Az organikus borokat forgalmazó cégek által használt marketingeszközök összehasonlítása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Zsuzsanna Éva
További közreműködők: Kopcsay Dr. László
Kulcsszavak:bor
organikus
marketingeszköz
Magyarország
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/22879

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg22879
005 20200218143832.0
008 191109suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szabó Zsuzsanna Éva 
245 1 3 |a Az organikus borokat forgalmazó cégek által használt marketingeszközök összehasonlítása  |c Szabó Zsuzsanna Éva  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Az organikus borokat forgalmazó cégek által használt marketingeszközök összehasonlítása 
695 |a bor 
695 |a organikus 
695 |a marketingeszköz 
695 |a Magyarország 
700 1 |a Kopcsay Dr. László  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/22879/1/Projektmunka_SzaboZsuzsannaEva_FOSZK_ker_mark_CMX57E.pdf  |z Dokumentum-elérés