MULTIMÉDIÁS OLDALAK ADATBÁZISÁN ALAPULÓ FELHASZNÁLÓI CSOPORTOKNAK SZÓLÓ SZEMÉLYRE SZABOTT TARTALOM
Elmentve itt :
Szerző: | Putnoki Attila Márton |
---|---|
További közreműködők: |
Kovács Dr. Endre
Somos Gábor |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | személyiségtípus közösségi média |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/22971 |
Hasonló tételek
Személyre szabott marketing az online kereskedelemben
: Pethő Lilla
: Pethő Lilla
A személyre szabott hirdetések hatásai a PPC marketingben
: Kozma Zoltán
: Kozma Zoltán
Big Data és a személyre szabott hirdetések kapcsolata
: Mateut Rebeka
: Mateut Rebeka
Személyre szabott szolgáltatások a légi közlekedésben, az Emirates Experience
: Girán Katalin
: Girán Katalin
Személyre szabott marketing és marketing automatizáció hatása jelen korunkban
: Cseke Helga
: Cseke Helga
Analitikai megoldások a személyre szabott, célzott marketing területén, nagyvállalati környezetben
: Wolf Ádám
: Wolf Ádám
Új trendek és személyre szabott szolgáltatások a budapesti boutique szállodák világában
: Rákos Ádám
: Rákos Ádám
Személyre szabott online hirdetések és fogyasztói megítélésük a hazai facebook felhasználók körében
: Stark Ágnes
: Stark Ágnes
Az OTP Bank Nyrt és a Customer Relationship Management, azaz a személyre szabott segítség
: Kovács László
: Kovács László
Digitális Marketing eszközök az iSTYLE példáján keresztül, márkahűség, fogyasztói döntéshozatal és személyre szabott hirdetések
: Balga Bence
: Balga Bence
A Google és a Facebook személyre szabott hirdetéseinek hatása az X és Z generáció fogyasztói magatartására
: Budai Bálint
: Budai Bálint
Online tartalom fogyasztási szokások
: Sulyok Bálint Tamás
: Sulyok Bálint Tamás
A mesterséges intelligenciának a tanulók képességeihez igazodó, személyre szabott tanulás-támogatási alkalmazása és várható hatásai az oktatás területén
: Jámborné Kovács Zsuzsanna
: Jámborné Kovács Zsuzsanna
Az IATF autóipari szabványra való átállás bemutatása és dolgozói véleményen alapuló értékelés a szabványátállásról a Robert Bosch Kft. Car multimedia fejlesztési osztályon
: Hieber Boglárka
: Hieber Boglárka
A multimédia hatásai és ezek kiaknázásának lehetőségei az oktatásban
: Lakatos Viktor
: Lakatos Viktor
Offline vagy Online? A multimédiás kommunikáció hatása a társadalomra
: Etentuk Anietie
: Etentuk Anietie
Kultúraközvetítés a multimédiás eszközök tükrében - avagy virtuális séták, telefonos applikációk -
: Maitz Alexandra
: Maitz Alexandra
Természetes felhasználói felületek
: Csíkos Zsolt
: Csíkos Zsolt
Spam-azonosítás és felhasználói adatvédelem Az algoritmusoktól a felhasználói élményig
: Antal Mátyás
: Antal Mátyás
Különleges online kereskedelmi oldalak kommunikációja
: Páli Döníz
: Páli Döníz
Gyakorlatról szóló záródolgozat
: Mészáros Virág
Megjelent: (2016)
: Mészáros Virág
Megjelent: (2016)
Felhasználói adattudatosság a 2020-as évben
: Pintér Gábor
: Pintér Gábor
Felhasználói szokások a közösségi médiában
: Lanszki Damján
: Lanszki Damján
Felhasználói igények kielégítése és tökéletesítés
: Lénárt Róbert
: Lénárt Róbert
Amikor a tartalom értékké válik. Digitális márkaépítés inbound marketing stratégiával
: Gyenes Gábor
: Gyenes Gábor
A felhasználói adatok biztonsága és értéke
: Galambos Endre Roland
: Galambos Endre Roland
A felhasználói élmény hatása a fogyasztásra
: Piricsi Flórián
: Piricsi Flórián
Válságra szabott divat A 2008-as nemzetközi pénzügyi válság hatásainak elemzése a Roland Divatház Zrt. és a Hugo Boss A.G. üzleti kapcsolatán keresztül
: Laczkó Annamária
: Laczkó Annamária
A közösségi oldalak szerepe az online marketingben
: Gál Máté Péter
: Gál Máté Péter
Közösségi média oldalak, influencer marketing legújabb tendenciái
: Gál Renáta
: Gál Renáta
Az utazási élmények személyre szabásának jelentősége a szállodaiparban
: Vincze-Pál Alexandra
: Vincze-Pál Alexandra
Futballisták piaci értékének statisztikai módszereken alapuló vizsgálata
: Joháczi Attila
: Joháczi Attila
A szóló turizmusban rejlő potenciál
: Lukács Orsolya
: Lukács Orsolya
Felhasználó által generált tartalom, mint hatékony marketingkommunikációs eszköz a Z generáció körében
: Molnár Anna
: Molnár Anna
Költséghatékonyságon alapuló árazási stratégiák
: Somody Viktória
: Somody Viktória
A weboldal optimalizáció hatása a felhasználói élményre
: Lázár László
: Lázár László
Weboldalak használhatósága és a felhasználói élmény javítása
: Rátonyi Csaba
: Rátonyi Csaba
Felhasználói élmény az innovatív adatvizualizációs technikák fényében
: Kiss János
: Kiss János
Adatvédelem és felhasználói bizalom a digitális marketingben
: Ádám Tamás
: Ádám Tamás
A manipulált közösségi oldalak hatása a Z generációban
: Türner Fanni
: Türner Fanni
Hasonló tételek
-
Személyre szabott marketing az online kereskedelemben
: Pethő Lilla -
A személyre szabott hirdetések hatásai a PPC marketingben
: Kozma Zoltán -
Big Data és a személyre szabott hirdetések kapcsolata
: Mateut Rebeka -
Személyre szabott szolgáltatások a légi közlekedésben, az Emirates Experience
: Girán Katalin -
Személyre szabott marketing és marketing automatizáció hatása jelen korunkban
: Cseke Helga