Az i-Cell Kft. online marketingtevékenységének elemzése
Saved in:
Main Author: | Várkonyi Alexa |
---|---|
Other Authors: | Papp Dr. Vanda |
Kulcsszavak: | marketing online b2b Marketingkommunikació Digitális eszközök Google Adwords |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/22983 |
Similar Items
AZ I-CELL KFT. VEZETŐI INFORMÁCIÓS RENDSZERE A MICROSOFT DYNAMICS NAVISION 2017 INTEGRÁLT VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZER TÁMOGATÁSÁVAL
: Käszmann Krisztina
: Käszmann Krisztina
Az Opel Magyarország online marketingtevékenységének vizsgálata
: Móré Bella Liza
: Móré Bella Liza
Renault Hungária Kft. Aftersales marketingtevékenységének elemzése
: Arsziri Mihály
: Arsziri Mihály
A Szerelvenyaruhaz.hu Kft. marketingtevékenységének elemzése
: Nagyné Kovács Adrienn
: Nagyné Kovács Adrienn
Az Opel Magyarország marketingtevékenységének elemzése
: Plander Benedek
: Plander Benedek
Dreher Sörgyárak marketingtevékenységének elemzése
: Kalina Tamás
: Kalina Tamás
Egy iskola marketingtevékenységének elemzése
: Bálintné Karácsony Piroska
: Bálintné Karácsony Piroska
Egy magánklinika marketingtevékenységének elemzése
: Tatár Péter Zsolt
: Tatár Péter Zsolt
A Nyíregyházi Állatpark Nonprofit Kft. marketingtevékenységének elemzése
: Matavovszky Teodóra
: Matavovszky Teodóra
A Club Tihany marketingtevékenységének elemzése
: Fekete Kristóf
: Fekete Kristóf
Üdítőital-gyártók marketingtevékenységének elemzése Magyarországon
: Szilágyi Szabolcs
: Szilágyi Szabolcs
A Hertz autókölcsönző marketingtevékenységének elemzése
: Abonyi Tünde Anna
Published: (2014)
: Abonyi Tünde Anna
Published: (2014)
A Tapas Fino marketingtevékenységének elemzése
: Rakács Levente
: Rakács Levente
Az utazási irodák online marketingtevékenységének összehasonlító elemzése a fogyasztó szokások változásának tükrében
: Arató Zsuzsa
: Arató Zsuzsa
Cell-Cup Nemzetközi Kézilabda Fesztivál szervezési lépései és a lehetséges hatásai a résztvevő városok turizmusára,különösképpen Veszprém város turizmusára
: Kondor Evelin
: Kondor Evelin
A DELTA - TECH Mérnöki Iroda Kft. marketingtevékenységének elemzése
: Dudás-Grényi Judit
: Dudás-Grényi Judit
Az I-COM IRODAELLÁTÁS Kft. értékesítési tevékenysége fejlődésének elemzése
: Szabó Szimonetta Szandra
: Szabó Szimonetta Szandra
Az online kommunikációs eszközök működése az iSTYLE példáján keresztül
: Fülöp Patrik
: Fülöp Patrik
Az Inditex marketingtevékenységének elemzése a Zarára fókuszálva
: Tóth Martina
: Tóth Martina
Az OXO Bubble Tea Magyarország marketingtevékenységének elemzése
: Kellner Dominika Anna
: Kellner Dominika Anna
Egy szingapúri időalapú kávézó marketingtevékenységének elemzése
: Illésy Katalin
: Illésy Katalin
A Jeanette's Wine Borkereskedés marketingtevékenységének elemzése
: Blaski Marcell
: Blaski Marcell
A Mastercard kártyatársaság magyarországi marketingtevékenységének elemzése
: Érsek Renáta
: Érsek Renáta
A HPS experience kft. marketingtevékenységének bemutatása
: Puskás Márton
: Puskás Márton
A Hilti Hungária Kft. marketingtevékenységének bemutatása
: Blum Boglárka Júlia
: Blum Boglárka Júlia
Hatékonyság és jövedelmezőség elemzése az iCeCakes Kft-nél
: Bacsó Barbara
: Bacsó Barbara
Beszerzés az I.T. Magyar Cinema Kft.-nél
: Gál Tímea
: Gál Tímea
Az IKEA üzletek fogyasztói magatartását befolyásoló marketingtevékenységének elemzése
: Soós Boglárka
: Soós Boglárka
Az Amigos a Gyerekekért Alapítvány marketingtevékenységének értelmező elemzése
: S.Tóth Franciska Blanka
: S.Tóth Franciska Blanka
Heinemann Duty Free Egy szervezet marketingtevékenységének elemzése
: Mata Beatrix
: Mata Beatrix
Budapesti luxusszállodák marketingtevékenységének összehasonlítása
: Krajnyik Cintia Dóra
: Krajnyik Cintia Dóra
Hungarospa Zrt. marketingtevékenységének vizsgálata
: Zajdó András Zsolt
: Zajdó András Zsolt
A Gottwald Hotel Kft. marketingtevékenységének elemző bemutatása
: Nagy Illés
: Nagy Illés
Az I. Őrségi Félmaraton marketingkommunikációja
: Kálmán Júlia
: Kálmán Júlia
Housekeeping Supervisor-i tevékenységek
: Pribelszki Fanni Csenge
: Pribelszki Fanni Csenge
Az Erste Bank hitelkártya portfóliójának vizsgálata és marketingtevékenységének elemzése
: Tóth Kitti
: Tóth Kitti
Vállalati belső kommunikáció hatásai az iData Kft.-nél
: Kaiser Gábor
: Kaiser Gábor
Az iCentre márkaismertség növelésének lehetőségei
: Udvardi Viktória Andrea
: Udvardi Viktória Andrea
A Kaqun vízmárka marketingtevékenységének analízise
: Kiss Kata Hajnalka
: Kiss Kata Hajnalka
Magyarországi FMCG - vállalatok marketingtevékenységének vizsgálata
: Hetzmann Edit
: Hetzmann Edit
Similar Items
-
AZ I-CELL KFT. VEZETŐI INFORMÁCIÓS RENDSZERE A MICROSOFT DYNAMICS NAVISION 2017 INTEGRÁLT VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZER TÁMOGATÁSÁVAL
: Käszmann Krisztina -
Az Opel Magyarország online marketingtevékenységének vizsgálata
: Móré Bella Liza -
Renault Hungária Kft. Aftersales marketingtevékenységének elemzése
: Arsziri Mihály -
A Szerelvenyaruhaz.hu Kft. marketingtevékenységének elemzése
: Nagyné Kovács Adrienn -
Az Opel Magyarország marketingtevékenységének elemzése
: Plander Benedek