A Netlife Robotics Kft. marketingstratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Knoll Kristóf
További közreműködők: Kasza Lajos
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Marketing
Stratégia
B2B marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/23294
Leíró adatok
Kivonat:Az újonnan alakult robotikai spin-off üzletág Pepper típusú, magyar voicebottal ellátott autonóm humanoid robotot fejleszt. A munka során megvizsgáltam, milyen marketingstratégia szolgálja leghatékonyabban a vállalkozás céljainak megvalósulását. A dolgozatban leírtam a vállalkozás belső és külső környezetét, különös tekintettel a versenykörnyezetre, iparági jellemzőkre. IKT (infokommunikációs technológiák) iparág egy kialakuló iparág, melynek jellemzője, hogy érettségét csak az "uncanny valley" megugrása után fogja elérni. A cég fejlesztése úttörőnek számít Magyarországon. Mindez szép kihívásokat tartogat a marketing számára is.