Fenntarthatóság szerepe és jelentősége a Magyar Turisztikai Ügynökség tevékenységében
Saved in:
Main Author: | Giczi Gyöngyi |
---|---|
Other Authors: | Sipos Erika |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Magyar Turisztikai Ügynökség fenntarthatóság jelentőség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/22984 |
Similar Items
A protokoll szerepe és alkalmazása a Magyar Turisztikai Ügynökség szervezetén belül
: Tóth Flóra Maja
: Tóth Flóra Maja
Toborzás, kiválasztás folyamata a Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt. vonatkozásában
: Gedei Petra
: Gedei Petra
A belföldi turizmus és a Magyar Turisztikai Ügynökség médiakommunikációjának kapcsolata
: Szabó Péter
: Szabó Péter
A szervezeti kultúra jelentősége egy hazai ügynökség életében
: Tóth-Bóza Inez
: Tóth-Bóza Inez
Tematikus utak jelentősége az Észak – Magyarország turisztikai régióban
: Giczi Friderika
: Giczi Friderika
Monitoring folyamata és jelentősége a hitelintézetek tevékenységében
: Berecz Barbara Bea
: Berecz Barbara Bea
A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség intézményi gazdálkodása
: Princzes Dóra
: Princzes Dóra
Az eseménymarketing jelentősége a borászatok marketingkommunikációs tevékenységében
: Kiss Nikoletta
: Kiss Nikoletta
Telesto Marketing Ügynökség ügyfélpreferencia és elégedettség vizsgálata
: Balog Ákos
: Balog Ákos
Üzleti elemzés döntéstámogató szerepe a Magyar Telekom tevékenységében
: Fülep István
: Fülep István
A kommunikációs ügynökség működése - A Magyar Katolikus Püspöki Konferencia 1% kampánya
: Kiss Dóra
: Kiss Dóra
A vízumügyintézés szerepe a magyar kiutaztató utazás szervezők tevékenységében
: Molnár Rebeka
: Molnár Rebeka
Marketingtervezeti, stratégiai elemzés egy induló kreatív ügynökség létrehozásánál
: Horváth Bálint
: Horváth Bálint
Piacelemzés és marketingstratégia kialakítása a Telesto Marketing Ügynökség számára
: Balog Ákos
: Balog Ákos
A marketingkommunikáció szerepe a HungaroControl Magyar Légiforgalmi Szolgálat tevékenységében
: Mátrai Krisztina Judit
: Mátrai Krisztina Judit
A reklámok hatása a fogyasztói magatartásra egy ügynökség életében
: Somogyi Szonja
: Somogyi Szonja
Üzleti terv készítés egy újonnan induló promóciós ügynökség esetében
: Budai Péter
: Budai Péter
Az internet szerepe az utazásközvetítő irodák életében az Invia.hu ügynökség példáján keresztül
: Stanyó Réka
: Stanyó Réka
Ösztönzés és teljesítménymenedzsment szerepe a Vállalkozás tevékenységében
: Nagy Angéla
: Nagy Angéla
Az innováció, fejlesztés jelentősége, eredményeinek hatásvizsgálata a Tatár Pékség KFT. tevékenységében
: Kiss Levente
: Kiss Levente
A startupok jelentősége a magyar turisztikai szektorban
: Halmos Fanni
: Halmos Fanni
A Nemzetközi Atomenergia Ügynökség kommunikációs tevékenysége a XXI. század elején Atommal a békéért
: Dohóczki Csaba
: Dohóczki Csaba
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a Magyar Telekom marketing tevékenységében
: Váradi Gabriella
: Váradi Gabriella
Big Data a Magyar Telekom Szolgáltatás menedzsment tevékenységében
: Sós Krisztina
: Sós Krisztina
A fenntarthatóság és a zöld szállodák jelentősége napjainkban
: Klencsár Lilla Judit
: Klencsár Lilla Judit
A rendezvények szerepe a BalaBit IT Biztonságtechnikai Kft. tevékenységében
: Biró Erzsébet Hella
: Biró Erzsébet Hella
Észak-Olaszország turisztikai jelentősége
: Jakab Fanni
: Jakab Fanni
Az integrált minőségirányítási rendszer szerepe az ESMA Kft. tevékenységében
: Somogyvári Eszter
Published: (2007)
: Somogyvári Eszter
Published: (2007)
Az online és közösségi médiatevékenységek szerepe a szállodák marketing tevékenységében
: Jakab Gergely
: Jakab Gergely
A kommunikáció szerepe a rendezvényszervezésben – Az XTRM Group Kft. rendezvényügynökség és a HRCP Group Kft. hosztesz ügynökség esettanulmányában
: Nemes Jázmin Rebeka
: Nemes Jázmin Rebeka
Fenntarthatóság és társadalmi felelősségvállalás szerepe a magyar kkv divatszektorban
: Mészáros Bianka
: Mészáros Bianka
A Liliomkert piac turisztikai jövőképe a fenntarthatóság jegyében
: Csepcsányi Fanni
: Csepcsányi Fanni
A közösségi média szerepe a 4M Dance Company tevékenységében
: Farkas Bálint
: Farkas Bálint
A CORPORATE ÉRTÉKESÍTÉS SZEREPE AZ ACCOR-PANNONIA HOTELS ÉRTÉKESÍTÉS TEVÉKENYSÉGÉBEN
: Paróczai László
: Paróczai László
A turisztikai termékfejlesztések jelentősége és hatása Magyarország turisztikai bevételeire
: Oravecz Réka
: Oravecz Réka
A menedzsment gondolkodás helye és szerepe a Magyarországi Evangélikus Egyház tevékenységében
: Balicza Gábor
Published: (2007)
: Balicza Gábor
Published: (2007)
A Honvédelmi Minisztérium Közgazdasági és Pénzügyi Ügynökség belső ellenőrzési rendjének komplex értékelése és továbbfejlesztésének lehetőségei
: Fehér Andrea
: Fehér Andrea
Balatonlelle turisztikai jelentősége és fejlesztési lehetőségei
: Bodrogi Krisztina
: Bodrogi Krisztina
A marketingmix elemzése a Csokibolt tevékenységében
: Gáti Stefánia
: Gáti Stefánia
Az innovációs járulék szerepe a MOL Nyrt. KTD kutatás-fejlesztési tevékenységében
: Tóth Judit
: Tóth Judit
Similar Items
-
A protokoll szerepe és alkalmazása a Magyar Turisztikai Ügynökség szervezetén belül
: Tóth Flóra Maja -
Toborzás, kiválasztás folyamata a Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt. vonatkozásában
: Gedei Petra -
A belföldi turizmus és a Magyar Turisztikai Ügynökség médiakommunikációjának kapcsolata
: Szabó Péter -
A szervezeti kultúra jelentősége egy hazai ügynökség életében
: Tóth-Bóza Inez -
Tematikus utak jelentősége az Észak – Magyarország turisztikai régióban
: Giczi Friderika