A magyar NB1-es labdarúgó klubok marketing stratégiájának elemzése a Szombathelyi Haladás csapatán keresztül bemutatva
Elmentve itt :
Szerző: | Hegyi Zsolt |
---|---|
További közreműködők: |
Kopcsay Dr. László
Major Bianka |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Sportmarketing Labdarúgás Marketingstratégia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23354 |
Hasonló tételek
Sportgazdaságtan( NB1-es klubok gazdasági működése
: Farkas Balázs
: Farkas Balázs
Sportgazdaságtan ( NB1-es klubok gazdasági működése)
: Farkas Balázs
: Farkas Balázs
NB1 és NB2-es futball klubok utánpótlás-nevelésének költség szempontú vizsgálata
: Pogácsás János
: Pogácsás János
Magyar első osztáyú labdarúgó klubok kereskedelmi lehetőségei
: Kopjári Gergő
: Kopjári Gergő
A magyar profi labdarúgó klubok választható stratégiái – van választás?
: Dénes Ábel
: Dénes Ábel
A labdarúgó klubok működése számviteli megközelítésben, egy kis nemzetközi kitekintéssel
: Vincze Péter
: Vincze Péter
Marketingkommunikáció a szombathelyi Logiscool vonatkozásában
: Gaál Enikő
: Gaál Enikő
A labdarúgó átigazolási piac árai, és az árak hatása a klubok magatartására
: Czirják Dániel
: Czirják Dániel
A merchandising jelentősége a külföldi- és a hazai labdarúgó-klubok bevételi forrásaiban
: Jaksa István
Megjelent: (2007)
: Jaksa István
Megjelent: (2007)
Labdarúgó klubok üzleti modelljei, stratégiái és a COVID-19 globális hatása a futballra
: Ballus Norbert Szabolcs
: Ballus Norbert Szabolcs
A magyar futsal klubok sportszponzorációja
: Nyeste Ágnes
Megjelent: (2013)
: Nyeste Ágnes
Megjelent: (2013)
A 2017/18-as magyar NB I-es szezon labdarúgócsapatainak beszámolóinak elemzése
: Márkus Dániel
: Márkus Dániel
Sport klubok gazdasági tevékenységei
: Szakács Gyula
: Szakács Gyula
Sportvállalkozások, sportegyesületek helyzete hazánkban Két Veszprém megyei labdarúgó klub mintáján bemutatva
: Gráczer Zoltán
: Gráczer Zoltán
A sportágfejlesztés lehetőségei és eszközei a Magyar Labdarúgó Szövetség marketing tevékenységén keresztül
: Tóvaj Kristóf
: Tóvaj Kristóf
A magyar labdarúgó mérkőzések nézőszámaival kapcsolatos kihívások, valamint lehetséges növekedés marketing tevékenységen keresztül
: Andó Benedek
: Andó Benedek
Az egészségügyi alapellátás finanszírozásának bemutatás 2014-től a Szombathelyi Egészségügyi és Kulturális Intézmények Gazdasági Ellátó Szervezete működésén keresztül
: Fehér Krisztina
: Fehér Krisztina
A Labdarúgó Bajnokok Ligájának szponzorálása, mint marketing eszköz
: Mónos Zoltán
Megjelent: (2013)
: Mónos Zoltán
Megjelent: (2013)
A dabasi nyugdíjas klubok által kínált művelődési lehetőségek
: Kajliné Ludányi Margit
: Kajliné Ludányi Margit
Privát klubok és speakeasy bárok szolgáltatás designjának elemzése
: Kovács Alexandra
: Kovács Alexandra
Labdarúgó sportesemények turisztikai vonzereje
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
A Forma-1 Magyar Nagydíj fenntarthatósága
: Kovács Márton Zsolt
: Kovács Márton Zsolt
Állami támogatások elszámolása, kezelése a Magyar Labdarúgó Szövetség gazdálkodásában
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Marketing a Forma-1-ben
: Csépányi Sándor
: Csépányi Sándor
HÁDA-1 KFT. MARKETING ANALÍZISE
: Kiss Rita
: Kiss Rita
A Szurkolói Elégedettség Formálása Kommunikációs Stratégiákkal a Magyar Labdarúgó Élcsapatoknál.
: Katona Kálmán
: Katona Kálmán
Az üzleti klubok működése és jelentősége a Gastro Business Club példáján
: Motyovszki Noémi
: Motyovszki Noémi
A Magyar Fejlesztési Bank EU csatlakozási stratégiájának változása
: Nagy Zsolt László
: Nagy Zsolt László
A Cordia marketing stratégiájának elemzése
: Bóna Dávid
Megjelent: (2019)
: Bóna Dávid
Megjelent: (2019)
Happypi tanya marketing stratégiájának bemutatása
: Gregori Fanni
: Gregori Fanni
Labdarúgó-világbajnokságok rendezésének gazdasági és turisztikai hatásai
: Brogyay Dániel
: Brogyay Dániel
A 2021-es Labdarúgó-Európa-bajnokság Budapesten
: Kiss Amanda
: Kiss Amanda
Labdarúgó fogadási szokások optimalizálása gépi tanulás segítségével
: Kóti Marcell
: Kóti Marcell
„Megváltozott munkaképességű emberek rehabilitációjának és foglalkoztatásának segítése” – TÁMOP-1.1.1-12/1. projekt megvalósulása és finanszírozása
: Cseppentő Alexandra
: Cseppentő Alexandra
Kijut-e a magyar nemzeti együttes a 2016-os labdarúgó-Európa-bajnokságra?
: Szabó Dávid
: Szabó Dávid
A NORDIKAL Kft. marketing stratégiájának elemzése
: Erős András
: Erős András
A labdarúgó-világbajnokságok hatásai a rendező ország gazdaságára
: Czirle Máté
: Czirle Máté
Etnikai brandépítés az FC DAC 1904 labdarúgó egyesületnél
: Hadacs Máté
: Hadacs Máté
Labdarúgó szponzorációk hatása a márkaimázsra és az értékesítésre
: Borbély Dávid
: Borbély Dávid
A Magyar Labdarúgó Szövetség eseményeinek szervezési kihívásai és a COVID – 19 vírus hatásai
: Garaba Fanni
: Garaba Fanni
Hasonló tételek
-
Sportgazdaságtan( NB1-es klubok gazdasági működése
: Farkas Balázs -
Sportgazdaságtan ( NB1-es klubok gazdasági működése)
: Farkas Balázs -
NB1 és NB2-es futball klubok utánpótlás-nevelésének költség szempontú vizsgálata
: Pogácsás János -
Magyar első osztáyú labdarúgó klubok kereskedelmi lehetőségei
: Kopjári Gergő -
A magyar profi labdarúgó klubok választható stratégiái – van választás?
: Dénes Ábel