Implementing non-traditional National Hockey League (NHL) expansion team marketing strategies in Hungary

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tóth Borbála
Other Authors: Vásáry Dr. habil Viktória
Format: Thesis
Kulcsszavak:Sportmarketing
Jégkorong
Sport
National Hockey League
Magyarország
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/23403

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg23403
005 20200330050359.0
008 191127suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Tóth Borbála 
245 1 0 |a Implementing non-traditional National Hockey League (NHL) expansion team marketing strategies in Hungary  |c Tóth Borbála  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Az új NHL csapatok marketing stratégiájának alkalmazása Magyarországon 
695 |a Sportmarketing 
695 |a Jégkorong 
695 |a Sport 
695 |a National Hockey League 
695 |a Magyarország 
700 1 |a Vásáry Dr. habil Viktória  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/23403/1/Borbala%20Toth%20-%20thesis%202019%20-%20SE0UOA.pdf  |z Dokumentum-elérés