Vác, mint potenciális kulturális desztináció
Elmentve itt :
Szerző: | Ménich Alexandra |
---|---|
További közreműködők: | Hanusz Dr. Árpád |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Vác kultúra ipar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23306 |
Hasonló tételek
Vác barokk örökségei, mint turisztikai vonzerő
: Deák Kinga
: Deák Kinga
Mallorca, mint turisztikai desztináció
: Miskei Fruzsina
: Miskei Fruzsina
Magyarország mint potenciális helyszín a nemzetközi esküvőpiacon
: Metykó Jenifer
: Metykó Jenifer
Montenegró, mint turisztikai desztináció elemzése
: Klotz Tamás
: Klotz Tamás
A világűr, mint turisztikai desztináció
: Bércesi Petra
: Bércesi Petra
Esztergom vizsgálata, mint turisztikai desztináció
: Szendrő Dorottya
: Szendrő Dorottya
A határokon átnyúló együttműködés, mint kulturális desztináció kialakításának eszköze Erdély Példáján keresztül bemutatva
: Zödös Konrád Dániel
: Zödös Konrád Dániel
A helyi adók szerepe Vác Város Önkormányzatának finanszírozásában
: Kocsis Bernadett
: Kocsis Bernadett
VELENCEI-TÓ MINT DESZTINÁCIÓ A TURIZMUSBAN
: Kácsor Viktória
: Kácsor Viktória
Határokon átnyúló együttműködés, mint kulturális desztináció kialakításának eszköze, a székelyek és jászok példáját tekintve
: Dénes Klára
: Dénes Klára
A rendezvények hatása Vác és Dunaújváros környékének turizmusának fejlődésére
: Szabó Borbála Petra
: Szabó Borbála Petra
Egyiptom mint kiemelkedő desztináció a magyar kiutazó turizmusban
: Tóth Lilla
: Tóth Lilla
NFT, a digitális jövő potenciális alapja
: Boronyák Márton
: Boronyák Márton
Békés megye, mint komplex turisztikai desztináció együttműködési lehetőségeinek vizsgálata
: Horváth Viktória
: Horváth Viktória
Marketingkommunikáció a desztináció menedzsmentben
: Semsei Sándor
Megjelent: (2012)
: Semsei Sándor
Megjelent: (2012)
A Budapest-Vác közötti térség turizmusának bemutatása és idegenforgalmi célú fejlesztési lehetőségei
: János Orsolya
: János Orsolya
Élmény és kultúra, avagy a Zsámbéki-medence, mint turisztikai desztináció
: Korompay Gréta
: Korompay Gréta
Budapest, mint desztináció elemzése az élmény és a kultúra szemszögéből
: Geiger Flóra
: Geiger Flóra
A szezonális turizmus és vendéglátás vizsgálata a Dunakanyarban Vác és Zebegény példáján keresztül
: Csánki Eszter
: Csánki Eszter
Szentendre turizmusának elemzése desztinációs megközelítésből
: Vass Leona
: Vass Leona
Az ország-kép formálásának potenciális lehetőségei és elméleti keretei
: Petrov Nikolay
: Petrov Nikolay
Egy potenciális reklámfelület reklámhordozóvá fejlesztése az alternatív reklámfelületek piacán
: Horváth Balázs
: Horváth Balázs
Miskolc egy versenyképes turisztikai desztináció útján
: Danyi Zsófia
: Danyi Zsófia
Balaton turisztikai régió, a benne rejlő lehetőségek és potenciális növelhetőségek
: Balczer Ádám
: Balczer Ádám
A kambodzsai turizmus múltja, jelene és Kambodzsa, mint turisztikai desztináció a magyar piacon
: Meszes Vivien
: Meszes Vivien
Turisztikai Desztináció Menedzsment a Balaton turisztikai régióban
: Bálint Krisztina Dóra
: Bálint Krisztina Dóra
Debrecen és Hortobágy Turizmusáért Egyesület desztinációs marketing tevékenysége
: Csohány Nikolett Mária
: Csohány Nikolett Mária
A határokon átnyúló együttműködés, mint természeti desztináció kialakításának eszköze az Eperjes-Tokaji hegység bemutatásán keresztül
: Mile Marianna
: Mile Marianna
Franciaország és fővárosa Párizs, mint vezető desztináció elemzése a turizmus szektorban a magyar utazóközönség szemszögéből
: Kun Lilla
: Kun Lilla
Japán mint turisztikai desztináció a 2010-es években, a nemzetközi és a magyar turisták tükrében
: Kovács Brigitta
: Kovács Brigitta
Az nfl marketingstraégiájának, gazdasági működésének és egy potenciális londoni csapat lehetőségének vizsgálata
: Demeter Alex
: Demeter Alex
A felelős vállalati attitűd szerepe a potenciális és alkalmazásban lévő munkavállalók döntéshozatalában
: Telek Szilvia
: Telek Szilvia
A CRD IV implementálásakor biztostott tagállami diszkrecionális lehetőségek és azok potenciális következményei
: Dámosy Bálint
: Dámosy Bálint
Ahol egy munkavállaló szívesen dolgozna - Külső munkáltatói márkaépítés hatásai a potenciális munkavállalókra
: Ördög Evelin
: Ördög Evelin
A Balatoni turisztikai régió, mint desztináció és kereskedelmi szálláshelyei teljesítményének változásai a Covid-19 pandémia következtében
: Hamvas Viktória
: Hamvas Viktória
Történelmi témájú fesztiválok vizsgálata napjainkban két vidéki desztináció vonatkozásában
: Gyimóthy Zsófia
: Gyimóthy Zsófia
Hova tovább Dunakanyar? – Egy turisztikai desztináció vizsgálata szakértői szemmel
: Major Csaba
: Major Csaba
A Starbucks marketing tevékenységének bemutatása és a magyar kávépiacra történő potenciális belépésének vizsgálata
: Borhi Tímea
Megjelent: (2009)
: Borhi Tímea
Megjelent: (2009)
A közösségi média, és azon belül az online nyereményjátékok hatása a potenciális vásárlókra
: Havasi Nóra
: Havasi Nóra
Esernyős kávézó, mint Óbuda Kultúrális Központja
: Gulyás Dávid Máté
: Gulyás Dávid Máté
Hasonló tételek
-
Vác barokk örökségei, mint turisztikai vonzerő
: Deák Kinga -
Mallorca, mint turisztikai desztináció
: Miskei Fruzsina -
Magyarország mint potenciális helyszín a nemzetközi esküvőpiacon
: Metykó Jenifer -
Montenegró, mint turisztikai desztináció elemzése
: Klotz Tamás -
A világűr, mint turisztikai desztináció
: Bércesi Petra