A Housekeeping részleg elemzése az Accor szállodaláncon belül a Sofitel Budapest Chain Bridge és az Ibis Styles Budapest Liszt Ferenc International Airport példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Antoni Andrea Alexa |
---|---|
További közreműködők: | Bártfai Endre |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Housekeeping Ibis Sofitel Budapest Chain Bridge Kérdőív Interjú |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23231 |
Hasonló tételek
A housekeeping bemutatása az ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül
: Faragó Virág Alexa
: Faragó Virág Alexa
Budapest Ferenc Liszt International Airport - The impact of COVID-19 pandemic on airport operations
: Nagy Aletta Bíborka
: Nagy Aletta Bíborka
Az Ibis Styles Budapest Airport szállodai kommunikációjának vizsgálata
: Pataky András Ferenc
: Pataky András Ferenc
Az ibis Styles Budapest Airport szálloda bemutatása és működése
: Halász Tünde
: Halász Tünde
Stressz és megküzdés mentálhigiénés projektterv az ibis Styles Budapest Airport Hotel Housekeeping részlegén
: Cseh Zsuzsanna
: Cseh Zsuzsanna
Szállodai nyitás üzemeltetési lépéseinek bemutatása az ibis Styles Budapest Airport-on keresztül bemutatva
: Juhász Eszter Zsófia
: Juhász Eszter Zsófia
A Front Office tevékenységének elemzése az Ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül
: Erczbrucker Viktória
: Erczbrucker Viktória
Az Ibis Styles Budapest City
: Monoki Tímea
: Monoki Tímea
Vendégszegmentáció és kapcsolatépítés az AccorHotels szállodaláncon belül, az Ibis Budapest Centrum Hotel példáján keresztül
: Tick Hanna
: Tick Hanna
Housekeeping tevékenység elemzése az Ibis Styles Budapest Centeren keresztül
: Karáth Anna
: Karáth Anna
A Sofitel Budapest Chain Bridge Sales Stratégiája
: Lechner Vanessa Mária
: Lechner Vanessa Mária
A szállodai műszaki részleg munkaszervezésének bemutatása és elemzése a Sofitel Budapest Chain Bridge Hotelben
: Demeter Szabolcs
: Demeter Szabolcs
Housekeeping részleg bemutatása az Ibis/Mercure Budapest Castle Hillben
: Pál Szilvia
: Pál Szilvia
Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér és a diszkont légitársaságok jelentősége Magyarországon
: Dusnoki Kitti
: Dusnoki Kitti
Economy rebranding az Accor-Pannonia Hotels Zrt-nél - A Mercure Budapest Metropol átmárkázása ibis Styles Budapest Centerré
: Gábor Petra Vivien
: Gábor Petra Vivien
A diszkont légitársaságok térnyerése a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér üzemeltetése tekintetében
: Dobos Anett
: Dobos Anett
Pandémia hatása a légi közlekedésre, valamint a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre
: Szabadkai Anna Csenge
: Szabadkai Anna Csenge
Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér szolgáltatásainak népszerűsége és az utasok elégedettségének mérése
: Zsilka Zsanett
: Zsilka Zsanett
A Sofitel Budapest Chain Bridge Revenue Management tevékenységének elemzése
: Szegezdi Márton Dávid
: Szegezdi Márton Dávid
Vendégelégedettség a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül bemutatva
: Loch Robin
: Loch Robin
A Sofitel Budapest Chain Bridge szálloda áruforgalmi részlegének munkaszervezése
: Szabó Attila Gergely
: Szabó Attila Gergely
A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér utasforgalom logisztikája
: Drevenyák Dávid
: Drevenyák Dávid
Az ibis Styles márka bevezetése Magyarországon az ibis Styles Budapest Center szálloda példáján keresztül (a Mercure Budapest Metropol szálloda márkaváltása)
: Jakucska Nikoletta Csilla
: Jakucska Nikoletta Csilla
Az egészségtudatos táplálkozás szerepe a Sofitel Budapest Chain Bridge vendégkörében
: Kárpáti Eszter
: Kárpáti Eszter
Motivációs tényezők elemző vizsgálata a Sofitel Budapest Chain Bridge szállodában
: Barta Zsófia
: Barta Zsófia
The importance of trainings in hotel industry Experience gained at Sofitel Budapest Chain Bridge
: Murányi Kitti
: Murányi Kitti
A housekeeping kapcsolattartása és kommunikációs helyzetek az Ibis Styles Budapest City példáján keresztül
: Takács Kornél
: Takács Kornél
A Sofitel Budapest Chain Bridge Hotel értékelése a vendég kommentek alapján
: Vass Norbert
: Vass Norbert
A Sofitel Budapest Chain Bridge beszerzési folyamatainak megtervezése és kivitelezésének feladatai
: Medve Dániel
: Medve Dániel
Az élelmiszer-hulladék gazdálkodás bemutatása a Sofitel Budapest Chain Bridge szállodában
: Kabai Fruzsina
: Kabai Fruzsina
Arculat, márka és imázs az Ibis Styles Budapest City szállodában
: Csekő Tamara
: Csekő Tamara
A MICE turizmus bemutatása a Sofitel Budapest Chain Bridge szálloda példáján keresztül
: Hegedüs Dorottya
: Hegedüs Dorottya
Fejlesztések és az utaselégedettség hatása egy repülőtér sikerére, a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér példáján keresztül
: Neumark Lídia Sarolta
: Neumark Lídia Sarolta
Zöldülő turisztikai kínálat - Szállodai környezettudatosság és energiatakarékosság a Sofitel Budapest Chain Bridge-ben
: Burai Tímea Zsuzsa
: Burai Tímea Zsuzsa
A zöld szállodák jelentősége napjainkban az Ibis Styles Budapest Center példája alapján
: Sziebig Gergely Sándor
: Sziebig Gergely Sándor
Az Accor Szállodaláncon belüli Fejlesztések, Pályázatok ezen belül a Novotel Budapest City és a Novotel Budapest Danube fejlesztéseinek összehasonlítása
: Zoboki Márk
: Zoboki Márk
A Front Office felépítése, múltja és jelene a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül
: Neumark Eszter
: Neumark Eszter
A Front office működése, kiemelten az Ibis Styles Budapest City szálloda példáján keresztül
: Molnár Dániel
: Molnár Dániel
A szállodai fenntarthatóság vizsgálata dolgozó szemmel az Accor szállodaláncon belül.
: Bárány Réka Krisztina
: Bárány Réka Krisztina
A marketingkommunikáció szerepe az ötcsillagos szállodákban, a Boscolo Budapest Hotel és a Sofitel Budapest Chain Bridge összehasonlítása alapján
: Majtényi Gréta
: Majtényi Gréta
Hasonló tételek
-
A housekeeping bemutatása az ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül
: Faragó Virág Alexa -
Budapest Ferenc Liszt International Airport - The impact of COVID-19 pandemic on airport operations
: Nagy Aletta Bíborka -
Az Ibis Styles Budapest Airport szállodai kommunikációjának vizsgálata
: Pataky András Ferenc -
Az ibis Styles Budapest Airport szálloda bemutatása és működése
: Halász Tünde -
Stressz és megküzdés mentálhigiénés projektterv az ibis Styles Budapest Airport Hotel Housekeeping részlegén
: Cseh Zsuzsanna