A közösségi médiában közzétett vizuális tartalmak hatása a turisztikai fogyasztói döntéshozatalra a 18-25 év közötti fiatalok körében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szakállas Boglárka
További közreműködők: Kovács Edina
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Közösségi háló
Közösségi média
fiatal fogyasztók
Online
Facebook
Instagram
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/23181

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg23181
005 20200226102036.0
008 191121suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Szakállas Boglárka 
245 1 2 |a A közösségi médiában közzétett vizuális tartalmak hatása a turisztikai fogyasztói döntéshozatalra a 18-25 év közötti fiatalok körében  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Szakállas Boglárka 
695 |a Közösségi háló 
695 |a Közösségi média 
695 |a fiatal fogyasztók 
695 |a Online 
695 |a Facebook 
695 |a Instagram 
700 0 1 |a Kovács Edina  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/23181/1/A%20k%C3%B6z%C3%B6ss%C3%A9gi%20m%C3%A9di%C3%A1ban%20k%C3%B6zz%C3%A9tett%20vizu%C3%A1lis%20tartalmak%20hat%C3%A1sa%20a%20turisztikai%20fogyaszt%C3%B3i%20d%C3%B6nt%C3%A9shozatalra%20a%2018-25%20%C3%A9v%20k%C3%B6z%C3%B6tti%20fiatalok%20k%C3%B6r%C3%A9ben.pdf  |z Dokumentum-elérés