A vendégmegtartás jelentősége és a vendég lojalitás elérésének módszerei a Viking Cruises példáján bemutatva
Saved in:
Main Author: | Laczkó-Üveges Loretta Edit |
---|---|
Other Authors: | Dobó Róbert |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Lojalitás Vendégelégedettség Panaszkezelés Szolgáltatásminőség Branding Pozicionálás Szájreklám Elektronikus szájreklám |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23010 |
Similar Items
A folyamhajózás idegenforgalmi szerepe a Viking River Cruises példáján keresztül bemutatva
: Bozsik Beatrix
: Bozsik Beatrix
A viking hagyaték nyomában
: Koltai Efraim
: Koltai Efraim
INFLUENCING FACTORS of CUSTOMER SATISFACTION in the CRUISING INDUSTRY, TAKING UNDER EXAMINATION ONE of the LEADING CRUISE LINES on the DANUBE RIVER VIKING CRUISES
: Berta Rebeka
: Berta Rebeka
Az Y generáció elérésének titka
: Sulyok Anna
: Sulyok Anna
Demand for ocean and river cruises amongst Hungarian customers – An introduction through the most popular cruise lines in Hungary, like Carnival Cruise Line and Mediterranean Shipping Cruises (for ocean cruises) and Mahart, AmaWaterways (for river cruises)
: Lázár Viktória
: Lázár Viktória
A Napocska Játékbolt Online elérésének a mérése
: Ujvári Ádám
: Ujvári Ádám
A dolgozói elégedettség és lojalitás növelésének lehetséges módszerei a szállodaiparban
: Béleczky Rita
: Béleczky Rita
A társadalmi felelősségvállalás környezeti dimenziója – a fenntarthatóság elérésének lehetőségei
: Fabiné Borbás Anikó
: Fabiné Borbás Anikó
The deployment of cruise ship tourism and marketing
: Molnár Liza
: Molnár Liza
Cruise industry and Covid-19 Effects and consequences of the pandemic
: Lokody Laura Éva
: Lokody Laura Éva
Élelmiszer gyártó berendezésekre vonatkozó műszaki- jogi- megfelelőség elérésének fejlesztése
: Ángyán Mirella
: Ángyán Mirella
A vendég diétás ételválasztásának lehetősége
: Kocsis Krisztina
: Kocsis Krisztina
Tartozik a Vendég Követel a Szálloda
: Szabó Balázs Zoltán
: Szabó Balázs Zoltán
Internetes vendég vélemények hatása a housekeeping tevékenységére
: Vass Dóra
: Vass Dóra
Customer reviews and their effects on a river sightseeing cruise company
: Kovács Réka
: Kovács Réka
The cruise industry’s environmental impact on the destination and sustainable development in Europe
: Domokos Lili
: Domokos Lili
Japán vendég - magyaros vendéglátás Mit tehet a japánnyelv-oktatás a japán beutazó turizmus fejlesztéséért?
: Székács Anna
Published: (2003)
: Székács Anna
Published: (2003)
A Floresta Hotel értékelése a vendég kommentek alapján
: Gödöny Andrea
: Gödöny Andrea
Tengeri hajóutak (cruises) jövője és lehetőségei a Covid után
: Kas Ildikó Mária
: Kas Ildikó Mária
Lustaság, lojalitás, hűség? - Vevőmegtartás a telekommunikációs szektorban
: Mécs-Berta Nóra
: Mécs-Berta Nóra
A vevői lojalitás megteremtése az e-kereskedelemben
: Beniczki Virág Anna
: Beniczki Virág Anna
Fogyasztói elégedettség és lojalitás T-Mobile mobilszolgáltató esetében
: Móricz Ádám Zsolt
: Móricz Ádám Zsolt
A vendég diétás ételválasztásának lehetősége az Icon the restaurant étlapján
: Gál Eszter
: Gál Eszter
Popularity of cruise holidays and major threats to the industry Presented through the Hungarian market
: Tasi Tamara
: Tasi Tamara
Business Plan of Silverline Cruises for 2022 - Forecast for the relaunch after COVID-19
: Bognár Tamás
: Bognár Tamás
A lojalitás vizsgálata a szállodaiparban a pandémia alatt
: Rabi Enikő
: Rabi Enikő
Lojalitás kialakulása a fogyasztókban hazai zenei fesztiválok esetében
: Pathó Barnabás
: Pathó Barnabás
A vásárlói lojalitás erősítése egy kereskedelmi vállalkozás gyakorlatában
: Bauernfeind Beáta
: Bauernfeind Beáta
Fogyasztói elégedettség és lojalitás a Nike márka vonatkoztatásában
: Németh Andrea
: Németh Andrea
A vendég diétás ételválasztásának lehetősége a Novotel Budapest City-ben
: Zrinszky Réka
: Zrinszky Réka
A vendég diétás ételválasztásának lehetősége az Abacus Business&Wellness Hotelben
: Bartos Boglárka
: Bartos Boglárka
Az edzőtermek változatos világa a vendég és az üzemeltető szemszögéből
: Csomó Simon
: Csomó Simon
Az edzőtermek változatos világa a vendég és az üzemeltető szemszögéből
: Csomó Simon
: Csomó Simon
A Szimpla Háztáji marketingstratégiájának elemzése a fogyasztói lojalitás tükrében
: Kármán Zsófia
: Kármán Zsófia
A fogyasztói elégedettség és a lojalitás vizsgálata (elégedettség definiálása, lojalitás modellezése, mérése, empirikus vizsgálat egy adott cég vagy termék/szolgáltatás kapcsán)
: Klekner Mercédesz Lilla
: Klekner Mercédesz Lilla
A vevői lojalitás kialakítása és fenntartása két összekapcsolódó mikrovállalkozásban.
: Fekete-Vadász Réka
: Fekete-Vadász Réka
A Sofitel Budapest Chain Bridge Hotel értékelése a vendég kommentek alapján
: Vass Norbert
: Vass Norbert
L'Oréal Paris termékekkel kapcsolatos elégedettség és lojalitás vizgsálata
: Kálló Enikő
: Kálló Enikő
A vevőelégedettség és a lojalitás kapcsolata a nonprofit szervezetek szférájában
: Molnár Nanetta
: Molnár Nanetta
A ROSSMANN MAGYARORSZÁG KFT. MARKETINGSTRATÉGIÁJA KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A LOJALITÁS PROGRAMOKRA
: Legény Evelin
: Legény Evelin
Similar Items
-
A folyamhajózás idegenforgalmi szerepe a Viking River Cruises példáján keresztül bemutatva
: Bozsik Beatrix -
A viking hagyaték nyomában
: Koltai Efraim -
INFLUENCING FACTORS of CUSTOMER SATISFACTION in the CRUISING INDUSTRY, TAKING UNDER EXAMINATION ONE of the LEADING CRUISE LINES on the DANUBE RIVER VIKING CRUISES
: Berta Rebeka -
Az Y generáció elérésének titka
: Sulyok Anna -
Demand for ocean and river cruises amongst Hungarian customers – An introduction through the most popular cruise lines in Hungary, like Carnival Cruise Line and Mediterranean Shipping Cruises (for ocean cruises) and Mahart, AmaWaterways (for river cruises)
: Lázár Viktória