A Hotel Clark és a Hotel Silvanus**** Visegrád marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
Saved in:
Main Author: | Szűcs Boglárka |
---|---|
Other Authors: | Farkas Balázs Gábor |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketing Kommunikációs eszközök Hotel Clark Hotel Silvanus Marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23255 |
Similar Items
A zöld szállodák környezettudatos tevékenységének bemutatása a Silvanus Hotel Visegrád **** és a Royal Club Hotel Visegrád **** superior szállodák példája alapján
: Ember Andrea
: Ember Andrea
Szállodanyitás Magyarországon a Hotel Clark példáján
: Gudor Orsolya
: Gudor Orsolya
Hotel Silvanus 2019 előtt és után
: Béres Boróka
: Béres Boróka
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita
: Havranek Zita
Hotel Clark Budapest nyitása előtti teendők és az indulás utáni vendégpanaszok kezelése
: Bodnár Boglárka
: Bodnár Boglárka
Borok értékesítésének az elemzése Silvanus Hotel, Panoráma Étterem
: Fehér Tibor
: Fehér Tibor
Thermál Hotel Visegrád housekeping részlegének bemutatása és elemzése
: Vukics Lilla
: Vukics Lilla
Gast Wahrnehmung von Interkulturelle Kommunikation in der Hotellerie - Clark Hotel Budapest Fallstudie
: Olcsváry Zsófia
: Olcsváry Zsófia
A hazai italfogyasztási trendek bemutatása, a visegrádi Silvanus Hotel példáján keresztül
: Cseresznyés Klaudia Emese
: Cseresznyés Klaudia Emese
A Royal Club Hotel Visegrád **** fenntarthatóságának bemutatása és elemzése Az ételpazarlás kihívásai és megoldásai.
: Domak Dávid Péter
: Domak Dávid Péter
A környezetvédelem szükségessége és beépülése a Thermal Hotel Visegrád mindennapi működésébe.
: Mohácsi Anna
: Mohácsi Anna
Hotel Historia Malomkert marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Szőke Rebeka
: Szőke Rebeka
Visegrád venerunt, viderunt, vincere
: Tory Eszter
: Tory Eszter
A kommunikáció, attitűd és a recepciós tevékenység a Thermal Hotel Visegrád**** Superior szállodában
: Kapitány Kármen
: Kapitány Kármen
A magyarországi Kempinski Hotel Corvinus Budapest marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Koncz Bence
: Koncz Bence
A fenntartható turizmus kérdéseinek vizsgálata, és a fenntarthatóság gyakorlata a Bécsi Kempinski és a Visegrádi Hotel Silvanus esetében
: Honti Zsófia Kitti
: Honti Zsófia Kitti
A TripAdvisoron elérhető empirikus vélemények befolyása a fogyasztás volumenére a visegrádi Hotel Silvanus Panoráma éttermének példáján keresztül
: Fehér Tibor
: Fehér Tibor
A marketingkommunikációs eszközök fejlődése a szállodaiparban - Boscolo Hotel
: Szűcs Alexandra Bella
: Szűcs Alexandra Bella
A Hotel Eger & Park**** tevékenységének komplex elemzése
: Besenyei Boglárka
: Besenyei Boglárka
A balatonfüredi Hotel Golden Lake Resort **** Superior szálloda marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Vas Nóra Anna
: Vas Nóra Anna
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória
: Gábriel Viktória
Az Aquincum Hotel és a Corinthia Hotel rendezvényszervezési tevékenységének összehasonlítása
: Greksa Viktória
: Greksa Viktória
Az ökoturizmus hatékonyságának mérése zöld szállodákban Összehasonlító elemzés, Silvanus Hotel - Visegrád, Thermal Hotel Visegrád ****superior
: Vándor Szilvia
: Vándor Szilvia
A Hotel Intercontinental PR tevékenységének bemutatása Különös tekintettel a "Reshaping our world" program feladataira
: Sarkadi Julianna
: Sarkadi Julianna
BELVÁROSI BUTIKSZÁLLODÁK KÖRNYEZETTUDATOS TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA A HOTEL PALAZZO ZICHY**** ÉS A MAMAISON HOTEL ANDRÁSSY**** ALAPJÁN
: Bakay Sára
: Bakay Sára
Position of the Visegrad Group in the migration crisis of the EU
: Asgarova Roza
: Asgarova Roza
Visegrád, a történelmi város és környékének turizmusa
: Szigeti-Benedek Marcell Sándor
: Szigeti-Benedek Marcell Sándor
Visegrád város imázs vizsgálata a Dunakanyar régióban
: Csaba Dóra
: Csaba Dóra
A marketingkommunikációs tevékenység elemzése a Corinthia Hotel Budapest és az Aquincum Hotel példáin keresztül
: Zdenkó Roland
: Zdenkó Roland
A vorarlbergi Schillerkopf Alpinresort Hotel gasztronómiai bemutatása
: Szücs András Ferenc
: Szücs András Ferenc
Hotel Narád & Park Szálloda bemutatása, tevékenységének, működésének elemzése, fejlesztési javaslatok
: Bogáthy Evelin
: Bogáthy Evelin
A gyulai Elizatbeth Hotel ****superior tevékenységének bemutatása, gazdálkodásának és adóterheinek elemzése
: Németh Bálint
: Németh Bálint
Accor-Pannonia Hotels Zrt. marketing tevékenységének elemzése
: Dézsenyi Zsófia Anna
: Dézsenyi Zsófia Anna
Az Aquincum Hotel Budapest vendéglátó tevékenységének elemzése
: Kovács-Szászi Krisztina Bianka
: Kovács-Szászi Krisztina Bianka
A szállodai vendéglátás tevékenységének bemutatása a Petneházy Club Hotel példáján keresztül
: Gnandt Tamás István
: Gnandt Tamás István
A Shiseido magyarországi marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Mayercsin Zsófia
Published: (2013)
: Mayercsin Zsófia
Published: (2013)
A Mellow Mood Hotels Atrium Fashion Hotel, Buda Castle Fashion Hotel és a Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace sales és marketing tevékenységének összehasonlító elemzése
: Andóczi-Balog Rita
: Andóczi-Balog Rita
A SorgenFrei marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Orbán Boglárka
: Orbán Boglárka
A Canada Hotel Front Office tevékenységének elemző bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek ismertetése
: Deli Csaba
: Deli Csaba
A Mercure City Center Hotel Housekeeping tevékenységének elemzése
: Ványi Zsuzsanna
: Ványi Zsuzsanna
Similar Items
-
A zöld szállodák környezettudatos tevékenységének bemutatása a Silvanus Hotel Visegrád **** és a Royal Club Hotel Visegrád **** superior szállodák példája alapján
: Ember Andrea -
Szállodanyitás Magyarországon a Hotel Clark példáján
: Gudor Orsolya -
Hotel Silvanus 2019 előtt és után
: Béres Boróka -
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita -
Hotel Clark Budapest nyitása előtti teendők és az indulás utáni vendégpanaszok kezelése
: Bodnár Boglárka