A közösségi médiában közzétett vizuális tartalmak hatása a turisztikai fogyasztói döntéshozatalra a 18-25 év közötti fiatalok körében
Saved in:
Main Author: | Szakállas Boglárka |
---|---|
Other Authors: | Kovács Edina |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Közösségi háló Közösségi média fiatal fogyasztók Online |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23181 |
Similar Items
A digitális pénzügyi szolgáltatások hatása a 18-25 év közötti fiatalok pénzügyi szokásaira
: Hajnal Olivér
: Hajnal Olivér
Az AI által készült vizuális tartalmak és fogyasztóik viszonya
: Szekeres Tamás
: Szekeres Tamás
Életstílusjegyek a 18-24 éves fiatalok körében
: Pálmai Bence
: Pálmai Bence
A Hervis megítélésének és image-ának vizsgálata a 20-25 év közötti fiatalok körében
: Berecz Annamária
: Berecz Annamária
A funkcionális müzliszeletek fogyasztói megítélése a budapesti 18-30 év közötti fiatalok körében
: Szikszai Edina
: Szikszai Edina
A 18-25 éves korosztály fogyasztói szokásainak elemzése és összevetése Zalaegerszeg turisztikai kínálatával
: Tormássy Laura
: Tormássy Laura
Az egészséges táplálkozás a 25-35 év közötti nők körében
: Borbély Anita
: Borbély Anita
A vizuális és szöveges tartalom hatása az online vásárlási döntéshozatalra az étrend-kiegészítők piacán
: Valkony Márk
: Valkony Márk
A Zwack Unicum Szilva likőr fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 25-30 éves fiatalok körében
: Böröcz Norbert
: Böröcz Norbert
A 25 éves kor alatti fiatalok pénzügyi megtakarításai és tájékozottsága
: Bennárik Csilla
: Bennárik Csilla
A 25 éves kor alatti fiatalok pénzügyi megtakarításai és tájékozottsága
: Bennárik Csilla
: Bennárik Csilla
A 18-25 év közötti egyetemi és főiskolai hallgatók vásárlási szokásainak vizsgálata a feladat- és élményorientált vásárlás, az impulzusvásárlás és az árérzékenység szemszögéből
: Rusnáková Barbara
: Rusnáková Barbara
Irodalmi tartalmak marketing támogatása digitális alkalmazásokkal
: Berczi Klára
: Berczi Klára
A táncsport közösségépítő szerepe a 17-25 éves korosztály körében
: Horváth Adrienn
: Horváth Adrienn
Az online fogyasztói vélemények hatása a turisztikai döntéshozatalra
: Abelovsky Erik
: Abelovsky Erik
Digitális marketing trendek változása (Rövid videós tartalmak)
: Veres Nikoletta
: Veres Nikoletta
A kapunyitási pánik vizsgálata 18-30 évesek körében
: Hegedős Kiara
: Hegedős Kiara
A magyar gasztronómia vonzereje a külföldi fiatalok (18-35 évesek) szerint
: Patai Tímea Margit
: Patai Tímea Margit
A közösségi média hatása a magyar kiutazók döntésére a 20-25 éves korosztály körében
: Jezeri Luca
: Jezeri Luca
Mozgóképes tartalmak és a marketing kapcsolata az internetes felületen
: Balázs Viktor
: Balázs Viktor
A vizuális közösségi média térnyerése, avagy az instagram jelensége
: Pusztai Katalin
: Pusztai Katalin
A vizuális közösségi média hatása a fiatal nők testképére
: Józsa Flóra
: Józsa Flóra
Örökbefogadási trendek az elmúlt 25 évből
: Szűcs Natália
: Szűcs Natália
Az édesítőszerek fogyasztási szokásai a 18 és 35 éves korosztály körében
: Szabó Lídia
: Szabó Lídia
A SZÁMALK Zrt. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése a közzétett beszámolók alapján
: Galbács Felicia
: Galbács Felicia
A televízióban látható erőszakos tartalmak hatása a jövő kor generációjára
: Bódor Virág
: Bódor Virág
Az ifjúsági turizmus turisztikai trendjei a közösségi médiában
: Kovács Patrícia Nikoletta
: Kovács Patrícia Nikoletta
Influenszerek hatása a 20 és 25 év közötti nők fogyasztói magatartására és márkahűségére a kozmetikumok világában
: Papa Ines
: Papa Ines
Képes hirdetések vizuális és pszichológiai eszközei
: Fór Petra
: Fór Petra
Márkaépítés és vizuális kommunikáció, mint marketingeszköz
: Kazsoki Fanni Éva
: Kazsoki Fanni Éva
Kreatív turizmus a fiatalok körében
: Jámbor Nikoletta
: Jámbor Nikoletta
A hazai fiatalok (18-30 év közöttiek) fesztivál látogatási szokásai, keresleti igényeinek bemutatása és elemzése
: Rózsa Rebeka
: Rózsa Rebeka
A Hírtőzsde Holding Zrt. átfogó bemutatása nyilvánosan közzétett beszámolók alapján a 2011-2013-as években
: Sommer Gábor
: Sommer Gábor
Energiaitalok és Izotóniás Italok Fogyasztói Szokásainak Vizsgálata 18 és 30 Évesek Körében
: Sipos Endre
: Sipos Endre
A sörfogyasztási szokások változásának felmérése Magyarországon, a 18-30 éves lakosság körében
: Kiss Tamás Bálint
: Kiss Tamás Bálint
Online kommunikációs megtévesztések és félrevezetések - generációk közötti manipuláció megjelenése a közösségi médiában
: Zawadka Denis
: Zawadka Denis
Vizuális eszközök hasznossága a felsőoktatási intézmények kommunikációjában
: Budai János Kristóf
: Budai János Kristóf
A vizuális megjelenés szerepe a digitális marketingben
: Fucskó Bence
: Fucskó Bence
Az influencermarketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Lenár Péter Ottó
: Lenár Péter Ottó
Robotizált Folyamatautomatizálás Hatása az Üzleti Döntéshozatalra
: Hoffmann Tamás
: Hoffmann Tamás
Similar Items
-
A digitális pénzügyi szolgáltatások hatása a 18-25 év közötti fiatalok pénzügyi szokásaira
: Hajnal Olivér -
Az AI által készült vizuális tartalmak és fogyasztóik viszonya
: Szekeres Tamás -
Életstílusjegyek a 18-24 éves fiatalok körében
: Pálmai Bence -
A Hervis megítélésének és image-ának vizsgálata a 20-25 év közötti fiatalok körében
: Berecz Annamária -
A funkcionális müzliszeletek fogyasztói megítélése a budapesti 18-30 év közötti fiatalok körében
: Szikszai Edina