A reputáció és az árképzés kapcsolata a budapesti online szállásfoglalási piacon
Saved in:
Main Author: | Somlay Barbara |
---|---|
Other Authors: | Juhász László |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Online reputációs menedzsment Revenue management Online szállásfoglalás Szállodai minőségfejlesztés Budapesti szállodák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2292 |
Similar Items
A vállalati reputáció kialakítása és megóvása
: Szabó Henrietta
: Szabó Henrietta
Az árképzés szerepe profitorientált vállalatoknál, árképzési megoldások a hazai stretchfólia piacon
: Bátki Tibor
Published: (2008)
: Bátki Tibor
Published: (2008)
Netes szállásfoglalási rendszerek hatása a magyarországi szállodákra az Airbnb példáján kerszetül
: Pónya Benjámin
: Pónya Benjámin
Árképzés és transzferárazás a Fordnál
: Maqsoudi Ali
: Maqsoudi Ali
A banki kockázatok ismertetése, különös tekintettel a reputációs kockázatra
: Dunszt Péter
: Dunszt Péter
Légitársaságok fejlesztés politikája- utaskiszolgálás, desztinációk, árképzés
: Hargitai Dániel Kálmán
: Hargitai Dániel Kálmán
Az értékesítési csatornák és szállásfoglalási szokások vizsgálata a 4-5*-os szállodák gyakorlati példáján keresztül
: Nagy Kitti Mietta
: Nagy Kitti Mietta
Az árképzés vizsgálata a Café Frei cégcsoport gyakorlatában
: Jancsovics Alexandra
: Jancsovics Alexandra
A kapcsolt vállalkozások közötti árképzés, a transzferárak vizsgálata
: Szabó Rudolf
: Szabó Rudolf
Az eladási árat befolyásoló tényezők és az árképzés gyakorlata a Lajosmizsei Folplast Kft.-nél
: Molnár Barbara
: Molnár Barbara
Az árképzés vizsgálata a Zöld Blokk csomagolásmentes vállalkozás gyakorlatában.
: Bartal Boróka Regina
: Bartal Boróka Regina
Az árképzés gyakorlata a Metálprodukt Kft. hazai és külkereskedelmi gyakorlatában
: Dubi Adrienn
: Dubi Adrienn
Az árképzés vizsgálata a „Káta CNC” Kft. autóipari vállalkozás gyakorlatában
: Lukliderné Oláh Erika
: Lukliderné Oláh Erika
A transzferár dokumentáció, illetve az árképzés módszereinek elemzése és vizsgálata az Erbslöh Aktiengesellschaft-nál
: Mészáros Noémi
: Mészáros Noémi
Marketing árképzés sajátosságai a luxusiparban a L’Oréal Magyarország Kft. példáján keresztül
: Csige Noémi Krisztina
: Csige Noémi Krisztina
A spanyol forgalom direktes és gyűjtős fuvarjainak a vizsgálata az árképzés és tranzitidő alakulásának tekintetében
: Rothschild Benjamin
: Rothschild Benjamin
A vegetáriánus/vegán éttermek helye a budapesti piacon
: Albert Szabina Gabriella
: Albert Szabina Gabriella
Az adat szerepe az online marketing piacon
: Jászberényi-Szurok Rebeka
: Jászberényi-Szurok Rebeka
Az online marketing térhódítása az irodabérleti piacon
: Gyulai Zsófia
Published: (2013)
: Gyulai Zsófia
Published: (2013)
Hogyan jelentett megoldást az új vállalati marketingkommunikációs stratégia és pr tevékenység a Provident Pénzügyi Zrt 2009-es reputációs problémáinál? Az image fejlődése egészen napjainkig.
: Nyeste Sára
: Nyeste Sára
A bor online értékesítésének szerepe a hazai piacon
: Horváth Klaudia
: Horváth Klaudia
Az „extrém” sörök helyzete a hazai kisüzemi piacon egy budapesti pub példáján keresztül
: Giczi Laura
: Giczi Laura
Olasz vendéglátóipari vállalkozások a magyar piacon - A budapesti olasz vállalkozások sajátos kihívásai
: Szelezsán Krisztián
: Szelezsán Krisztián
Az online és hagyományos marketing eszközök és megoldások a kontaktlencse piacon
: Mészáros Krisztina Réka
: Mészáros Krisztina Réka
Fine dining éttermek a budapesti turisztikai piacon (a Le Parlement étterem üzleti terve)
: Nagy Dolóresz Leila
: Nagy Dolóresz Leila
Egy új budapesti étterem és borozó komplex elemzése a vendéglátóipari piacon való sikerességének tükrében
: Baán Csenge
: Baán Csenge
Az online marketing és a magyar zeneipar kapcsolata
: Juhász Péter András
: Juhász Péter András
A budapesti Szimpla Kert CSR tevékenysége, és annak online kommunikációja
: Szücs Márta
: Szücs Márta
A koronavírus-járvány időszakában alakult online utazási iroda esélye a turisztikai piacon
: Varzsik Réka
: Varzsik Réka
Két budapesti ötcsillagos szálloda online marketing tevékenységének összehasonlító értékelése
: Szabó Krisztina
: Szabó Krisztina
Budapesti gasztronómiai hajóutak értékelése
: Arany Barbara Enikő
: Arany Barbara Enikő
Marketing megoldások a B2B piacon - Az Eaton példáján keresztül bemutatva
: Somogyi Barbara
: Somogyi Barbara
Hungaropress Kft. a Budapesti Nemzetközi Könyvfesztiválon
: Szécsényi Barbara
: Szécsényi Barbara
A szépségipar online jelenléte, közösségi médiával való kapcsolata
: Mészáros Csenge Fanni
: Mészáros Csenge Fanni
Az online marketing és a sportmarketing kapcsolata a labdarúgás példáján keresztül
: Lévai Dávid
: Lévai Dávid
Kontrolling és online marketing kapcsolata a szállodai jövedelmezőség tükrében
: Schaffer Gábor
: Schaffer Gábor
A Geek and Gorgeous online marketing tevékenysége és a márka ismertsége a magyar kozmetikai piacon
: Kovács-Fábián Csilla
: Kovács-Fábián Csilla
A business mix változása a budapesti szállodapiacon az online foglalási rendszerek tükrében
: Galambos Gergely
: Galambos Gergely
Online marketingtevékenységek vizsgálata a Marriott szállodalánc néhány budapesti szállodáján keresztül
: Tollár Bernadett Elizabet
: Tollár Bernadett Elizabet
Online kereskedés a Budapesti Értéktőzsdén, mint spekulációs és befektetési lehetőség kisbefektetőknek
: Hoang Huu Minh Tri
: Hoang Huu Minh Tri
Similar Items
-
A vállalati reputáció kialakítása és megóvása
: Szabó Henrietta -
Az árképzés szerepe profitorientált vállalatoknál, árképzési megoldások a hazai stretchfólia piacon
: Bátki Tibor
Published: (2008) -
Netes szállásfoglalási rendszerek hatása a magyarországi szállodákra az Airbnb példáján kerszetül
: Pónya Benjámin -
Árképzés és transzferárazás a Fordnál
: Maqsoudi Ali -
A banki kockázatok ismertetése, különös tekintettel a reputációs kockázatra
: Dunszt Péter