Marriott Bonvoy™ hűségprogram a Four Points by Sheraton Kecskemét Hotel és Konferenciaközpont szállodában és a Le Club hűségprogram a Sofitel Budapest Chain Bridge szállodában összehasonlítása
Saved in:
Main Author: | Buzás Réka |
---|---|
Other Authors: | Farkas Balázs Gábor |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Hűségprogram Marriott ACCOR Marriott Bonvoy Le Club Four Points by Sheraton Kecskemét Sofitel Budapest Chain Bridge Összehasonlítás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23021 |
Similar Items
A Four Points By Sheraton Kecsekemét Hotel & Konferenciaközpont Bistorant Éttermének bemutatása
: Kócsó Beatrix
: Kócsó Beatrix
A hűségprogram hatásai és jelentősége a szállodaiparban a Marriott Bonvoy példáján keresztül
: Szántó Krisztina Eszter
: Szántó Krisztina Eszter
A modern szállodai hűségprogram megjelenése a kecskeméti szállodai környezetben, és annak bemutatása a Four Points by Sheraton hotelen keresztül
: Beke Kitti Beatrix
: Beke Kitti Beatrix
A Front Office tevékenysége és a hűségprogram vizsgálata a Novotel Szeged szállodában
: Petrán Klaudia
: Petrán Klaudia
Nivea hűségprogram 2002
: Felek Edit
: Felek Edit
Motivációs tényezők elemző vizsgálata a Sofitel Budapest Chain Bridge szállodában
: Barta Zsófia
: Barta Zsófia
Az élelmiszer-hulladék gazdálkodás bemutatása a Sofitel Budapest Chain Bridge szállodában
: Kabai Fruzsina
: Kabai Fruzsina
A Decathlon hűségprogram hatása kiemelt célcsoportjaira
: Kiss Anna
: Kiss Anna
Beszerzés és logisztika a Sofitel szállodában
: Blázek Tamara
: Blázek Tamara
Panaszszituáció kezelése a Sofitel Budapest szállodában
: Imre Eszter
: Imre Eszter
A Tesco Rubik hűségprogram integrált kampányának elemzése
: Feller Madeleine
: Feller Madeleine
Bonduelle "A mi zöldségesünk" hűségprogram - Avagy a lojalitásprogramok hatékonysága zöldségkonzerv kategóriában
: Ihász Diána Dóra
: Ihász Diána Dóra
F&B által ellátott feladatok részletes bemutatása és elemzése a Sofitel szállodában
: Kristó Frigyes
: Kristó Frigyes
A Sofitel Budapest Chain Bridge Sales Stratégiája
: Lechner Vanessa Mária
: Lechner Vanessa Mária
A Harry Potter matrica alapú hűségprogram bemutatása az Auchan Retail Magyarország Kft.-nél
: Bokor Eszter
: Bokor Eszter
Általános tevékenységek összehasonlító elemzése a Sofitel Budapest Chain Bridge és a Four Seasons Hotel Gresham Palace szállodák között
: Zwickl Dániel Zsolt
: Zwickl Dániel Zsolt
A Sofitel Budapest Chain Bridge Revenue Management tevékenységének elemzése
: Szegezdi Márton Dávid
: Szegezdi Márton Dávid
Vendégelégedettség a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül bemutatva
: Loch Robin
: Loch Robin
A Sofitel Budapest Chain Bridge szálloda áruforgalmi részlegének munkaszervezése
: Szabó Attila Gergely
: Szabó Attila Gergely
Az egészségtudatos táplálkozás szerepe a Sofitel Budapest Chain Bridge vendégkörében
: Kárpáti Eszter
: Kárpáti Eszter
The importance of trainings in hotel industry Experience gained at Sofitel Budapest Chain Bridge
: Murányi Kitti
: Murányi Kitti
Személyzetfejlesztés a Hilton Budapest szállodában
: Bátori Barbara
: Bátori Barbara
A recepció tevékenysége a szállodában
: Farkas Levente
: Farkas Levente
Panaszkezelés az InterContinental szállodában
: Horváth Hajnal
: Horváth Hajnal
Motivációkutatás egy budapesti ötcsillagos szállodában
: Kapás Katalin
: Kapás Katalin
Napi beszerzések egy ötcsillagos szállodában
: Lövei Vivien
: Lövei Vivien
A Sofitel Budapest Chain Bridge Hotel értékelése a vendég kommentek alapján
: Vass Norbert
: Vass Norbert
A Sofitel Budapest Chain Bridge beszerzési folyamatainak megtervezése és kivitelezésének feladatai
: Medve Dániel
: Medve Dániel
A Front Office és a Four Seasons szervíz elemzése a Retreat Host pozíción keresztül, a Sensei Lanai szállodában
: Juhász Virág
: Juhász Virág
A MICE turizmus bemutatása a Sofitel Budapest Chain Bridge szálloda példáján keresztül
: Hegedüs Dorottya
: Hegedüs Dorottya
Zöldülő turisztikai kínálat - Szállodai környezettudatosság és energiatakarékosság a Sofitel Budapest Chain Bridge-ben
: Burai Tímea Zsuzsa
: Burai Tímea Zsuzsa
Panaszszituáció kezelése az NH Hotel Budapest szállodában
: Marlok Anikó
: Marlok Anikó
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest Korona szállodában
: Láng Daniella
: Láng Daniella
Panaszszituáció és panaszkezelés a budavári Hilton szállodában
: Madarász Gergő
: Madarász Gergő
Az esküvőszervezés sajátosságai a Hilton Budapest szállodában
: Halmai Patrícia
: Halmai Patrícia
A kommunikációs és viselkedési normák a szállodában
: Sárközi Dániel Zoltán
: Sárközi Dániel Zoltán
Dolgozói elégedettség kutatás a Hilton Budapest Szállodában
: Fazekas Fazekas
: Fazekas Fazekas
Rendezvényszervezés a Hotel Stáció Wellness & Conference Szállodában
: Vicze Fanni Patrícia
: Vicze Fanni Patrícia
Housekeeping tevékenységek elemzése a Corinthia Budapest Szállodában
: Vitéz Lili
: Vitéz Lili
A rendezvényszervezés típusai a Hilton Budapest szállodában
: Matzner Adrienn
: Matzner Adrienn
Similar Items
-
A Four Points By Sheraton Kecsekemét Hotel & Konferenciaközpont Bistorant Éttermének bemutatása
: Kócsó Beatrix -
A hűségprogram hatásai és jelentősége a szállodaiparban a Marriott Bonvoy példáján keresztül
: Szántó Krisztina Eszter -
A modern szállodai hűségprogram megjelenése a kecskeméti szállodai környezetben, és annak bemutatása a Four Points by Sheraton hotelen keresztül
: Beke Kitti Beatrix -
A Front Office tevékenysége és a hűségprogram vizsgálata a Novotel Szeged szállodában
: Petrán Klaudia -
Nivea hűségprogram 2002
: Felek Edit