A Nyíregyházi Állatpark, mint turisztikai brand
Saved in:
Main Author: | Gajdos Eszter |
---|---|
Other Authors: | Sipos Erika |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Brandépítés Turisztikai attrakció Turisztikai attrakciók fejlesztése |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/22991 |
Similar Items
A Nyíregyházi Állatpark Nonprofit Kft. marketingtevékenységének elemzése
: Matavovszky Teodóra
: Matavovszky Teodóra
A Fővárosi Állat- és Növénykert, valamint a Nyíregyházi Állatpark turisztikai jelentősége
: Demeter Dorina
: Demeter Dorina
A nyíregyházi Electrolux vasúti kiszolgálása az innováció tükrében
: Póti Kristóf
: Póti Kristóf
A roma tanulók helyzete a Nyíregyházi Szakképzési Centrum Bencs László Szakközépiskolájában
: Tóth Attila Zsoltné
: Tóth Attila Zsoltné
Nyíregyházi Szc Teleki Blanka Szakközépiskolája, Szakiskolája és Kollégiuma szakmai oktatási színvonalának bemutatása
: Kelemen Erzsébet
: Kelemen Erzsébet
A Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei konzervgyártás fejlesztése egy nyíregyházi konzervgyár viszonylatában változásmenedzsment segítségével
: Szakács Enikő
: Szakács Enikő
Keszthely turisztikai brand-jének revitalizációja
: Kovács Szabolcs Pál
: Kovács Szabolcs Pál
A hátrányos helyzetű tanulók megsegítésének lehetőségei a magyar közoktatás rendszerében – két nyíregyházi középiskola összehasonlító elemzésének bemutatásával
: Sóvágó Anikó
: Sóvágó Anikó
Hilton, mint brand vizsgálata a különböző régiókban
: Borics Klaudia
: Borics Klaudia
Mallorca, mint turisztikai desztináció
: Miskei Fruzsina
: Miskei Fruzsina
Housekeeping mint turisztikai termék
: Csizmadia Angéla
: Csizmadia Angéla
A világűr, mint turisztikai desztináció
: Bércesi Petra
: Bércesi Petra
A futball, mint turisztikai vonzerő
: Bujnyik Balázs
: Bujnyik Balázs
Montenegró, mint turisztikai desztináció elemzése
: Klotz Tamás
: Klotz Tamás
Gyógyfürdők, mint turisztikai vonzerők Budapesten
: Kovács Brigitta
: Kovács Brigitta
Esztergom vizsgálata, mint turisztikai desztináció
: Szendrő Dorottya
: Szendrő Dorottya
Employer Branding, mint válasz a munkaerőhiányra a Danubius Hotelsnél
: Bodó Bálint László
: Bodó Bálint László
Defining personal brand, personal branding and personal brand equity
: Szántó Péter, et al.
Published: (2023)
: Szántó Péter, et al.
Published: (2023)
A cirkuszművészet, mint turisztikai termék népszerűsítése
: Demeter Anna Kinga
: Demeter Anna Kinga
A magyar cirkuszművészet, mint turisztikai érték
: Bata Renáta
: Bata Renáta
Personal Branding; The implementation of neuroeconomics to create personalized brands and brand personalities
: Kancsus Hanna
: Kancsus Hanna
Komolyzenei örökség, mint turisztikai vonzerő Magyarországon
: Bögre Dorina
: Bögre Dorina
Berlin mint turisztikai és befektetői célpont
: Kolonusz Éva
: Kolonusz Éva
Kárpátalja turizmusa. Kárpátalja, mint turisztikai központ.
: Rácz Patrik József
: Rácz Patrik József
Vác barokk örökségei, mint turisztikai vonzerő
: Deák Kinga
: Deák Kinga
Az Unicum, mint brand versenytársi helyzete a fogyasztói szokások alapján
: Szakács Brigitta
: Szakács Brigitta
Employer branding, mint megoldás a fiatal tehetségek vonzására és megtartására
: Vaniga Dóra
: Vaniga Dóra
Az employer branding, mint az Y generációs munkavállaló megszólításának eszköze
: Karanyicz Sára
: Karanyicz Sára
Mozgássérültek turizmusa Magyarországon, mint turisztikai termék, és ennek jelentősége az egészségturizmusban
: Linczmayer Eszter
: Linczmayer Eszter
A gasztronómia, mint turisztikai élményelem szerepe Peruban
: Gellén Elizabeth
: Gellén Elizabeth
A "mindenmentes" vendéglátó egységek, mint turisztikai vonzerő
: Kiss Fanni Mária
: Kiss Fanni Mária
The Branding efforts and Brand Image of Budapest and Prague A Comparison
: Nagy Dániel Oszkár
: Nagy Dániel Oszkár
Glampingek, mint turisztikai trendet kiszolgáló létesítmények Magyarországon
: Tegzes Dóra
: Tegzes Dóra
Tematikus szállodák, mint turisztikai attrakciók szerepe Magyarországon
: Debreczeni Kinga Katalin
: Debreczeni Kinga Katalin
Zamárdi, mint turisztikai térség és fejlődési lehetőségei
: Molnár Tristan
: Molnár Tristan
The effect of Zwack brand museum on forming the brand image
: Kemenesi Dóra
: Kemenesi Dóra
Similar Items
-
A Nyíregyházi Állatpark Nonprofit Kft. marketingtevékenységének elemzése
: Matavovszky Teodóra -
A Fővárosi Állat- és Növénykert, valamint a Nyíregyházi Állatpark turisztikai jelentősége
: Demeter Dorina -
A nyíregyházi Electrolux vasúti kiszolgálása az innováció tükrében
: Póti Kristóf -
A roma tanulók helyzete a Nyíregyházi Szakképzési Centrum Bencs László Szakközépiskolájában
: Tóth Attila Zsoltné -
Nyíregyházi Szc Teleki Blanka Szakközépiskolája, Szakiskolája és Kollégiuma szakmai oktatási színvonalának bemutatása
: Kelemen Erzsébet