A sült tea, mint különleges termék a vendéglátásban
Elmentve itt :
Szerző: | Dabis Debóra |
---|---|
További közreműködők: | Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Tea Sült tea Vendéglátás Különlegesség Ital |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/22945 |
Hasonló tételek
Research on Chinese Tea innovation ── Take the tea stone as an example
: Sheng Qiwei
: Sheng Qiwei
Különleges termék (USP) a DiVin Porcello – A Sonkabárban
: Slang Erik
: Slang Erik
Szállodahajók, mint különleges termékek
: Vörös Attila
: Vörös Attila
Mézsör és egyéb különleges sörök, felhasználásuk a vendéglátásban
: Belényesi Orsolya
: Belényesi Orsolya
Különleges élmények, szubkultúra a vendéglátásban - Lakáséttermek helyzete Magyarországon
: Ványi Dalma Lili
: Ványi Dalma Lili
Az ötlettől a megvalósulásig, avagy egy új termék bevezetése a RoseHill Tea Kft-nál
: Pinkóczy Anna
: Pinkóczy Anna
A Bubble Tea, mint lehetőség egy új franchise rendszer kiépítésére
: Brajnovits Zsolt Tamás
: Brajnovits Zsolt Tamás
A különleges diétán élő vendégek igényeinek megjelenése a budapesti vendéglátásban
: Molnár Emese
: Molnár Emese
Egy termék bevezetése a piacra, avagy hogyan értékesítsünk különleges lekvárt a magyar piacon
: Kosztka Vivien
: Kosztka Vivien
Az OXO Bubble Tea Magyarország marketingtevékenységének elemzése
: Kellner Dominika Anna
: Kellner Dominika Anna
Business Plan for Establishing NaCha Bubble Tea
: Pham Nhat Mi
: Pham Nhat Mi
A zöld tea felhasználása és fogyasztási szokásai napjainkban
: Bayer Brigitta
: Bayer Brigitta
Az angol délutáni tea meghatározó szerepe a vendéglátásban a brightoni The Grand szálloda tükrében, valamint magyarországi potenciál vizsgálata
: Szabados Bettina
: Szabados Bettina
Különleges Szálláshelyek Magyarországon
: Kántás Péter
: Kántás Péter
Különleges akkreditív jogok
: Csekő Katalin
Megjelent: (2009)
: Csekő Katalin
Megjelent: (2009)
A japán zöld tea és növekvő népszerűsége a gasztronómiában
: Csernyus Anna
: Csernyus Anna
Különleges ízpárosítások a cukrászatban
: Marossy Eszter
: Marossy Eszter
Factors of affecting bubble tea purchasing behavior among the youth in China
: Yu Jingfeng
: Yu Jingfeng
Housekeeping mint turisztikai termék
: Csizmadia Angéla
: Csizmadia Angéla
A szabadúszás mint az önfoglalkoztatás különleges módja Egy új hazai kutatási program szakirodalmi-elméleti háttere
: Radácsi László
Megjelent: (2022)
: Radácsi László
Megjelent: (2022)
Különleges háromszögszámok - érdekességekről szemléltetéssel
: Molnár István, et al.
Megjelent: (2023)
: Molnár István, et al.
Megjelent: (2023)
Humán tőke, mint a szolgáltató központok (SSC-k) különleges erőforrása
: Kurusa Adrienn
: Kurusa Adrienn
Mitől lehet sikeres a magyar piacon egy jeges tea márka?
: Bodnár Boglárka
: Bodnár Boglárka
A szénszál, mint szenzitív termék
: Pósa Ildikó
: Pósa Ildikó
Különleges helyzetek kezelése a turizmusban
: Dósa Orsolya Viktória
: Dósa Orsolya Viktória
Alkohol, mint jövedéki termék disztribúciója
: Bánkuti Csaba
: Bánkuti Csaba
Különleges szálláshelyek öt csillag felett
: Pete Melitta
: Pete Melitta
Különleges online kereskedelmi oldalak kommunikációja
: Páli Döníz
: Páli Döníz
Különleges rendezvényhelyszínek kiválasztását befolyásoló tényezők
: Pintér Kata Zsófia
: Pintér Kata Zsófia
A cirkuszművészet, mint turisztikai termék népszerűsítése
: Demeter Anna Kinga
: Demeter Anna Kinga
Különleges kereskedési lehetőségek a Forex piacon
: Bakos Tamás
: Bakos Tamás
Különleges étkezési igényeknek megfelelő fagylaltok sokszínűsége
: László Fruzsina
: László Fruzsina
Különleges Szabályozást Igénylő Küldemények Közlekedtetése Vasúton
: Kiss János Pál
: Kiss János Pál
Véleményvezérek hatása az Y és a Z generáció jeges tea és energiaital fogyasztására
: Pacziga Kitti
: Pacziga Kitti
Különleges kínálatú hazai vendéglátóegységek a XXI. században
: Tóth Bence
: Tóth Bence
Vendégpanaszok és különleges helyzetek kezelése a szállodaiparban
: Kovács Fanni
: Kovács Fanni
Hagyományos és különleges fagylaltok kedveltségének vizsgálata napjainkban.
: Király Dominika
: Király Dominika
Különleges rendezvényhelyszínek vonzerejének vizsgálata Budapesten és környékén
: Hajdu Anna
: Hajdu Anna
Én, mint termék azaz személyes márkaépítés a munkaerőpiacon
: Nácán Gitta
: Nácán Gitta
A pelenka, mint kereskedelmi termék vásárlási szokásinak vizsgálata
: Rácz Erika
: Rácz Erika
Hasonló tételek
-
Research on Chinese Tea innovation ── Take the tea stone as an example
: Sheng Qiwei -
Különleges termék (USP) a DiVin Porcello – A Sonkabárban
: Slang Erik -
Szállodahajók, mint különleges termékek
: Vörös Attila -
Mézsör és egyéb különleges sörök, felhasználásuk a vendéglátásban
: Belényesi Orsolya -
Különleges élmények, szubkultúra a vendéglátásban - Lakáséttermek helyzete Magyarországon
: Ványi Dalma Lili