Bormarketing a Stier pincészet tükrében
Elmentve itt :
Szerző: | Stier Lilla |
---|---|
További közreműködők: | Totth Dr. Gedeon |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Bormarketing Stier pincészet Villányi borvidék |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23266 |
Hasonló tételek
Bormarketing a prémium kategóriában Gere Attila pincészete a villányi borvidéken
: Bodó Réka
: Bodó Réka
Badacsonyi bormarketing
: Svedics Daniella
: Svedics Daniella
A bormarketing jelentősége, a hazai borturizmus és a rendezvények tükrében
: Jaszenák Tamás
: Jaszenák Tamás
A magyar borok hazai és nemzetközi megítélése a bormarketing tevékenység tükrében
: Papp Zsuzsanna Zsófia
: Papp Zsuzsanna Zsófia
A borkultúra és a bormarketing kapcsolata
: Varga László Bence
: Varga László Bence
A bormarketing hatása a fogyasztói magatartásra
: Czipe Edina
: Czipe Edina
A Pannonhalmi Apátsági Pincészet
: Krajcserik Szilvia
: Krajcserik Szilvia
A hazai bormarketing szerepének vizsgálata a borturizmusban
: Nyerges Norina
: Nyerges Norina
Vylyan szőlőbirtok és pincészet marketingstratégiája
: Ötvös Veronika
: Ötvös Veronika
A villányi és tokaji pincészet a Sauska Pincészet és termékei bemutatása, valamint felhasználásuk a vendéglátásban
: Kiss Eszter
: Kiss Eszter
A bormarketing szerepe és fontossága egy márka életében
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
A hazai bormarketing főbb tendenciái és stratégiai eszközei
: Csomor Flóra
: Csomor Flóra
A Pannonhalmi Apátsági Pincészet marketingtevékenységének vizsgálata
: Böröczky Katalin
Megjelent: (2014)
: Böröczky Katalin
Megjelent: (2014)
A Villányi Borvidék két kiemelkedő pincészete
: Gyöngyösi Dóra
: Gyöngyösi Dóra
A Jekl Pincészet borturizmusban betöltött szerepe
: Palágyi Réka
: Palágyi Réka
Az Istvándy Pincészet és borainak bemutatása
: Varga Gabriella Boglárka
: Varga Gabriella Boglárka
A bormarketing vizsgálata, és a Lajkó Borászat marketing elemzése
: Hajdu Dávid Mihály
: Hajdu Dávid Mihály
A Lenkey Pincészet hazai és export stratégiája
: Lenkey Zalán
: Lenkey Zalán
A Pannonhalmi Apátsági Pincészet és borainak bemutatása
: Steczina Zsófia
: Steczina Zsófia
Bormarketing és a márkaépítés szerepe a Laposa Birtok példáján bemutatva
: Angyal Orsolya
: Angyal Orsolya
Borturizmus és bormarketing jelentőségének vizsgálata a balatoni és villányi régiókban
: Geszler Kyra
: Geszler Kyra
A Neszmélyi borvidék és a Bősze Pincészet bemutatása
: Palotás Klaudia
: Palotás Klaudia
A Kecskés Szilárd és Fia Pincészet marketingmix elemzése
: Fátyol Ferenc
: Fátyol Ferenc
A Cezar Pincészet borainak bemutatása és gasztronómiai jelentősége
: Tot Stefánia
: Tot Stefánia
Egy magyar borászat története- A Nyakas Pincészet sikere
: Nagy Ágnes
: Nagy Ágnes
Figula pincészet és borainak bemutatása, elemzése vendéglátó szempontból
: Faluközi Tímea
: Faluközi Tímea
Egy borászati kisvállalkozás marketingstratégiája a Skrabski Pincészet példáján keresztül
: Endrédi Péter
: Endrédi Péter
Az Etyek-Budai borvidék; a Haraszthy Pincészet marketingtevékenységének bemutatása
: Laska Edit
: Laska Edit
Bormarketing- A közösségi média hatása a borfogyasztásra, a Rubin Borászat példáján keresztül.
: Márton Gabriella Andrea
: Márton Gabriella Andrea
A dörgicsei Pántlika Pincészet MSZ EN ISO 9001 2001 szerinti minőségirányítási rendszerének elemzése
: Liebhauser Nóra
: Liebhauser Nóra
A Bezerics és az Istvándy pincészet bemutatása, szőlőinek, borainak összehasonlítása
: Pető Szilvia
: Pető Szilvia
Bio- és biodinamikus bormarketing stratégia a Badacsonyi borvidék borászataiban, innovációs lehetőségek külhoni mintára
: Szászi Titanilla Márta
: Szászi Titanilla Márta
Balatoni borrégió bemutatása és három konkrét pincészet elemzése marketing szempontból
: Fekete Alexa
: Fekete Alexa
A Sauska Pincészet és a Kislaki Bormanufaktúra borászatok marketing tevékenységének elemzése
: Monori Anett
: Monori Anett
A Dobosi pincészet és az Auchan-retail ellátási láncainak a vizsgálata
: Krasznai Bálint Levente
: Krasznai Bálint Levente
Az önköltség-számítás bemutatása és elemzése a Csányi Pincészet ZRt.-nél
: Horváth Balázs
: Horváth Balázs
A hazai közösségi bormarketing alakulása és jövőbeli lehetőségei különös tekintettel a Mátrai borvidék borászainak marketingtevékenységére
: Medve Enikő
: Medve Enikő
A Molnár és Fiai Pincészet marketingtevékenységének bemutatása és javaslattétel új marketingeszközök alkalmazására
: Molnár Attila
: Molnár Attila
A Napa-völgy piaci helyzetének bemutatása, kiemelten a Robert Mondavi pincészet üzleti stratégiájával
: Schramek Marianna
: Schramek Marianna
A Varga Pincészet Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Lakatosné Mészáros Nóra
: Lakatosné Mészáros Nóra
Hasonló tételek
-
Bormarketing a prémium kategóriában Gere Attila pincészete a villányi borvidéken
: Bodó Réka -
Badacsonyi bormarketing
: Svedics Daniella -
A bormarketing jelentősége, a hazai borturizmus és a rendezvények tükrében
: Jaszenák Tamás -
A magyar borok hazai és nemzetközi megítélése a bormarketing tevékenység tükrében
: Papp Zsuzsanna Zsófia -
A borkultúra és a bormarketing kapcsolata
: Varga László Bence