A China Telecom Ügyfélkapcsolati tevékenysége
Saved in:
Main Author: | Farkas Csaba Máté |
---|---|
Other Authors: | Papp Judit |
Published: |
2019-11-03
|
Kulcsszavak: | Ügyfélkapcsolat ügyfélkapcsolati menedzsment ügyfélszolgálat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/22899 |
Similar Items
A Covid-19 hatása a British Telecom működésére
: Fülöp-Nagy Dávid
: Fülöp-Nagy Dávid
A British Telecom piaci lehetőségei az Egyesült Arab Emirátusokban
: Óbányai Lívia
: Óbányai Lívia
Ügyfélkapcsolati kommunikáció a Rendőrségnél
: Fónyad-Hoffer Renáta
: Fónyad-Hoffer Renáta
A cafetéria rendszer elemei, bevezetésének menete a Netfone Telecom Kft-nél
: Kurucz Dorottya
: Kurucz Dorottya
A British Telecom részvétele az Európai Bizottság „CLOUD I” közbeszerzési pályázatán
: Mida Vivien
: Mida Vivien
A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája
: Farkas Alexandra Bianka
: Farkas Alexandra Bianka
Egy víziközmű társulat ügyfélkapcsolati kommunikációja
: Vidéki Szilvia
: Vidéki Szilvia
Granthill Telecom Solutions Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság vagyoni, pénzügyi, jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Bárány Márton Péter
: Bárány Márton Péter
Az ALD Automotive Hungary ügyfélkapcsolati menedzsmentjének rendszere
: Mathes Krisztián
: Mathes Krisztián
A Tízpróba Magyarország KFT. Ügyfélkapcsolati Menedzsmentjének elemző bemutatása.
: Ecsedi-Papp Ádám
: Ecsedi-Papp Ádám
Ügyfélkapcsolati menedzsment a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
: Bodrogi Bianka
: Bodrogi Bianka
Ügyfélkapcsolati rendszer bemutatása, kihívásai a Coolbridge Kft-nél
: Szabó Daniella
: Szabó Daniella
Egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszere és kommunikációs stratégiája
: Hantal Zoltán Zalán
: Hantal Zoltán Zalán
A digitalizáció hatása a kiskereskedelmi szektor ügyfélkapcsolati-menedzsment módszereire
: Wittmann Marcell Attila
: Wittmann Marcell Attila
A vállalat ügyfélkapcsolati rendszerének bemutatása a lakosság ügyfélkapcsolatának segítségével
: Dróth Zoé
: Dróth Zoé
A Rossmann Magyarország ügyfélkapcsolati menedzsmentje az online értékesítés terén
: Tancsik Dóra
: Tancsik Dóra
Ügyfélkapcsolati menedzsment hatékonysági kérdései a Budapest Bank Vállalati szegmensében
: Thuróczy Viktor Zoltán
: Thuróczy Viktor Zoltán
Az ügyfélkapcsolati menedzsment szerepe a hazai bankszektorban a magánszemélyek körében
: Romhányi Zita
: Romhányi Zita
Ügyfél elégedettség növelése IT alkalmazásokkal logisztikai vállalatnál online ügyfélkapcsolati rendszereken keresztül
: Raszler Mária Magdolna
: Raszler Mária Magdolna
A Notino Partner ügyfélkapcsolati kommunikációs stratégiájának elemzése Business Support Operator vonatkozásban
: Gál Nikolett
: Gál Nikolett
Az APEH, mint szolgáltató hivatal ügyfélkezelésének sajátosságai az Ügyfélkapcsolati Főosztály gyakorlatában
: Kovács Brigitta
: Kovács Brigitta
A modern ügyfélkapcsolati rendszerek bemutatása és vizsgálata a MOL Limo példáján keresztül.
: Szántai Krisztián
: Szántai Krisztián
Ügyfélkapcsolati rendszer fejlesztése az S.C. Lion Victoria S.R.L-nél
: Böröczky Péter
: Böröczky Péter
Multi-Motor és Bringa Kft. ügyfélkapcsolati rendszere, kommunikációs stratégiája, napi szintű gyakorlata
: Hegyes Balázs
: Hegyes Balázs
AZ UTAZÁSI IRODÁK ÜGYFÉLKAPCSOLATI MÓDSZEREINEK ÁTALAKULÁSA A 21. SZÁZADBAN, ÉS ENNEK PIACFORMÁLÓ HATÁSAI
: Horvàth Viktória Mária
: Horvàth Viktória Mária
Economic relations between USA-China and USA-China trade war.
: Noman Aseel Ahmed
: Noman Aseel Ahmed
The China-Russia relationship
: Lovas Hanga Gabriella
: Lovas Hanga Gabriella
Az ügyfélkapcsolati osztály jelentősége és a vevő- kiszolgálási színvonal fejlesztése a Grundfos Magyarország Gyártó Kft. -nél
: Éliás Kinga
: Éliás Kinga
A Few Words about China’s New Role in the Central European Region
: Moldicz Csaba
Published: (2017)
: Moldicz Csaba
Published: (2017)
„CRM (ügyfélkapcsolati rendszer) bevezetése egy vállalati bankban, hatása, előnyei, hátrányai a banki folyamatokban, az ügyfélkiszolgálásban és eredményességben.”
: Szigethy Zoltán
: Szigethy Zoltán
Packet as an export product in China
: Draskovics Dávid
: Draskovics Dávid
Regional Tourism Collaboration in China
: LI ZHI
: LI ZHI
Similar Items
-
A Covid-19 hatása a British Telecom működésére
: Fülöp-Nagy Dávid -
A British Telecom piaci lehetőségei az Egyesült Arab Emirátusokban
: Óbányai Lívia -
Ügyfélkapcsolati kommunikáció a Rendőrségnél
: Fónyad-Hoffer Renáta -
A cafetéria rendszer elemei, bevezetésének menete a Netfone Telecom Kft-nél
: Kurucz Dorottya -
A British Telecom részvétele az Európai Bizottság „CLOUD I” közbeszerzési pályázatán
: Mida Vivien