A közösségi média posztok hatása a fogyasztói preferenciákra cukrászkészítmények esetében
Saved in:
Main Author: | Kapunics Gréta |
---|---|
Other Authors: | Debreceni János |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | közösségi média cukrászat újhullámos |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23048 |
Similar Items
Hagyományos cukrászkészítmények újragondolása a Kiosk étteremben
: Petró Eszter
: Petró Eszter
A fogyasztó személyiségének hatása a fogyasztási preferenciákra
: Paróczai Anna
: Paróczai Anna
A termékélmény hatása a mobileszköz vásárlási- és felhasználói preferenciákra A márkák jelenléte a mobileszközökön
: Tóth Ilona
: Tóth Ilona
Női vezetők. Akadályok a felső vezetői posztok elérésében A munka és a család összeegyeztetése
: Jaczina Daniella
: Jaczina Daniella
Honlap és közösségi média-megjelenésének vizsgálata éttermek esetében
: Gunya Gréta
: Gunya Gréta
A közösségi média negatív hatása a felhasználókra
: Orszáczki Gréta Lili
: Orszáczki Gréta Lili
A közösségi média hatása a vendéglátóipari fogyasztói magatartásra és döntésre
: Korszakasz Diána
: Korszakasz Diána
A közösségi média és az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra
: Judák Dalma
: Judák Dalma
A TikTok közösségi média hatása az online fogyasztói magatartásra
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
A közösségi média szerepe a fogyasztói döntésekben
: Sztyéhlik Dominika
: Sztyéhlik Dominika
A TikTok közösségi média hatása a fogyasztói magatartásra a Shein és a Temu esete!
: Hegyi Patrícia
: Hegyi Patrícia
Közösségi média, mint marketingeszköz az OM Education & Consulting Kft. esetében
: Gyovai Ádám
: Gyovai Ádám
Közösségi média pszichológiai hatása élsportolókra
: Visy Barnabás
: Visy Barnabás
Az online és a közösségi média szerepe a programszervező vállalkozások esetében
: Bagyura Anita
: Bagyura Anita
Közösségi média és influencerek vállalati és fogyasztói szemmel
: Rába Orsolya
: Rába Orsolya
A közösségi média használata és annak szerepe egy budapesti luxusszálloda esetében
: Ledneczki Anna
: Ledneczki Anna
A közösségi média hatása a marketingben
: Veres Nikoletta
: Veres Nikoletta
A közösségi média hatása a divatra
: Kéri Helga
: Kéri Helga
Közösségi média hatása a Z generációra
: Tuboly Dóra
: Tuboly Dóra
A közösségi média marketing befolyásoló hatása a fiatal és középkorú felnőttek fogyasztói döntéseire
: Lénárt Noémi
: Lénárt Noémi
Az IBUSZ Utazási Irodák Kft. közösségi média marketingje és hatása a fogyasztói magatartásra
: Baji Regina
: Baji Regina
Employer branding az építőiparban - közösségi média fókusszal
: Ducsai Gréta
: Ducsai Gréta
A közösségi média hatása a toborzásra az Y és Z generáció körében
: Borbély Dominika Gréta
: Borbély Dominika Gréta
A közösségi média szerepe az étteremválasztási döntéseinkben
: Gutyán Emese Gréta
: Gutyán Emese Gréta
A közösségi média hatása a Z generációra
: Farkas Nikolett
: Farkas Nikolett
A közösségi média hatása a vállalati kríziskommunikációra
: Hirt Csenge
: Hirt Csenge
A közösségi média hatása a könyvolvasási szokásokra
: Kádár Anna Rebeka
: Kádár Anna Rebeka
A közösségi média, mint digitális marketingeszköz a zeneiparban és ennek hatása a fogyasztói szokásokra
: Szücs Rebeka
: Szücs Rebeka
A közösségi média hatása, szerepe az önértékelésre
: Nagy Cintia Klaudia
: Nagy Cintia Klaudia
A közösségi média és az influencerek hatása
: Egyházi Míra
: Egyházi Míra
Közösségi média szerepe és hatása a marketingre
: Berta Klaudia
: Berta Klaudia
A közösségi média marketing jelene a vendéglátással foglalkozó kis- és középvállalkozások esetében Magyarországon
: Horváth Bence
: Horváth Bence
A közösségi média hatása az X és a Z generáció fogyasztói magatartására, szokásaira, különös tekintettel a közösségi tér veszélyeire
: Szántó Kinga
: Szántó Kinga
Közösségi média botrányok
: Boros Eszter Lili
: Boros Eszter Lili
A közösségi média marketing hatása a sport világában
: Nagy Dóra
: Nagy Dóra
A közösségi média hatása a vállalati munkavégzés hatékonyságára
: Csapó Albert Csaba
: Csapó Albert Csaba
A közösségi média hatása a Z generáció tükrében
: Szolomájer-Jakó Alexa
: Szolomájer-Jakó Alexa
Influencermarketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra
: Szabó Noémi
: Szabó Noémi
A közösségi média hatása az egészséges életmód elterjedésére
: Gökler Krisztina
: Gökler Krisztina
Közösségi média hatása és szerepe a munkaerő toborzásban
: Kajlik Bianka Anna
: Kajlik Bianka Anna
Similar Items
-
Hagyományos cukrászkészítmények újragondolása a Kiosk étteremben
: Petró Eszter -
A fogyasztó személyiségének hatása a fogyasztási preferenciákra
: Paróczai Anna -
A termékélmény hatása a mobileszköz vásárlási- és felhasználói preferenciákra A márkák jelenléte a mobileszközökön
: Tóth Ilona -
Női vezetők. Akadályok a felső vezetői posztok elérésében A munka és a család összeegyeztetése
: Jaczina Daniella -
Honlap és közösségi média-megjelenésének vizsgálata éttermek esetében
: Gunya Gréta