Kíra
: Rajki-Kulifai Laura Kíra
Developing a tool for tracking customer satisfaction of DNA United Forwarders B.V.
: Kovács Bálint
: Kovács Bálint
Kommunikáció a nemzetközi B2B marketingben
: Pógyor Fanni
: Pógyor Fanni
Digitális marketing a B2B szektorban
: Décsei Kinga
: Décsei Kinga
B2B marketing a digitális korban
: Kovács Emese Kitti
: Kovács Emese Kitti
B2B és B2C marketing eszközök használata a Senio Kft. számára
: Nagy Gyula
: Nagy Gyula
A B2B és B2C értékesítés növelése az online platformokon keresztül
: Lőrincz Hanna
: Lőrincz Hanna
Nagyvállalati marketing-controlling rendszerek közötti eltérések a B2B és B2C szintjén
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
Marketingkommunikációs eszközök hatékonysága a B2B szektorban
: Fejér Csilla
: Fejér Csilla
Leadgenerálási eszközök elemzése a B2B szektorban
: Wachter Lilla
: Wachter Lilla
A személyes értékesítés a B2B szektorban
: Halmai Patrícia
: Halmai Patrícia
Az Oxygeni Hair & Skin B2B marketingkommunikációja
: Halász Dóra Alexandra
: Halász Dóra Alexandra
Közösségi média marketing a B2B szektorban
: Finta Benedek
: Finta Benedek
A marketingkommunikáció speciális módszerei a B2B piacon
: Fodor-Balatoni Réka
: Fodor-Balatoni Réka
B2B marketing jelentősége a Merkapt Zrt.-nél
: Szabó Virág
: Szabó Virág
Tartalommarketing a közösségi médiában a B2B piacon
: Nagy Bogáta Luca
: Nagy Bogáta Luca
Marketingkommunikációs tevékenység egy B2B nagykereskedelmi vállalat életében
: Péter Bianka Dominika
: Péter Bianka Dominika
B2W Business to women - Marketing női célpiacra
: Lada Alexandra Mónika
: Lada Alexandra Mónika
Human-to-Human marketingkommunikációs eszközök a B2B cégek stratégiájában
: Papp Gabriella
: Papp Gabriella
A hazai B2B elektronikus kereskedelem sajátosságai és elemzése
: István Balázs
: István Balázs
Entwicklung erfolgreicher Vertriebsstrategien im B2B- Bereich im Digitalenzeitalter
: Murvai Márton László
: Murvai Márton László
Entwicklung erfolgreicher Vertriebsstrategien im B2B-Bereich im Digitalenzeitalter
: Murvai Márton László
: Murvai Márton László
A B2B marketing szerepe a Magnew Kft. életében
: Práczki Zoltán Szilveszter
: Práczki Zoltán Szilveszter
B2B marketing alkalmazása a magyar informatikai disztribútorok körében
: Skotnyár Evelin
: Skotnyár Evelin
Online vs Offline szakmai kiállítások a B2B marketingben
: Skotnyár Evelin
: Skotnyár Evelin
Inbound marketing eszközök bevonása egy B2B vállalat stratégiájába
: Mészáros István
: Mészáros István
B2B sales folyamatok javítása egy piacvezető vállalat gyakorlatában
: Vodilla Dávid
: Vodilla Dávid
Search Engine Optimization (SEO) for a B2B business A case study of Dryad Networks
: Nguyen Ngoc Anh
: Nguyen Ngoc Anh
Search Engine Optimization (SEO) for a B2B Business A Case Study of DRYAD NETWORKS
: Nguyen Ngoc Anh
: Nguyen Ngoc Anh
Improving engagement through internal communication factors of Philips Lighting University
: Török Gergely Bálint
: Török Gergely Bálint
Van-e jövője a B2B piactereknek a magyarországi piacon?
: Horváth Zsolt
: Horváth Zsolt
How Can a Business Blog Create Competitive Advantage for B2B Businesses?
: Gegeshidze Konstantine
: Gegeshidze Konstantine
Better participation and conversion of Hungarian prospects in the life of a B2B trading platform
: Kiss Zoltán
: Kiss Zoltán
A magyar cégek B2B hitelezési kockázata és kockázatenyhítő piaci megoldások
: Parrag Nikolett
: Parrag Nikolett
Marketing megoldások a B2B piacon - Az Eaton példáján keresztül bemutatva
: Somogyi Barbara
: Somogyi Barbara
A B2B e-kereskedelm szerepe egy globálisan működő cég fejlődésében
: Suszter István
: Suszter István
A cégek közösségi média jelenlétének fontossága a B2B marketingben Az engagement szerepe
: Fábián Lilla
: Fábián Lilla
Hasonló tételek
-
B-Light a határok áthidalása
: Perecz Nikolett -
Ticketing rendszer fejlesztése B2B/B2C webáruházak üzemeltetéshez
: Láng Benedek -
Napenergia B2B piac Magyarországon
: Kálovics Alexandra -
A B2B és B2C marketing különbségei a közösségi médiában
: Rajki-Kulifai Laura Kíra -
Developing a tool for tracking customer satisfaction of DNA United Forwarders B.V.
: Kovács Bálint