Maintaining guest satisfaction in a newly opened hotel A case study D8 Hotel in Budapest

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Fesenko Oleksandra
Other Authors: Székely György
Format: Thesis
Kulcsszavak:satisfaction
D8 Hotel
The role of the staff
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/23024

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg23024
005 20200215131730.0
008 191118suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Fesenko Oleksandra 
245 1 0 |a Maintaining guest satisfaction in a newly opened hotel A case study  |b D8 Hotel in Budapest  |c Fesenko Oleksandra  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Maintaining guest satisfaction in a newly opened hotel A case study: D8 Hotel in Budapest 
695 |a satisfaction 
695 |a D8 Hotel 
695 |a The role of the staff 
700 1 |a Székely György  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/23024/1/Fesenko%20Oleksandra%20I8XTXP%20Tourism%20Management.pdf  |z Dokumentum-elérés