Az influencer marketingben rejlő lehetőségek feltárása a budapesti boutique hotelek példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Filipszki Dorottya
További közreműködők: Kovács Edina
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Influencer
Influencer marketing
közösségi média
fogyasztói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/23152

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg23152
005 20200709133822.0
008 191121suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Filipszki Dorottya 
245 1 3 |a Az influencer marketingben rejlő lehetőségek feltárása a budapesti boutique hotelek példáján keresztül  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Filipszki Dorottya 
246 1 0 |a Az influencer marketingben rejlő lehetőségek feltárása a budapesti boutique hotelek példáján keresztül  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Influencer 
695 |a Influencer marketing 
695 |a közösségi média 
695 |a fogyasztói magatartás 
700 0 1 |a Kovács Edina  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/23152/1/FilipszkiDorottya_CPG7V8_TVtur.docx  |z Dokumentum-elérés