A free4you piacra lépés lehetőségeinek és korlátainak való bemutatása
Elmentve itt :
Szerző: | Varga Viktória Katalin |
---|---|
További közreműködők: | Neszmélyi Dr. habil György |
Kulcsszavak: | nemzetközi piacra lépés korlátok lehetőségek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/22960 |
Hasonló tételek
A ROX nemzetközi piacra lépés lehetőségei és korlátai
: Szalai Márk Viktor
: Szalai Márk Viktor
Indiai piacra lépés és outsourcing az Entry-India segítségével
: Andó Csenge
: Andó Csenge
Vállalkozást támogató honlap, avagy Piacra lépés online marketing segítségével
: Sasvári Csilla
: Sasvári Csilla
A CNI Kft. stratégiai elemzése a nemzetközi piacra lépés szempontjából
: Kovács Tibor
: Kovács Tibor
Magyar kis,- és középvállalkozások nemzetköziesedése, külföldi piacra lépés egy vállalat példáján
: Szekeres Dóra
: Szekeres Dóra
Nemzetközi (új) piacra lépés lehetőségei és korlátai egy földgáz-kereskedelmi vállalkozás esetében
: Vascsák Csenge
: Vascsák Csenge
A külpiacra lépés formái
: Reszegi Csaba Miklós
: Reszegi Csaba Miklós
Kis lépés az EU-nak, nagy lépés a vállalatoknak ISO 27001-től a GDPR megfelelésig
: Cselő Richárd
: Cselő Richárd
A BTH Fitting Kft. pénzügyi helyzetének elemzése a felvásárlás és a keleti piacra lépés következtében
: Kerékgyártó Csaba
: Kerékgyártó Csaba
Free and fee obligated advertisement and other services on the social platform YouTube
: Vadas Anna
: Vadas Anna
YouTuberek befolyásoló hatásai (sztárok deheroizálódása és a YouTuberek felemelkedése)
: Ivitz Fanni
: Ivitz Fanni
Tartalomgyártás a YouTube-on
: Panka Zsombor
: Panka Zsombor
A piacra való betörés ára
: Horváth Andrea
: Horváth Andrea
A magyar borpiacra lépés lehetősége napjainkban
: Molnár Blanka
: Molnár Blanka
Sulinet, egy lépés Magyarország informatikai fejlődéséhez
: Hosszú Zsófia
: Hosszú Zsófia
Free on board - kérdőjelek az INCOTERMS szokványban
: Csekő Katalin
Megjelent: (2010)
: Csekő Katalin
Megjelent: (2010)
Az e-learning szolgáltatások piaca és az Innotica Groupnál alkalmazott marketing-mix változásai B2C piacra lépés esetén
: Kónya Dávid
: Kónya Dávid
Magyar szállodák honlapjainak összehasonlítása Az Accent Hotels, Service4You és Hunguest Hotels szállodaláncok honlapjainak elemzése
: Stuhl Gábor
: Stuhl Gábor
Vírusmarketing a YouTube videómegosztó példáján
: Dúl Boglárka
Megjelent: (2007)
: Dúl Boglárka
Megjelent: (2007)
Buy more than what you intended
: Horváth Áron Adrián
: Horváth Áron Adrián
Influenszermarketing hatása az About You esetében
: Pogány Izabella
: Pogány Izabella
Free-floating carsharing Magyarországon és Németországban
: Katzenbach Anett
Megjelent: (2018)
: Katzenbach Anett
Megjelent: (2018)
A Logisztika 4.0 hatása a szállítmányozó piacra A Panalpina Magyarország Kft. példája
: Juhász Réka
: Juhász Réka
Gluten Free Paradise, mint induló vállalkozás
: Tóth Vanessa
: Tóth Vanessa
A fiatal felnőttek médiafogyasztási szokásainak változása a YouTube megjelenésével – a televízió és a YouTube kapcsolatára fókuszálva
: Dózsa Zsófia
: Dózsa Zsófia
A Bovian Brand Desing vállalkozás üzleti terve és piacra lépési lehetőségeinek vizsgálata
: Mészáros Vivien
: Mészáros Vivien
About you online marketing kommunikációs kampányának elemzése
: Kniess Orsolya
: Kniess Orsolya
Az Alveola Kft. finn és svéd professzionális kozmetikai piacra lépési lehetőségeinek vizsgálata
: Szigeti Dzsenifer
: Szigeti Dzsenifer
A digitalizáció térnyerése az építőiparban - A metaverzum a következő lépés
: Vereb Vivien
: Vereb Vivien
ERP rendszerek felhőben való alkalmazása Az SAP S/4HANA bemutatása
: Csontos László
: Csontos László
Heinemann Duty Free Egy szervezet marketingtevékenységének elemzése
: Mata Beatrix
: Mata Beatrix
A YouTube tartalomgyártás szerepe az online marketingben
: Viszkok Fruzsina
: Viszkok Fruzsina
A Heinemann duty free marketingstratégiája és annak összehasonlítása
: Alattyányi Botond
: Alattyányi Botond
Egy olasz kerámia burkolatmárka magyar piacra való bevezetésének kihívásai
: Tőkés András
: Tőkés András
Luxus, vagy szükség? A FreeBake, mint induló "mentes" pékség marketingstratégiája
: Prémus Viktória
: Prémus Viktória
A YouTuberek befolyása az Y és Z generációra
: Kónya Nikolett
: Kónya Nikolett
The impact of free SHS on quality education a cross-sectional study in the SHS in the greater ACCRA region
: Amankwah Ebenezer Rexford
Megjelent: (2024)
: Amankwah Ebenezer Rexford
Megjelent: (2024)
Az ABOUT YOU webáruház bevezető kampányának és médiakommunikációjának elemzése
: Maarouf Vivien Patrícia
: Maarouf Vivien Patrícia
For You (?) A TikTok térhódításának hatása a magyarországi influencerkmarketingre
: Kurucz Milán
: Kurucz Milán
Marketing és a vírus hatása a Duty Free boltban
: Márton Miklós
: Márton Miklós
Hasonló tételek
-
A ROX nemzetközi piacra lépés lehetőségei és korlátai
: Szalai Márk Viktor -
Indiai piacra lépés és outsourcing az Entry-India segítségével
: Andó Csenge -
Vállalkozást támogató honlap, avagy Piacra lépés online marketing segítségével
: Sasvári Csilla -
A CNI Kft. stratégiai elemzése a nemzetközi piacra lépés szempontjából
: Kovács Tibor -
Magyar kis,- és középvállalkozások nemzetköziesedése, külföldi piacra lépés egy vállalat példáján
: Szekeres Dóra