The Korea-Japan Tourism Paradox
Saved in:
Main Author: | Cho Soomin |
---|---|
Other Authors: | Székely György |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | The Korean Wave Tourism competitiveness analysis Tourism trends |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23443 |
Similar Items
Tourism industry of South Korea compared to Japan since 2014
: Kim Hwan Young
: Kim Hwan Young
PARADOX, divatmárka az online térben
: Ruppl Krisztina
: Ruppl Krisztina
The Paradox of Influence Scrutinizing the Soft Power Competition in Africa and the Counterproductive Effects of Western Intervention on African Democracy
: Sam-Kpakra Emmanuel
: Sam-Kpakra Emmanuel
The family business failure paradox in the retail industry Does succession planning contribute to the preservation of superior performance?
: Gichuki Fredrick Gitahi, et al.
Published: (2024)
: Gichuki Fredrick Gitahi, et al.
Published: (2024)
Az esküvők világa Kelet-Ázsia országaiban (Japán, Kína, Dél-Korea)
: Tibori Teodóra Viktória
: Tibori Teodóra Viktória
Development and management strategies of sustainable attractions and tourism in the Republic of Korea
: Shin Soobin
: Shin Soobin
Impact of Social Media Effect on Tourism Destinations on Example of South Korea
: Kim Hwan Been
: Kim Hwan Been
The effect of K-pop on South Korea’s inbound tourism and destination image
: Bicskei Bianka
: Bicskei Bianka
Japán és Dél-Korea gazdasági fejlődése az óriásvállalatok segítségével, különös tekintettel a Sony és Samsung cégcsoportokra
: Lengyel Szilvia
: Lengyel Szilvia
Dél-Korea kulturális turizmusa
: Király Vivien Julianna
: Király Vivien Julianna
Dél-Korea turizmusának fejlődése
: Parócziné Marxreiter Viktória Vivien
: Parócziné Marxreiter Viktória Vivien
Development policy instruments in the Republic of Korea The role of development banks in Korea
: Neszmélyi György Iván
Published: (2018)
: Neszmélyi György Iván
Published: (2018)
Unification and economic growth in the Korea Peninsula
: Sun Malhee
: Sun Malhee
Észak-Korea a nemzetközi kapcsolatokban
: Nagy Vivien Gordana
: Nagy Vivien Gordana
Stormy Relations between the US and North Korea
: Csizmás Christian
: Csizmás Christian
Magyarország és Dél-Korea kapcsolatainak elemzése
: Sallai Zsuzsanna
: Sallai Zsuzsanna
A Korea-közi gazdasági kapcsolatok elemzése
: Biró Zsuzsanna
: Biró Zsuzsanna
A megosztott Korea és az egyesítés perspektívái
: D'Angelo Dorotea
: D'Angelo Dorotea
Szövetkezetek szerepe Dánia és Dél-Korea agrárgazdaságában
: Neszmélyi György Iván
Published: (2016)
: Neszmélyi György Iván
Published: (2016)
Dél-Korea puha hatalmának ereje, országmárkázás bálványokkal
: Terjékné Bálint Gyöngyi
: Terjékné Bálint Gyöngyi
South Korea's public diplomacy in the digital age key approaches, external influences, and challenges
: Gombás Lili
: Gombás Lili
Economic and trade relations between the European Union and South Korea
: Medvigy István
: Medvigy István
The protectionist policies of People's Republic of China against South Korea
: Almási Fanni
: Almási Fanni
Advertising in Japan
: Lévai Ádám
: Lévai Ádám
Selling South Korea ; Portré Eleni Tsakopoulos Kounalakis, az Egyesült Államok budapesti nagykövete (társadalomtudományi és gazdasági szakszöveg fordítása)
: Kondor Tünde
: Kondor Tünde
Dél-Korea és Magyarország diplomáciai és gazdasági kapcsolatai
: Dobó Levente István
: Dobó Levente István
Japán energiapolitikája
: Szabó Georgina
: Szabó Georgina
A Comparative Study of South Korea’s Soft Power in Hungary and Türkiye
: Ciftcioglu Hatice
: Ciftcioglu Hatice
The Dynamics of South Korea's Soft Power and Its Implication in International Relations
: Taing Chanbopharoit
: Taing Chanbopharoit
Japán, a "puha erőművész"?! Japán, mint "kultúrexportőr" nagyhatalom
: Hámos Eszter
: Hámos Eszter
Awakening militarism in Japan
: Schwarcz Emese Anna
: Schwarcz Emese Anna
The motivation for trips to Japan
: Sipos Viktória
: Sipos Viktória
Az EU-Korea szabadkereskedelmi egyezmény hatásai a személygépjármű kereskedelemre
: Márk Bence
: Márk Bence
A japán nők foglalkoztatásának hozzájárulása a japán gazdaság fejlődéséhez
: Horváth Kitti
: Horváth Kitti
A Japán reklámozás különbségek a Japán és Magyar reklámozásban
: Szabó Réka
: Szabó Réka
Japan in the Web of Integrations
: Majoros Pál
Published: (2018)
: Majoros Pál
Published: (2018)
Similar Items
-
Tourism industry of South Korea compared to Japan since 2014
: Kim Hwan Young -
PARADOX, divatmárka az online térben
: Ruppl Krisztina -
The Paradox of Influence Scrutinizing the Soft Power Competition in Africa and the Counterproductive Effects of Western Intervention on African Democracy
: Sam-Kpakra Emmanuel -
The family business failure paradox in the retail industry Does succession planning contribute to the preservation of superior performance?
: Gichuki Fredrick Gitahi, et al.
Published: (2024) -
Az esküvők világa Kelet-Ázsia országaiban (Japán, Kína, Dél-Korea)
: Tibori Teodóra Viktória