A szállodai marketing tevékenység értékelése a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest, a Four Seasons Hotel Singapore és a Four Seasons Resort Kuda Huraa összehasonlító példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hajtó Abigél
További közreműködők: Kovács dr. Miklós
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Szálloda
Marketing
Four Seasons
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/23234

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg23234
005 20200228102018.0
008 191121suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Hajtó Abigél 
245 1 2 |a A szállodai marketing tevékenység értékelése a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest, a Four Seasons Hotel Singapore és a Four Seasons Resort Kuda Huraa összehasonlító példáján keresztül  |c Hajtó Abigél  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Szálloda 
695 |a Marketing 
695 |a Four Seasons 
700 1 |a Kovács dr. Miklós  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/23234/1/SZAKDOLGOZAT_Hajt%C3%B3%20Abig%C3%A9l.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/23234/2/Titkos%C3%ADt%C3%A1si.pdf  |z Dokumentum-elérés