Az organikus borokat forgalmazó cégek által használt marketingeszközök összehasonlítása
Saved in:
Main Author: | Szabó Zsuzsanna Éva |
---|---|
Other Authors: | Kopcsay Dr. László |
Kulcsszavak: | bor organikus marketingeszköz Magyarország |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/22879 |
Similar Items
Videójátékot forgalmazó cégek marketingstratégiája
: Mucsi Balázs
: Mucsi Balázs
A fizetős és az organikus hirdetési eszközök összehasonlítása, magyar kiskereskedelmi webáruházak szempontjából
: Bondár Imre Kristóf
: Bondár Imre Kristóf
Az ATL-BTL marketingeszközök összehasonlítása és az influencerek térnyerése
: Bódis Orsolya
: Bódis Orsolya
Borvásárlási és fogyasztási szokások vizsgálata a hazai piacon, kiemelve a Mátrai borokat
: Bernáth Vanda
: Bernáth Vanda
Az irodai környezetben használt szoftverek összehasonlítása
: Varga Eliza Mónika
: Varga Eliza Mónika
Adatvezérelt marketingeszközök alkalmazása márkakampányokban
: Janó Róbert
: Janó Róbert
Az online marketingeszközök hatékony alkalmazása a pénzügyi szektorban
: Marinov Zsuzsanna
: Marinov Zsuzsanna
Az egészségügyi dolgozók által használt informatikai rendszerek digitalizációjának kihívásai napjainkban
: Turbók Bence
: Turbók Bence
A magyar munkaerő-közvetítő cégek toborzási gyakorlata a napjainkban használt online eszközökkel
: Gál Dániel
: Gál Dániel
A Budai Épületfenntartó Kft. által kezelt és használt ingatlanok elemzése
: Kustos Anikó
: Kustos Anikó
A szépségiparban jelenlévő hajkozmetikai termékeket forgalmazó multinacionális cégek helyzete és viselkedése a hazai piacon
: Kákonyi Anna
: Kákonyi Anna
A pandémia hatása a tisztítószereket forgalmazó cégek vagyoni és jövedelmezőségi helyzetére összehasonlító elemzések használatával
: Óvári Kristóf
: Óvári Kristóf
Online marketingeszközök és alkalmazásuk a vendéglátásban
: László Péter
: László Péter
Online marketingeszközök alkalmazásának lehetőségei a vendéglátásban
: Könnyű Angéla Írisz
: Könnyű Angéla Írisz
Az ABB Kft által alkalmazott vállalatirányítási rendszer és a beszerzési osztály által használt eszközök kapcsolatának elemzése
: Plochmann Dorottya
: Plochmann Dorottya
A Biovanne szépségvitamin által használt online-megoldások értékelő elemzése és továbbfejlesztése
: Hevesi-Tóth Kata Eszter
: Hevesi-Tóth Kata Eszter
Streamerek által használt videókártyák és processzorok elemzése a Twitch.tv-n
: Kaya Ádám
: Kaya Ádám
Magyarországi vállalkozók által használt stratégiai tervezési módszerek a vállalkozás indítása előtt
: Molnár Dániel
: Molnár Dániel
Gazdasági Társaság által használt informatikai eszközök használata és azok fejlesztési lehetőségei
: Szederkényi Miklós
: Szederkényi Miklós
Az Aegon Premium által használt értékesítési modellek és gyakorlati tevékenységek elemző bemutatása
: Bálint Noel Tamás
: Bálint Noel Tamás
Innovatív marketingeszközök hatékonyságának vizsgálata egy bevásárlóközpont példáján keresztül
: Gyulai Nikolett
: Gyulai Nikolett
Egy élelmiszereket forgalmazó cég és egy gyártó cég raktári folyamatainak összehasonlítása
: Nagy Vivien
: Nagy Vivien
Államilag támogatott és támogatás nélküli lakáshitelek összehasonlítása használt ingatlanvásárlás tekintetében
: Horváth Viktória
: Horváth Viktória
A színek, mint marketingeszközök szerepe a fogyasztói magatartás befolyásolásában
: Papp Adrienn
: Papp Adrienn
Termeléstervezés a gyakorlatban, avagy egy nagyvállalat által használt rendszerek áttekintése termelési kapacitás tervezése szempontjából
: Nagy Anna Gabriella
: Nagy Anna Gabriella
Fenntartható divat használt ruhával
: Izsák Bernadett Réka
: Izsák Bernadett Réka
A használt világítótestek inverz logisztikai folyamatainak elemzése
: Silingi Zsuzsanna Veronika
: Silingi Zsuzsanna Veronika
Marketingeszközök alkalmazása a vendéglátásban a Budapest Party Service példáján keresztül
: Berki Réka
: Berki Réka
Képi adatelemzés során használt RGB indexek összehasonlítása strukturált hasonlósági index (SSIM) alapján
: Bíró Lóránt
Published: (2023)
: Bíró Lóránt
Published: (2023)
Vitorlás hajó forgalmazó kisvállalkozás marketing tevékenysége
: Palkó Dániel Előd
: Palkó Dániel Előd
Az étrend-kiegészítőknél használt marketing eszközök
: Kanizsai-Nagy Ákos
: Kanizsai-Nagy Ákos
Használt tehergépjárművek exportja az afrikai kontinensre
: Burányi Tamás
: Burányi Tamás
Értékesítés forgalmazó/disztribútor útján A disztribúciós szerződések jogi szabályozása, kockázatai
: Szekeres Máté
: Szekeres Máté
Az éves beszámoló könyvvizsgálatának összehasonlítása kereskedő és termelő cégek tekintetében
: Paraj Andrea
: Paraj Andrea
Budapesti szállodákban használt PMS szoftverek
: Kerekes Alexandra
: Kerekes Alexandra
A használt órák online értékesítése
: Kékesi Sándor Pál
: Kékesi Sándor Pál
Javaslatok a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. non-produktív beszerzése által használt beszállítói minősítő rendszer fejlesztésére
: Révész Jenő
: Révész Jenő
Az FMCG cégek társadalmi felelősségvállalási online kommunikációjának összehasonlítása az érintettek szemszögéből
: Dickinson Andrea
: Dickinson Andrea
Az egyéni vállalkozások által választható adónemek összehasonlítása
: Bujdosó András Botond
: Bujdosó András Botond
Egészséges élelmiszereket forgalmazó mikrovállalkozások versenyképességi aspektusainak elemzése
: Fodor Tamás Csaba
: Fodor Tamás Csaba
Similar Items
-
Videójátékot forgalmazó cégek marketingstratégiája
: Mucsi Balázs -
A fizetős és az organikus hirdetési eszközök összehasonlítása, magyar kiskereskedelmi webáruházak szempontjából
: Bondár Imre Kristóf -
Az ATL-BTL marketingeszközök összehasonlítása és az influencerek térnyerése
: Bódis Orsolya -
Borvásárlási és fogyasztási szokások vizsgálata a hazai piacon, kiemelve a Mátrai borokat
: Bernáth Vanda -
Az irodai környezetben használt szoftverek összehasonlítása
: Varga Eliza Mónika