Sneakerek - egy szubkultúra fogyasztási szokásai, marketingje, és a rendezvények szerepe
Saved in:
Main Author: | Fazekas Bence |
---|---|
Other Authors: | Kovács Dr. habil András |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Szubkultúra Marketing Rendezvény |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23445 |
Similar Items
Sneakervásárlási szokások és a sneakerek megítélése a generációk viszonylatában
: Batta Dominik
: Batta Dominik
A gamer szubkultúra munkával kapcsolatos transzferábilis kompetenciái
: Baranyi Márk
: Baranyi Márk
Különleges élmények, szubkultúra a vendéglátásban - Lakáséttermek helyzete Magyarországon
: Ványi Dalma Lili
: Ványi Dalma Lili
A bioélelmiszerek fogyasztási szokásai Magyarországon
: Császár Borbála
: Császár Borbála
Fiatalok égetett szeszesital fogyasztási szokásai
: Szőcs Imola
: Szőcs Imola
Magyarországi cukrászdák vendégkörének fogyasztási szokásai
: Pljesovszky Flóra
: Pljesovszky Flóra
Pálinkakészítés és a pálinka fogyasztási szokásai
: Piffkó Eszter
: Piffkó Eszter
Vegán desszertek készítése és fogyasztási szokásai
: Takács Anett
: Takács Anett
A hip-hop, mint szubkultúra, zenei irányzat és annak társadalmi artikulációi
: Kovács Dániel
: Kovács Dániel
A tartós fogyasztási cikkek vásárlási szokásai
: Bencsics Barbara
: Bencsics Barbara
Koffeintartalmú italok fogyasztási szokásai sportolók körében
: Resch Miklós
: Resch Miklós
Speciális étrendet követők fogyasztási szokásai Magyarországon
: Ditrich Nóra
: Ditrich Nóra
Kereskedelmi márkás sörök fogyasztási szokásai Magyarországon
: Losonczi Ádám
: Losonczi Ádám
Az édesítőszerek fogyasztási szokásai és fogyasztásának okai
: Gál Stella
: Gál Stella
Egy kötszergyártó cég marketingje
: Győri Ágnes
: Győri Ágnes
A zöld tea felhasználása és fogyasztási szokásai napjainkban
: Bayer Brigitta
: Bayer Brigitta
Loftlakások marketingje
: Hugyik Tamás
: Hugyik Tamás
A pálinka fogyasztási szokásai és felhasználási lehetőségei a gasztronómiában
: Gáspár Szilvia Margit
: Gáspár Szilvia Margit
Az Y- és Z-generáció etikus élelmiszer fogyasztási szokásai
: Panák Kristóf
: Panák Kristóf
Burger King marketingje belső szemmel
: Horváth Bence
: Horváth Bence
A fővárosi lakosság wellness fogyasztási szokásai a különböző generációkban
: Papp Laura Ibolya
: Papp Laura Ibolya
Extrém események marketingje
: Illés Renáta
: Illés Renáta
Esküvőszervezés marketingje Magyarországon
: Maloki-Szedlár Zsanett
: Maloki-Szedlár Zsanett
A mentes sütemények választéka és fogyasztási szokásai a hazai cukrászdákban
: Kovács Andrea
: Kovács Andrea
Egyetemisták és főiskolások házon kívüli étkezési és fogyasztási szokásai Budapesten
: Józsa Diána Ivett
: Józsa Diána Ivett
A magyar háztartások fogyasztási és megtakarítási szokásai 2008 - 2014 között
: Szabó Petra
: Szabó Petra
Az Y és Z generáció kultúrával való kapcsolata, fogyasztási szokásai
: Dalányi Luca
: Dalányi Luca
Koffein italok fogyasztási szokásai összehasonlítás a BGE és a SUNY New Paltz diákjai között
: Tóth Bence
: Tóth Bence
Generációk eltérő energiaital fogyasztási szokásai a HELL ENERGY Drink vonatkozásában
: Kómár Kornélia
: Kómár Kornélia
A kávé és fogyasztási szokásai a 20. és a 21.században
: Cs.Tóth Blanka
: Cs.Tóth Blanka
A kézműves termékek marketingje
: Bohus Dorottya
: Bohus Dorottya
A felelős alkoholfogyasztás marketingje
: Dala Viktória
: Dala Viktória
Az édesítőszerek fogyasztási szokásai a 18 és 35 éves korosztály körében
: Szabó Lídia
: Szabó Lídia
Teljesítménynövelők, táplálék kiegészítők és pszichoaktív szerek fogyasztási szokásai a középiskolások körében
: Jelinek Ágnes Gyöngyi
: Jelinek Ágnes Gyöngyi
Pálinka, mint hungarikum fogyasztási szokásai a fiatalok körében Fókuszban az Árpád Pálinka és a Városliget Café
: Sóvágó Éva Zsuzsanna
: Sóvágó Éva Zsuzsanna
Kézműves sörök marketingje Magyarországon
: Majláth Máté
: Majláth Máté
Startup vállalkozások marketingje Magyarországon
: Hegyi Nikolett
: Hegyi Nikolett
Egyetemi hallgatók fogyasztási szokásai az ökológiai termékekre vonatkozóan HABITS OF UNIVERSITY STUDENTS ABOUT THE CONSUMPTION OF ORGANIC PRODUCTS
: Gyarmati Gábor Géza
Published: (2018)
: Gyarmati Gábor Géza
Published: (2018)
A magyar lakosság ásványvíz fogyasztási szokásai, különös tekintettel a Szentkirályi Ásványvízre
: Muslmani Khaled Roland
: Muslmani Khaled Roland
A magánegészségügy fejlődése és marketingje
: Csitáry Szabolcs
: Csitáry Szabolcs
Similar Items
-
Sneakervásárlási szokások és a sneakerek megítélése a generációk viszonylatában
: Batta Dominik -
A gamer szubkultúra munkával kapcsolatos transzferábilis kompetenciái
: Baranyi Márk -
Különleges élmények, szubkultúra a vendéglátásban - Lakáséttermek helyzete Magyarországon
: Ványi Dalma Lili -
A bioélelmiszerek fogyasztási szokásai Magyarországon
: Császár Borbála -
Fiatalok égetett szeszesital fogyasztási szokásai
: Szőcs Imola