Facebook vagy weboldal? Egy árnyékolástechnikai cég online jelenlétének kérdései
Elmentve itt :
Szerző: | Nagy-Varga Alexa |
---|---|
További közreműködők: | Papp Vanda |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Közösségi média weboldal árnyékolástechnika |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23062 |
Hasonló tételek
Weboldal fejlesztés szerepe az online marketingben
: Bársony Dominika
: Bársony Dominika
Egy weboldal sikerességéhez kapcsolódó online felületek és marketing eszközök jelentősége a hazai energiahatékonysági szektorban
: Varga Tamás
: Varga Tamás
Egy online kereskedelmi weboldal elemzése a Black Crystal Kft.-n keresztül
: Albrechtovics Kitti
: Albrechtovics Kitti
Praktikum vagy élmény? A mobil weboldal és a mobil alkalmazások összehasonlítása marketingkommunikációs szempontból
: Dániel Zsófia
: Dániel Zsófia
A szülői edukáció hatékonysága a gyermekek online jelenlétének biztonsága érdekében
: Simon Zsóka
: Simon Zsóka
A Collection Of Style online jelenlétének hatása az online és offline vásárlási szokásokra.
: Tamás Balázs
: Tamás Balázs
A weboldal keresőoptimalizálásának jelentősége egy induló vállalkozás esetében
: Ócsai Réka
: Ócsai Réka
A HELL ENERGY Social Media jelenlétének elemzése
: Koczka Margaréta
Megjelent: (2019)
: Koczka Margaréta
Megjelent: (2019)
A www.sportmindig.hu weboldal marketingterve
: Hénap Zsolt András
: Hénap Zsolt András
Weboldal készítés PHP/MySQL alapon
: Szűcs Róbert
: Szűcs Róbert
UX design elemek jelentősége weboldal tervezésnél
: Székely Vivien
: Székely Vivien
A magyar futballszurkolók digitális tartalomfogyasztása és a közép-európai futballklubok online jelenlétének vizsgálata
: Csőke Szabolcs Gábor
: Csőke Szabolcs Gábor
A weboldal optimalizáció hatása a felhasználói élményre
: Lázár László
: Lázár László
A „VIRÁGGAL EGY MOSOLYÉRT” MOZGALOM ONLINE MEGJELENÉSEINEK VIZSGÁLATA (FACEBOOK, INSTAGRAM)
: Csoma Dániel
: Csoma Dániel
A "Virággal Egy Mosolyért" mozgalom online megjelenéseinek vizsgálata (Facebook, Instagram)
: Csoma Dániel
: Csoma Dániel
Registrant web rendszer és Kristal Coatings weboldal fordítás
: Pető Szilvia
: Pető Szilvia
A kiégés jelensége és jelenlétének vizsgálata egy magyarországi szolgáltató központ munkavállalóinak körében
: Jávori Zoltán
: Jávori Zoltán
Az overtourism bemutatása, illetve jelenlétének és hatásainak elemzése Rómán keresztül
: Bálint Fruzsina Zsuzsanna
: Bálint Fruzsina Zsuzsanna
Márkakövetés a Facebook-on
: Juhász Eszter
: Juhász Eszter
Az Instagram és Facebook szerepe az online reklámozásban Magyarországon
: Laczi Dorottya
: Laczi Dorottya
A Magyar Kajak-Kenu Szövetség közösségi média jelenlétének vizsgálata versenyzési és szabadidős szférák értékelése
: Nemes Ágota
: Nemes Ágota
Egy offline cég online lehetőségei
: Joszevics Anita
: Joszevics Anita
A gyerekkel.com weboldal applikációjának piaci bevezetése és kommunikációs stratégiája
: Bodnár Vivien Vanda
: Bodnár Vivien Vanda
Facebook marketing - fogyasztói szemmel
: Fenyvesi Laura
: Fenyvesi Laura
Facebook a középiskolai oktatásban
: Peszleg Petra
: Peszleg Petra
A Facebook tőzsdei bevezetése
: Szakács Norbert
: Szakács Norbert
The Rebranding of Facebook and the Metaverse Project
: Antal Krisztián
: Antal Krisztián
Az online hirdetési platformok - A Google és Facebook fizetett hirdetései
: Potyondi Emese
: Potyondi Emese
A cégek közösségi média jelenlétének fontossága a B2B marketingben Az engagement szerepe
: Fábián Lilla
: Fábián Lilla
Online marketing egy kiválasztott cég tükrében
: Tóth-Barta Donatella
: Tóth-Barta Donatella
A Facebook tündöklése és "hanyatlása"
: Karmacsi Fanni
: Karmacsi Fanni
Tőkeköltség becslés a Facebook esetében
: Zsiros Tamás
: Zsiros Tamás
TikTok az új Facebook
: Kővári Barbara
: Kővári Barbara
Egy élelmiszer kiszállító cég online marketing stratégiája
: Csókási Eszter Rita
: Csókási Eszter Rita
A Facebook hatásai. A Facebook hatása az egyénre,a társadalomra és az üzleti életre
: Skuczi Leila
: Skuczi Leila
Személyre szabott online hirdetések és fogyasztói megítélésük a hazai facebook felhasználók körében
: Stark Ágnes
: Stark Ágnes
Weboldalak jelenléte a KKV szektorban - kárpitos kisvállalkozás vizsgálata, B2B weboldal fejlesztése
: Gubicza Bernadett
: Gubicza Bernadett
A Facebook jelentősége a vállalatok marketingkommunikációjában
: Vasas István
: Vasas István
Facebook csoportok jelentősége a közösségi médiában
: Farkas Anna
: Farkas Anna
A Facebook és a Lovemarks kapcsolata
: Juhász Ágnes
: Juhász Ágnes
Hasonló tételek
-
Weboldal fejlesztés szerepe az online marketingben
: Bársony Dominika -
Egy weboldal sikerességéhez kapcsolódó online felületek és marketing eszközök jelentősége a hazai energiahatékonysági szektorban
: Varga Tamás -
Egy online kereskedelmi weboldal elemzése a Black Crystal Kft.-n keresztül
: Albrechtovics Kitti -
Praktikum vagy élmény? A mobil weboldal és a mobil alkalmazások összehasonlítása marketingkommunikációs szempontból
: Dániel Zsófia -
A szülői edukáció hatékonysága a gyermekek online jelenlétének biztonsága érdekében
: Simon Zsóka