A Rezerváció részleg komplexitása és a vendégek szobafoglalási szokásainak alakulása a Four Seasons Hotel Gresham Palace példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Ivanics Bettina |
---|---|
További közreműködők: | Bártfai Endre |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest Rezerváció részleg szobafoglalási szokások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/22989 |
Hasonló tételek
A szállodai szobafoglalás, az értékesítési csatornák, és a szobafoglalási szokások vizsgálata a Four Seasons Hotel Gresham Palace példáján
: Varga Dóra
: Varga Dóra
Koronavírus okozta változások a Four Seasons Hotel Gresham Palace üzemeltetésében
: Györkő Melinda
: Györkő Melinda
A Four Seasons luxusmárka bemutatása a Gresham Palace példáján keresztül
: Torma Ramóna
: Torma Ramóna
Comparative analysis of the Corinthia Hotel Budapest and Four Seasons Hotel Gresham Palace and their role in tourism
: Kovács Anna Sára
: Kovács Anna Sára
Pénzügyi vezetés, pénzgazdálkodás a budapesti Four Seasons Hotel Gresham Palace pénzügy osztály szemszögéből
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
A szállodai marketing tevékenység értékelése a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest, a Four Seasons Hotel Singapore és a Four Seasons Resort Kuda Huraa összehasonlító példáján keresztül
: Hajtó Abigél
: Hajtó Abigél
A Four Seasons Gresham Palace és a Corinthia Hotel Budapest tevékenységének komplex, összehasonlító elemzése
: Major Noémi
: Major Noémi
Minőségbiztosítás a luxus hotelek esetében, a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest példáján keresztül
: Miseta Fanni
: Miseta Fanni
Critical analysis of the relation between sustainability and luxury in the event management of Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest
: Barcsay Vivien
: Barcsay Vivien
A piaci szegmentáció szerepe és hatása az árbevételre a Four Seasons Hotel Gresham Palace esetében
: Beer Márkó
: Beer Márkó
Rendezvényszervezés és a terület jövedelmezőségi faktorainak bemutatása a Four Seasons Gresham Palace szállodán keresztül
: Szabó Bence
: Szabó Bence
The importance, functions and role of a Guest Service Agent at Four Seasons Gresham Palace and other 5-star luxury hotels
: Molnár Máté
: Molnár Máté
Az internet, mint kommunikációs eszköz a szállodai üzletágban, a Four Seasons Hotel Gresham Palace-on keresztül bemutatva
: Turák Ádám
: Turák Ádám
A Four Seasons Hotel Gresham Palota versenyképességének elemzése a rendezvénypiacon
: Mihály Patrícia
: Mihály Patrícia
Rezervációs részleg elemzése
: Varga Lili
: Varga Lili
A rezervációs részleg működése a Novotel Budapest Centrum szállodában és a szobafoglalási szokások vizsgálata
: Jász Olivér Iván
: Jász Olivér Iván
Általános tevékenységek összehasonlító elemzése a Sofitel Budapest Chain Bridge és a Four Seasons Hotel Gresham Palace szállodák között
: Zwickl Dániel Zsolt
: Zwickl Dániel Zsolt
A 2020-as COVID-19 egészségügyi válsághelyzet hatása a szállodaiparra a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest példáján keresztül
: Bugovics Dániel Péter
: Bugovics Dániel Péter
A szállodai minőségmérés, próbavásárlások módszerei és gyakorlata az Aria Hotel Budapest és a Four Seasons Hotel Budapest Gresham Palace példáján keresztül
: Zetkó Patrícia Emília
: Zetkó Patrícia Emília
Az értékrend és a vállalati felelősségvállalás a szállodaiparban az InterContinental Budapest és a Four Seasons Gresham Palace Budapest összehasonlításán keresztül
: Kovács Zsófia
: Kovács Zsófia
Four Seasons in One Day The Different Shades of Organisational
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2015)
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2015)
Panaszkezelés bemutatása a Four Seasons Front Desk példáján keresztül
: Juhász Mirella Vanda
: Juhász Mirella Vanda
A hibrid hadviselés komplexitása
: Horák Ádám Kristóf
: Horák Ádám Kristóf
Corinthia Hotel Budapest rezervációs rendszerének elemzése
: Kerekes Alexandra
: Kerekes Alexandra
Az olasz gasztronómia helyzete a Four Seasons Hotel Milánó F&B részlegén keresztül
: Németh Andrea
: Németh Andrea
Szállodai rezerváció és sales tevékenységek
: Tóth Gréta Brigitta
: Tóth Gréta Brigitta
A külföldi és a magyar vendégek spa használati szokásainak összehasonlítása
: Lévay Dóra
: Lévay Dóra
Ibis Budapest Citysouth rezervációs osztályának bemutatása
: Dallos Krisztina
: Dallos Krisztina
Housekeeping és rezerváció szerepe a szállodaiparban
: Vén Kevin
: Vén Kevin
Lotus Notes architektúrája és komplexitása nagyvállalati környzetben
: Lukács Olivér
: Lukács Olivér
A Forbes Travel Guide minősítés jelentősége egy szálloda életében, a Four Seasons Budapest példáján keresztül
: Darvas Nóra
: Darvas Nóra
Az ibis Budapest Aero szálloda szobafoglalási területének bemutatása
: Kohut Kinga
: Kohut Kinga
A Front Office részleg bemutatása, valamint a különböző szolgáltatásokat igénybevevő vendégek elemzése a Continental Hotel Budapest****superior-on belül
: Burján Henrietta
: Burján Henrietta
Sales és szobafoglalási szokások az Aquaworld Resort Budapest példája alapján
: Mihályi Petra Anna
: Mihályi Petra Anna
A Front Office és a Four Seasons szervíz elemzése a Retreat Host pozíción keresztül, a Sensei Lanai szállodában
: Juhász Virág
: Juhász Virág
Vendégelégedettség és visszatérő vendégek
: Tomis Eszter
: Tomis Eszter
Seasonality in hospitality at the Lake Balaton
: Varga Dorottya
: Varga Dorottya
A vállalati imázs-építés komplexitása az éttermi szolgáltatások szektorában Tanulmány a BITE Bakery Café példáján keresztül
: Horák Vanda Erzsébet
: Horák Vanda Erzsébet
Hogyan biztosítja a luxus élményét a Four Seasons szállodalánc a működés szintjén? A luxust biztosító szolgáltatások vizsgálata 3 szálloda példáján keresztül.
: Rosta Petra
: Rosta Petra
A vendégek lojalitásának megőrzése érzelmi kötődéssel
: Pekola Máté
: Pekola Máté
Hasonló tételek
-
A szállodai szobafoglalás, az értékesítési csatornák, és a szobafoglalási szokások vizsgálata a Four Seasons Hotel Gresham Palace példáján
: Varga Dóra -
Koronavírus okozta változások a Four Seasons Hotel Gresham Palace üzemeltetésében
: Györkő Melinda -
A Four Seasons luxusmárka bemutatása a Gresham Palace példáján keresztül
: Torma Ramóna -
Comparative analysis of the Corinthia Hotel Budapest and Four Seasons Hotel Gresham Palace and their role in tourism
: Kovács Anna Sára -
Pénzügyi vezetés, pénzgazdálkodás a budapesti Four Seasons Hotel Gresham Palace pénzügy osztály szemszögéből
: Gulyás Krisztina