Mit hisznek, tudnak, vagy akarnak hinni a reklámokról a fogyasztók - Fókuszban a dezodor reklámok
Elmentve itt :
Szerző: | Szabados Flóra Szonja |
---|---|
További közreműködők: | Harsányi Dávid |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Manipuláció Reklám Szabadtéri reklámfelületek Média |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2290 |
Hasonló tételek
Gyűlölnek, tehát vagyok? – avagy hogyan vélekedik a XXI. század ifjúsága a reklámokról?
: Faragó László Imre
: Faragó László Imre
Vegán kozmetikumok értékesítése influencereken keresztül,avagy hogyan tudnak befolyásolni a véleményvezérek
: Antal Bianka
: Antal Bianka
A Reklámok hatása a fogyasztók érzelmi befolyásolására
: Béres Zsófia
: Béres Zsófia
Társadalmi célú reklámok attitűdre gyakorolt hatása a fogyasztók körében
: Dervarits Diána
: Dervarits Diána
Okosórák a fogyasztók szemszögéből – divatos kiegészítő vagy kihasználható technológia?
: Molnár Blanka
: Molnár Blanka
A művészi reklámok
: Hajdú Flóra Anna
: Hajdú Flóra Anna
Az Z Generáció kilátásai a nyugdíjhelyzetre avagy, hogy és miképp tudnak felkészülni a nyugdíjra a 21. Századi fiatalok?
: Várnai Dániel Jakab
: Várnai Dániel Jakab
Az Y generációs munkavállalók jellemzői és elvárásai Ki vagy és mit akarsz Y-generáció?
: Fábián Bence
: Fábián Bence
Fenntartható fejlődés a 21. században; divatjelenség vagy tudatosság a fogyasztók körében
: Göncz Blanka
: Göncz Blanka
A reklámok hatása a fogyasztói magatartásra egy ügynökség életében
: Somogyi Szonja
: Somogyi Szonja
Megható érzelmek vagy követőnövelő promóciók, avagy hogyan alakult át napjainkra az emocionális reklámok piaca?
: Takács Kitti Klaudia
: Takács Kitti Klaudia
A provokatív reklámok
: Balázs Réka Blanka
Megjelent: (2008)
: Balázs Réka Blanka
Megjelent: (2008)
Az ambient reklámok
: Csengeri Dóra
Megjelent: (2013)
: Csengeri Dóra
Megjelent: (2013)
Társadalmi célú reklámok
: Katona Sára
: Katona Sára
Kreatív Alpro Reklámok
: Péntek Izabella
: Péntek Izabella
Az vagy, amit iszol? A sörfogyasztással kapcsolatos attitűd és sztereotípiák vizsgálata hazai fogyasztók körében
: Potyondi Zsófia
: Potyondi Zsófia
Mit olvasunk ki a mérleg adataiból?
: Deák Alexandra Ilona
: Deák Alexandra Ilona
Reklámok, reakciók, fiatalok, avagy,A reklámok hatása a jövő nemzedék tükrében
: Szilágyi Annamária
: Szilágyi Annamária
Élelmiszer reklámok kommunikációs stratégiái
: Izsó Nikolett
: Izsó Nikolett
Reklámok gyerekekre gyakorolt hatásai
: Garancsi Lotti Réka
: Garancsi Lotti Réka
Gyerekek a reklámok világában
: Csefkó Daniella
: Csefkó Daniella
Reklámok hatása a gyermekekre
: Ambrus Melinda
: Ambrus Melinda
Intelligens reklámok A Mesterséges Intelligencia szerepe a marketingkommunikáció társtudományaiban
: Alter Gabriella
: Alter Gabriella
Mit Dank zurück Rendite-Killer Retouren - Empirische Untersuchung des Retourenmanagements von Fashion-Online-Händlern am deutschen Einzelhandelsmarkt
: Kudet Dominik
: Kudet Dominik
Mit szabad és mit illik a világ túlsó oldalán-Indonézia és Magyarország kulturális, etikett és protokolláris összehasonlítása
: Grezsu Fanni Lili
: Grezsu Fanni Lili
Ökoturismus in Ungarn mit Vorstellung des Nationalparks Hortobágy
: Kiss Barbara
: Kiss Barbara
Mit adhat a coaching a sikeres vezetőnek
: Lucanics-Nagy Szvetlána
: Lucanics-Nagy Szvetlána
A fenntartható szállodák szerepének vizsgálata a környezettudatos fogyasztók körében
: Kovács Flóra
: Kovács Flóra
A közösségi média és reklámok hasznossága az online térben működő vállalatok marketingkommunikációjában
: Németh Flóra
: Németh Flóra
A reklámok fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Bán Georgina
: Bán Georgina
A reklámok általi tudatalatti manipuláció
: Lévai Márton
: Lévai Márton
A reklámok hatása a testképre
: Chrobacsinszky Eszter
: Chrobacsinszky Eszter
Hasonló tételek
-
Gyűlölnek, tehát vagyok? – avagy hogyan vélekedik a XXI. század ifjúsága a reklámokról?
: Faragó László Imre -
Vegán kozmetikumok értékesítése influencereken keresztül,avagy hogyan tudnak befolyásolni a véleményvezérek
: Antal Bianka -
A Reklámok hatása a fogyasztók érzelmi befolyásolására
: Béres Zsófia -
Társadalmi célú reklámok attitűdre gyakorolt hatása a fogyasztók körében
: Dervarits Diána -
Okosórák a fogyasztók szemszögéből – divatos kiegészítő vagy kihasználható technológia?
: Molnár Blanka