Az Amadria Park szállodacsoport üzletpolitikájának bemutatása és értékelése
Elmentve itt :
Szerző: | Bukovec Nina |
---|---|
További közreműködők: | Oláh Péter Károly |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Amadria Park szállodacsoport Üzletpolitika Horvátország szállodai szolgáltatások Az Amadria Park küldetése |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23405 |
Hasonló tételek
A Kärcher Hungária Kft. üzletpolitikájának elemző bemutatása
: Varga Boglárka
: Varga Boglárka
A Spar Maros Kft. jövőbeli élelmiszerboltjának üzleti tervének és üzletpolitikájának bemutatása
: Gergely Tamás
: Gergely Tamás
Mobil applikáció egy magyarországi szállodacsoport részére
: Sziller László
: Sziller László
Accor és most - avagy az Accor szállodacsoport magyarországi történetének bemutatása
: Kordás Lilla
: Kordás Lilla
A pályáztatás folyamatának elemzése egy szállodacsoport központi beszerzésének tevékenysége során
: Csák Petra Virág
: Csák Petra Virág
Az értékesítési csatorna változása a szállodaiparban, a Danubius szállodacsoport példáján keresztül
: Lőrincz Anna
: Lőrincz Anna
A szállodai árazást befolyásoló események elemzése az Accor szállodacsoport vizsgálatán keresztül
: Kiss Dóra
: Kiss Dóra
A Sárréti Ipari Park Kft. átfogó elemzése és értékelése
: Károly Tímea
: Károly Tímea
A Kempinski Hoteliers since 1897 szállodacsoport magyarországi és németországi szállodájának összehasonlítása
: Mladenovic Kristina
: Mladenovic Kristina
Jövedelemtermelő képesség vizsgálatok 2006 és 2012 között egy magyar szállodacsoport tükrében
: Horváth Orsolya Éva
: Horváth Orsolya Éva
Az emberi erőforrás-gazdálkodás problémái és megoldási lehetőségei az Accor szállodacsoport példáján keresztül
: Kapitány Klaudia
: Kapitány Klaudia
A Budapest Park bemutatása, szolgáltatásainak és marketingkommunikációjának elemzése
: Martinkó Dorka
: Martinkó Dorka
A Hotel Eger & Park**** marketingstratégiája
: Gyöngy Bence
: Gyöngy Bence
Egy Ipari Park Üzleti Világában
: Varga László Kevin
: Varga László Kevin
A Budapest Park marketing kommunikációja
: Khell Bendegúz Ádám
: Khell Bendegúz Ádám
Theme Park as a smart destination
: He Ningshu
: He Ningshu
A Disneyland Park – Hogyan vált világhírűvé?
: Józsa Vivien Nikolett
: Józsa Vivien Nikolett
Turisztikai szolgáltatások, ökoturisztikai programok elemzése a Balaton-felvidéki Nemzeti Park és az olasz Gran Paradiso Nemzeti Park összevetésében
: Ihász Szilvia
: Ihász Szilvia
Hotel Narád & Park Szálloda bemutatása, tevékenységének, működésének elemzése, fejlesztési javaslatok
: Bogáthy Evelin
: Bogáthy Evelin
A Hotel Eger & Park**** tevékenységének komplex elemzése
: Besenyei Boglárka
: Besenyei Boglárka
A koktélok szerepe a Budapest Park marketingjében
: Tóth Edmond
: Tóth Edmond
A Zichy Park Hotel**** bezárásának stratégiai okai
: Konyári Anna Barbara
: Konyári Anna Barbara
Identification the Potential of Vientiane Logistics Park in Lao PDR
: Khounthalangsy Latdavone
: Khounthalangsy Latdavone
Ecotourism in Shahdag National Park of Azerbaijan Opportunities, challenges and Azerbaijani population's viewpoint of ecotourism
: Asadov Ibrahim
: Asadov Ibrahim
Marketing of China theme parks in the Internet age Take the new media marketing of Fantawild theme
: Tao Jun
: Tao Jun
Haris Park. Egy rendezvényközpont elemzése, és egy rendezvény megvalósítása
: Szelenge Anand Bertalan
: Szelenge Anand Bertalan
Nyíregyháza Lego and Legoland, a climate change and thematic parks study
: Kovács Alexandra
: Kovács Alexandra
Ecotourism and trends in Hungary Survey of consumer habits of the Hungarian National Parks
: Sápi Virág
: Sápi Virág
Az élőzenés koncertek kultúraközvetítő és közösségformáló erejének vizsgálata a Budapest Park példáján
: Orbán Krisztina Dorottya
: Orbán Krisztina Dorottya
Fenntartható turizmus a Duna-Ipoly Nemzeti Park Igazgatóság védett területein
: Halász Nóra
: Halász Nóra
Rendezvénygasztronómiai trendek megjelenése a rendezvényhelyszíneknél a Haris Park példáján keresztül
: Misák Dávid Zsolt
: Misák Dávid Zsolt
A dolgozói elégedettség jelentősége és fontossága a Bükki Nemzeti Park Igazgatóságnál
: Blaskó Éva
: Blaskó Éva
Innovation on the Belgian online real estate matchmaking platform market specialized in garages/parking
: Camer Tim
: Camer Tim
A fenntartható turizmus egy amerikai és egy magyarországi nemzeti park összehasonlításán keresztül
: Marcheschi Fanni Diána
: Marcheschi Fanni Diána
Különleges ünnepi rendezvények szervezése és lebonyolítása a Nádas Tó Park Hotel esetében
: Fási Fanni
: Fási Fanni
Duna-Ipoly Nemzeti Park Igazgatóság ökoturisztikai szerepe a hazai turisztikai és oktatási rendszerben
: Rosta Nóra Katalin
: Rosta Nóra Katalin
A Social Media használata az Aquaworld Resort Budapest és a Park Inn by Radisson marketing tevékenységében
: Bartha Adél
: Bartha Adél
Az elektronikus kereskedelem és az online fogyasztói magatartás vizsgálata az About You webáruházon keresztül
: Mrkaljevic Nina
: Mrkaljevic Nina
A Danubius Hotels Group marketing stratégiája bemutatva a Hotel Regent's Park példáján keresztül
: Papp Éva Marianna
: Papp Éva Marianna
A budapesti vendéglátóhelyek enteriőrjének jelentősége, hatása a vendégekre a Haris Park bemutatásán keresztül
: Bohus Dalma Zsuzsanna
: Bohus Dalma Zsuzsanna
Hasonló tételek
-
A Kärcher Hungária Kft. üzletpolitikájának elemző bemutatása
: Varga Boglárka -
A Spar Maros Kft. jövőbeli élelmiszerboltjának üzleti tervének és üzletpolitikájának bemutatása
: Gergely Tamás -
Mobil applikáció egy magyarországi szállodacsoport részére
: Sziller László -
Accor és most - avagy az Accor szállodacsoport magyarországi történetének bemutatása
: Kordás Lilla -
A pályáztatás folyamatának elemzése egy szállodacsoport központi beszerzésének tevékenysége során
: Csák Petra Virág