Új értékesítési üzleti modell és a turisztikai élmény kapcsolatának vizsgálata a nemzetközi online turizmus területén
Saved in:
Main Author: | Nagy Brigitta |
---|---|
Other Authors: | Jancsik András |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | élmény, fogalom turisztikai élmény élménygazdaság Multi-Level marketing hálózatépítés személyes eladás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2277 |
Similar Items
Üzleti folyamatmenedzsment rendszerek bevezetése értékesítési területen
: Kiss Ádám
: Kiss Ádám
Fogyatékkal élők turisztikai lehetőségei és korlátai nemzetközi összehasonlításban, akadálymentesítés a turizmus területén
: Beiszer Dóra
: Beiszer Dóra
A munka és motiváció kapcsolatának vizsgálata az értékesítői területen
: Vajdics Attila
: Vajdics Attila
A közösségi gazdaság mint új üzleti modell hatásai Magyarországon
: Czigány Bence
: Czigány Bence
AZ ÉRTÉKESÍTÉSI TELJESÍTMÉNY ÉS AZ ÉRZELMI INTELLIGENCIA KAPCSOLATÁNAK VIZSGÁLATA MAGYARORSZÁGI ÉRTÉKESÍTÉSI VEZETŐK KÖRÉBEN – A VÁLLALKOZÁSFEJLESZTÉS HŐSEI
: Szolcsák Miss Anett
: Szolcsák Miss Anett
Az atlétikai rendezvények és a turizmus kapcsolatának vizsgálata Magyarországon
: Németh Ajsa Réka
: Németh Ajsa Réka
A vallási turizmus és a zarándokutakon megélt közösségi élmény
: Kapuvári Veronika
: Kapuvári Veronika
Az élmény, mint turisztikai termék megjelenése a social médiában
: Domahidi Noreen
: Domahidi Noreen
A turizmus és a településfejlesztés kapcsolatának vizsgálata Visegrád példáján keresztül
: Vukics Lilla
: Vukics Lilla
Élmény és kultúra, avagy a Zsámbéki-medence, mint turisztikai desztináció
: Korompay Gréta
: Korompay Gréta
A munkavállalói élmény
: Baracki Éva
: Baracki Éva
Sharing Economy - egy új gazdasági modell vizsgálata
: Szőllősi Ádám Sándor
: Szőllősi Ádám Sándor
A Flow-élmény A "tökéletes élmény" és a videojáték függőség kapcsolata
: Földi Fruzsina
: Földi Fruzsina
Digitális üzleti modell CBA üzletlánc
: Deák Orsolya
: Deák Orsolya
Élmény-gasztronómia Az ügyfélközpontú szolgáltatás tervezés receptje
: Oswald Réka
: Oswald Réka
AZ ÉRTÉKESÍTÉSI TELJESÍTMÉNY ÉS AZ ÉRZELMI INTELLIGENCIA KAPCSOLATÁNAK VIZSGÁLATA EGY TERMÉKEKET ÉRTÉKESÍTŐ VÁLLALAT GYAKORLATÁN KERESZTÜL
: Szolcsák Anett
: Szolcsák Anett
Közösségi élmény és kommunikáció A Sziget Fesztivál PR tevékenysége
: Nagy Viktória Bernadett
: Nagy Viktória Bernadett
Vásárlási élmény és digitalizáció
: Gürtler Erika
: Gürtler Erika
Az online és offline közösségi élmény a Z generáció életében
: Hamvai Bertalan
: Hamvai Bertalan
A Lendra bandage ruhák nemzetközi terjesztésének és online értékesítési tervének bemutatása
: Barta Katalin
: Barta Katalin
Üzleti modell elemzése az Aegon Premiumnál
: Ferenc Dávid
: Ferenc Dávid
A smart hotel üzleti modell jövője
: Lovas Lajos Gábor
: Lovas Lajos Gábor
Banki területen online marketingkommunikáció vizsgálata
: Hajzer Dóra
: Hajzer Dóra
Business models and economy of online games
: Petes Bálint
: Petes Bálint
Üzleti modellek a hálózati gazdaságban. az üzleti modell fejlődése.
: Tóth Márk
: Tóth Márk
Magyarország versenyképessége az üzleti turizmus területén a hazánkban rendezett konferenciák és kongresszusok fényében
: Kecskés Nóra Lili
: Kecskés Nóra Lili
Az üzleti modell-innováció és a Canvas üzleti modell vászon jelentősége a 21. századi vállalatok életében
: Plehel Nóra
: Plehel Nóra
A légitársaságok új értékesítési formája az NDC (New Distribution Capability)
: Bokros Marcell
: Bokros Marcell
Fogyasztói magatartás vizsgálata a belföldi wellness turizmus területén
: Varró Nóra
: Varró Nóra
Új gépjármű értékesítési tevékenységek vizsgálata a Gablini Kft-nél
: Alexa Attila János
: Alexa Attila János
Ipar 4.0 alapú üzleti modell innováció
: Birkás Evelin
: Birkás Evelin
Üzleti modell egy bérbeadással foglalkozó kft esetében
: Krecs Fanni
: Krecs Fanni
Íz, hangulat, élmény a Cafe Frei marketingtevékenységének hatása a fogyasztókra
: Bercsényi Sára
: Bercsényi Sára
Turizmus trendjei Új-Zélandon
: Szeder Barna
: Szeder Barna
A fogyasztói élmény tényezői a passzív sportturizmusban, a nemzetközi jelentőségű sportrendezvények vonatkozásában, Magyarországon
: Baranyai Zsombor
: Baranyai Zsombor
Új értékesítési forma a lakberendezési piacon A Maxcity sikere Magyarországon
: Rajháty Anna
: Rajháty Anna
Vizualizáció és reklám kapcsolatának vizsgálata Magyarországon
: Kriger Martin Bence
: Kriger Martin Bence
Y-generáció, mint munkavállaló a turizmus területén
: Németh Kinga
: Németh Kinga
Nagyvállalat Belsőkommunikációs Portál Informatív és Felhasználói Élmény Központú Átalakítása
: Nagy Vivien
: Nagy Vivien
A felhasználói élmény hatása a fogyasztásra
: Piricsi Flórián
: Piricsi Flórián
Similar Items
-
Üzleti folyamatmenedzsment rendszerek bevezetése értékesítési területen
: Kiss Ádám -
Fogyatékkal élők turisztikai lehetőségei és korlátai nemzetközi összehasonlításban, akadálymentesítés a turizmus területén
: Beiszer Dóra -
A munka és motiváció kapcsolatának vizsgálata az értékesítői területen
: Vajdics Attila -
A közösségi gazdaság mint új üzleti modell hatásai Magyarországon
: Czigány Bence -
AZ ÉRTÉKESÍTÉSI TELJESÍTMÉNY ÉS AZ ÉRZELMI INTELLIGENCIA KAPCSOLATÁNAK VIZSGÁLATA MAGYARORSZÁGI ÉRTÉKESÍTÉSI VEZETŐK KÖRÉBEN – A VÁLLALKOZÁSFEJLESZTÉS HŐSEI
: Szolcsák Miss Anett