Színes vendéglátás, avagy a színek szerepe étkezésünkben
Elmentve itt :
Szerző: | Mádi Emese Júlia |
---|---|
További közreműködők: | Hidvégi Hedvig |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | színek vendéglátás étterem |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23299 |
Hasonló tételek
A színek szerepe a reklámokban
: Varga Eszter
: Varga Eszter
Színek, ízek, illatok, avagy a fine dining térhódítása Magyarországon
: Brizs Anna
: Brizs Anna
Színek, illatok, ízek, avagy a fine dining térhódítása hazánkban
: Szabó Alexandra
: Szabó Alexandra
Kalocsa színe és íze a fűszerpaprika mint turisztikai vonzerő, és a helyi gazdaságfejlesztési stratégiák elemzése
: Szabadszállási Medárd
: Szabadszállási Medárd
A színek, mint marketingeszközök szerepe a fogyasztói magatartás befolyásolásában
: Papp Adrienn
: Papp Adrienn
Színek hatása az online fogyasztói magatartásra
: Font Edina Adél
: Font Edina Adél
Innovációs marketing - A színek és a fogyasztók
: Likker Fruzsina
: Likker Fruzsina
Közös cél színes utakon, avagy a multikulturális környezet adta lehetőségek és korlátok a multinacionális projektek szempontjából
: Koczka Vivien
: Koczka Vivien
Reklámlélektan, avagy a szépségipari kampányok hatása a fiatal nők testképére
: Mádi Emese Júlia
: Mádi Emese Júlia
A színek hatása a vásárlói magatartásra, kitekintéssel az üdítőitalok szegmensére
: Jámbor Gabriella
Megjelent: (2013)
: Jámbor Gabriella
Megjelent: (2013)
A Színes-Ceruza Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése a 2008-2009-2010-es beszámolója alapján
: Kuzma Enikő
: Kuzma Enikő
Vendéglátás marketing
: Rostás Dániel
: Rostás Dániel
Vendéglátás marketing
: Palcsák Barbara
: Palcsák Barbara
Vendéglátás marketing
: Priáll Edina
: Priáll Edina
A vendéglátás szerepe Budapest és Magyarország imázsában
: Kővári Dániel
: Kővári Dániel
Elégedettség és lojalitásmérés a The Body Shop utántöltő állomásainak esetében
: Mádi Emese Júlia
: Mádi Emese Júlia
Egészséges vs. biztonságos vendéglátás – avagy mit kínálnak a gödöllői vendéglátósok étlapjai?
: Miskolci Petra
: Miskolci Petra
Egészséges vs. biztonságos vendéglátás - avagy mit kínálnak a gödöllői vendéglátósok étlapjai?
: Miskolci Petra
: Miskolci Petra
A vendéglátás etikája
: Szemerédi Gábor
: Szemerédi Gábor
A vendéglátás etikája
: Gedeon Ábel László
: Gedeon Ábel László
Vendéglátás a szálláshelyeken
: Neczli Ervin Zsolt
: Neczli Ervin Zsolt
Underground vendéglátás Magyarországon
: Dajka Diána
: Dajka Diána
Budapesti vendéglátás marketing az Evidens Bistro példáján keresztül
: Tóth Lilla Emese
: Tóth Lilla Emese
Miért nem gurul a mozgó vendéglátás? A mozgó vendéglátás akadályai napjainkban
: Kovács Amarilla
: Kovács Amarilla
Vendéglátás a párizsi Disneylandben
: Torzsa Flóra
: Torzsa Flóra
A protokolláris vendéglátás formái
: Varga Nikoletta Ágnes
: Varga Nikoletta Ágnes
Innováció a vendéglátás világában
: Domokos Ákos Bendegúz
: Domokos Ákos Bendegúz
Influenszerek a vendéglátás marketingjében
: Mikolás Anett
: Mikolás Anett
Fenntarthatóság és fenntartható vendéglátás
: Nagy Balázs József
: Nagy Balázs József
Kenyérfajták és kenyérfogyasztási szokások a hazai lakosság és a vendéglátás körében
: Dedinszky Emese
: Dedinszky Emese
A vendéglátás küzdelme - A vendéglátás helyzetelemzése Magyarországon a korona vírus járvány idején-
: Telek Dominika
: Telek Dominika
A Hintaló's Knödel Kocsma arculatváltása, avagy hogyan alakult át a vendéglátás a koronavírus idején
: Szabó Kristóf
: Szabó Kristóf
Befogadó vendéglátás? Néhány gondolat a fogyatékossággal élő emberek foglalkoztatása és a vendéglátás kapcsán
: Csillag Sára
Megjelent: (2022)
: Csillag Sára
Megjelent: (2022)
Omotenashi-a japán szállodai vendéglátás
: Szécsi Henrietta
: Szécsi Henrietta
Vállalkozás létrehozása a vendéglátás szektorban
: Hatvani Máté Csaba
: Hatvani Máté Csaba
A fenntartható vendéglátás és a zöldmarketing
: Pethe Bernadett
: Pethe Bernadett
Hasonló tételek
-
A színek szerepe a reklámokban
: Varga Eszter -
Színek, ízek, illatok, avagy a fine dining térhódítása Magyarországon
: Brizs Anna -
Színek, illatok, ízek, avagy a fine dining térhódítása hazánkban
: Szabó Alexandra -
Kalocsa színe és íze a fűszerpaprika mint turisztikai vonzerő, és a helyi gazdaságfejlesztési stratégiák elemzése
: Szabadszállási Medárd -
A színek, mint marketingeszközök szerepe a fogyasztói magatartás befolyásolásában
: Papp Adrienn